Tervisemure
Maxilla vs Kliinik32
kakaduu 31. oktoober 2012, kl 07.09 |
Jh 31. oktoober 2012, kl 08.46 |
Ida 06. veebruar 2013, kl 17.29 |
to Ida 06. veebruar 2013, kl 18.00 |
Liz to Ida 06. veebruar 2013, kl 19.48 |
Ma julgeks ja eelmise kommenteerijaga nõus olla. Olin Kliinik32 klient, kuni ühel hetkel tundus mulle, et ma enam nende jaoks ei olnud piisavalt huvipakkuv. Kõik suuremad tööd said tehtud ja siis pärast seda tekkis olukord, kus mu aega pidi kliiniku palvel muutma. Lubati tagasi helistada ja uus aeg pakkuda. Ei helistatud. Helistasin ise. Sama arsti ei saanud mulle sobivat aega pakkuda, aga samas ka teise arsti juurde ei lubatud minna. Jah, ka mulle tundus imelik, et ainult üks arst peab minuga tegelema. Siis lubati uuesti ühendust võtta, kuniks "minu" arst saab mind vastuvõtta, aga seda kõnet jäingi ootama.
Leidsin endale uue kliiniku, kartes, et nüüd, kus mul on nö parima kliiniku kogemus olemas, siis ilmselt midagi nii head oodata ei ole. Kuid üllatusin meeldivalt. Oma kogemusest võin öelda, et kliinikuid väga häid on teisigi, kus tegutsevad samaväärsed ja võibolla mõnes valdkonnas isegi paremad spetsialistid. Nemad ei ole ennast ehk ainult niipalju reklaaminud. Ei taha ise ka siin kedagi reklaamida, aga võin öelda, et Tallinna kesklinnas on vähemalt üks väga hea kliinik, mille mina Kliinik32 vastu välja vahetasin ja ütleme nii, et ma ei kahetse seda vahetust - arstid meeldivad, tehnika kaasaegne (niipalju, kui mina näen, ei erine see Kliinik32 kabinetis olevast) :) Pluss, ei ole iga liigutus ka üüratult kallis, kuigi jah, tervise pealt ei ole ma koonerdanud kunagi.
:)
Leidsin endale uue kliiniku, kartes, et nüüd, kus mul on nö parima kliiniku kogemus olemas, siis ilmselt midagi nii head oodata ei ole. Kuid üllatusin meeldivalt. Oma kogemusest võin öelda, et kliinikuid väga häid on teisigi, kus tegutsevad samaväärsed ja võibolla mõnes valdkonnas isegi paremad spetsialistid. Nemad ei ole ennast ehk ainult niipalju reklaaminud. Ei taha ise ka siin kedagi reklaamida, aga võin öelda, et Tallinna kesklinnas on vähemalt üks väga hea kliinik, mille mina Kliinik32 vastu välja vahetasin ja ütleme nii, et ma ei kahetse seda vahetust - arstid meeldivad, tehnika kaasaegne (niipalju, kui mina näen, ei erine see Kliinik32 kabinetis olevast) :) Pluss, ei ole iga liigutus ka üüratult kallis, kuigi jah, tervise pealt ei ole ma koonerdanud kunagi.
:)
küsiks 06. veebruar 2013, kl 22.34 |
Kliinik32 14. juuli 2018, kl 22.25 |
Kliinik32 või Maxilla vahet ei ole. Tegelikult oleneb kõik arstist, ajast. Millest tekivad probleemid, oodatakse mida patsient tahab. Arst peab teadma kust alustada ja mida teha. Kes on aus, kes ei ole. Kas ausaga saab midagi hambakