Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Ilusalong
Kliendid, kes ei ilmu kohale?!?
 
Uskumatu 14. november 2008, kl 17.43
Paluks siis nõu... kuidas käituda ja jääda rahulikuks, kui "klient" paneb aja, aga kohale ei ilmu? Ja teeb seda veel süüdimatult mitu korda. Tean isegi, et enam ei panegi sellistele aega.. aga kohe ju ei tea...
 
noh 14. november 2008, kl 20.53
võta edaspidi kliendi tel.number. Kui asi korduv, siis ära panegi aega. Viisakas inime ikka helistab.
 
mnjah 14. november 2008, kl 21.46
järgmine kord ütlengi, et ei pane aega kinni, tehku oma järeldused
 
üks 14. november 2008, kl 23.23
Mina olen korduvalt tulemata jäänud kliendile keeldunud aega panemast, kuna minu töötasu sõltub sellest ja istumise eest ma palka ei saa.
 
:) 15. november 2008, kl 05.00
Ennustada loomulikult ei oska, et tulemata jätab, aga KUI jätab, siis üks kord on piisav, mitut võimalust ei annaks. Loomulikult võib kliendil juhtuda, et tuleb midagi pakilist ette, aga normaalne inimene annab sellest ka teada.
 
N 15. november 2008, kl 13.52
No ära siis ärritu.... tundub, et seda on sama kliendiga juba mitu korda juhtunud? oleksid pidanud juba esimene kord targem olema, aga eks siis tead vähemalt nüüd.....
 
K 15. november 2008, kl 15.05
Mõned kliendid on täiesti süüdimatud ja jätavad korduvalt tulemata. Mõnikord isegi helistavad või saadavad sõnumi...kuid kahjuks liiga hilja, et midagi muuta. Nt eelmisel nädalal saatis klient sõnumi kell 18.00 aga tema aeg oli 15.30.Üsna tavaline on see, et sellised hilinejad ja tulemata jätjad on selles vallas kroonilised. Hilinenud teade ei muuda midagi, istun ikka ilma tööta ja pärast ilma rahata :-(. hea soovitus oleks hakata broneerimistasu võtma, kuid seda väga raske elluviia ja reaalselt rakendada.
 
m. 15. november 2008, kl 17.39
Miks te kliendi telefoninumbrit ei võta?
 
sama 15. november 2008, kl 19.19
Tihti ka, et see nr on vale :(
 
uni 15. november 2008, kl 20.30
Ma käin öösiti tööl ja kord magasin ripsmehoolduse maha väga piinlik oli.
Ei kuulnud äratuskella, aga rohekm sinna ei läinud ka, just sellepärast, et piinlik..ja tundub, et tegin õieti, kuna teie mõistate selle 1-gi korra kohe hukka..
 
to uni 15. november 2008, kl 21.25
noh sinusugused peavadki ettemaksu maksma .
Arvan , et kui said loobuda oma ripsmetehnikust , siis parim ta ka polnud ! Tihti juhtub , et head tegijad raske asendada , just selline teenus , millega oled harjunud ja oled rahul .
Ja kui oled maha maganud , ole krt nii viisakas vabanda ja seleta oma olukorda
 
uni 15. november 2008, kl 22.13
viimasele

loomulik on see, et ma vabandasin ja selle tehniku juures olin käinud enne 1 korra..
palun ütle kus salongis sa töötad, et saaksin suure kaarega sinusugusest õelustest mööda jalutada.
 
ere 16. november 2008, kl 11.30
Mul ka juhtus, et pidin laupäeva hommikul kell 9 ripsmeid värvima minema, aga kuna oli raske nädal selja taga, siis lihtsalt ei ärganud äratuskella peale üles. Olen seal salongis korduvalt varem käinud ja käin praegugi. Praegu siin kommentaare lugedes olen selle salongi teenindajale väga tänulik, et ta selle ühe korra pärast nägusid tegema ei hakanud. Iseasi, kui mõni inimene jätab korduvalt tulemata. Eks paljudes salongideski seda juhtunud, et kogemata pannakse 2 klienti ühele ajale, st üks klient unustatakse lihtsalt kirja panna...
 
krizzu 16. november 2008, kl 12.45
Üks asi on tulemata jätmine, teine asi on lihtsalt ära kadumine. Kui klient jätab tulemata ja helistab hiljem ning vabandab, annan talle ikka veel teise võimaluse, kui ka järgmine kord tulemata jätab, siis enam aega talle ei leia.
Aga kui klient ikka jätab tulemata ja isegi ei vaevu helistama, ega vabandama, vaid helistab mingi nädal-paar hiljem, et tahaks jälle aega saada ja isegi ei maini, et ups, näed, eelmine kord unustasin kogemata vms, siis enam teist võimalust küll ei anna. Enamasti ongi sellisteks just kliendid, kes pole varem minu juures käinud ning vahepeal oli lausa massiline see, et kui oli kirjas uus klient, siis 99%, et ta kohale ei tule. Aga nüüd mul piisav püsiklientuur ning enam nii palju tühja ei istu.
 
to uni 16. november 2008, kl 16.51
Ei näe siis probleemi , miks sa siis selle tehniku juurde tagasi ei läinud , kui olid nii viisakas ja vabandasid ?
Ma pole õel , ja oma kliendidel tihti juhtub , kas magab sisse või unustab ära .... ja ka mina pole ingel
Kui sina ilmud tööle , mille eest sa raha saad , ja sinu klient korduvalt jatab tulemata , siis jääd rahulikkuks , kui kuu lõpuks su palk on 0.- ? Mille eest sa hakkad oma ripsmetehniku juures käima ?
 
Jants 16. november 2008, kl 20.48
Olen unustanud 2 korda näoholdusele minemast.Erinevad salongid, aastaid paar kummagi korra vahel. Need olid täielikult minu enda lohakus, et oli meelest läinud. Esimesel korral oli mul nii häbi kui alles järgmine päev meenus oma unustamine. Mul oli nii häbi et ma küll südames tahtsin igatpidi heastada oma tegu, aga olin nii hirmul et ei julenud isegi helistada ja vabandust paluda. Sama lugu siis aastaid hiljem. Siis unustasin tühistada aja kuhu ma poleks jõudnud. Mulle helistati, ehmusin ja mul oli taas väga häbi, aga sain sellest veidi kergemin üle, sest mulle öeldi sealt salongist veidi kurjasti ja see kuidagi tekitas ka minus parajast trotsi, millele mul muidugi õigust polnud.
Kuid ma oleks täielikult sellise seaduse poolt mis mind kui klienti kohustaks maksma selle summa siiski kinni. Olen elanud aastaid kaugel kapitalistide keskel ja seal oli selline seadus ja kõik olid sellega päri. Ma olin ju tellinud teenuse, oma viga et seda ei kasutanud. Olen aga kuulnud, et meil see seadus pidigi vist tulema. Loodan et kõik ka sellega lepivad.
 
kosmos 16. november 2008, kl 22.38
vot see viimane on hea uudis, kohe tuju tõusis!!!
 
krizzu 17. november 2008, kl 00.17
unustasin veel mainida, et mul on telefoni salvestatud nö. must nimekiri klientidest ja nende numbritest, kes pole hooldusesse ilmunud (ega isegi hiljem endast märku andnud) ning kui näen, et selliselt numbrilt helistatakse, siis tean, et ei hakka eriliselt võimlema, et inimesele aega leida.
 
halb klient 18. november 2008, kl 05.54
Inimestel on kiire, tegemisi palju, ka asju, mida meeles pidada, palju.
Mina nt voin lihtsalt unustada, sest muid asju on nii palju, eriti kui aeg on pandud kaugesse tulevikku. Voi siis jaan natuke hiljaks..saan aru sellest, et minu hilinemise tottu on iluteenindajal aega minuga vahem tegeleda, siis ytlen, et teeme tana lyhemalt jne.

Monikord voib juhtuda, et ei saa too juurest minema vms, miski koosolek venib jne. Voi tuleb midagi vaga olulist ette, siis annan varem teada...ega see muidugi kellegile meeldi, saan aru.
Mina isiklikult hindan seda, kui kosmeetik, massoor vms sellest aru saab ja skandaali korraldama ei hakka. See, et tegemist arusaaja inimesega, paneb mind rohkem tema juurde kaima ja teda hindama. Ja kui mul inimesega hea klapp, jaan talle kauaks lojaalseks.
Ja samasmoodi, kui mina pean mone teise kliendi parast ootama, ei tee ma sellest skandaali.

Ja ma ei usu, et on inimesi, kes lihtsalt ilma pohjuseta kohale ei ilmu. Inimesed pole nii halvad.
 
krizzu 18. november 2008, kl 08.48
minul nt. on varutud iga kliendi jaoks 2 h., millest klient võib hilineda max 15 min, et ma siiski temaga ilusasti valmis jõuaksin. Samuti pean seda 15 min lävepakuks, mis näitab, kas klient on tulemas või ei - ehk et kui klient hilineb üle 15 min, siis minu jaoks on ta mittetulija, sest tavaliselt nö. normaalsed kliendid teatavad, kui nad ikka rohkem hilinevad. Loomulikult ei hakka ma kisa tõstma -5 minutilise hilinemise peale, selle vastu pole me keegi kaitstud, et just see päev on ebaõnne päev, kus sulle tee peale jääb ette nt. õppesõit, rong, mingi ummik vms.

to halb klient - ütled, et ei usu, et on inimesi, kes põhjuseta kohale ei ilmu. Eks põhjus ole seegi, et pannakse mitmesse kohta aeg nö. igaks juhuks kinni ja siis käiakse lõpuks seal, kuhu kõige kiiremini sai, aga teistest kohtadest unustatakse oma aeg tühistada.
Või siis unustamine - ka põhjus ju. Aga kui mina unustan? Ega ikka naljalt minu juurde tagasi siis ei tulda.
 
mina 18. november 2008, kl 11.54
krizzuga täitsa nõus, et klient kes paneb mitmesse kohta aja kinni ja jätab siis teises kohas tühistamata, on halb klient. Eriti ebaõiglane teenuse pakkuja suhtes, kuna teenindaja ei saa endale unustamist lubada aga mõned kliendid võivad seda endale korduvalt lubada. Kui teenindaja jääb hommikul 5 min hiljaks, on see kliendile maailma lõpp ja vingus nägu on 2 tundi peas, olenemata sellest, et töö lõpetatakse õigel ajal!!!
Korrektne teenindaja ei saa endale lubada ühtki viga, vaatamata sellele hilinevad osad kliendid krooniliselt 15min ja rohkemgi, astuvad siis naeratades sisse ning ütlevad: ups! jäin vist nats hiljaks!? Isegi kui helistad ja küsid kas oled tulemas, vastatakse: jah kohe jõuan! ei poole sõnagagi vabandust jne.
Teenindaja palk sõltub otseselt kliendist! Väärtustage tema aega ka, mitte ainult teie aeg pole arvel, ka teiste aeg maksab!
 
Mellu 17. juuni 2020, kl 17.03
Siis kui mul on nt broneeritud aeg juuksuri, ripsmetehniku või kelle iganes tehniku juurde mingiks konkreetse sündmuse jaoks ning tehnik selle tühistab, mis iganes põhjusel on see okei? Kas siis ka mulle tagatakse teine aeg kusagil mujal või makstakse kinni oma plaanide sättimine? Kui mina viimasel hetkel tühistan lüüakse seaduses ette et a la 50% hinnast jne tasuda kui tuleb ootamatu muudatus.
Mis jutt see on, et kliendid võivad passimist lubada? Klientidele kukub see raha taevast alla, mille teile toovad ?
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!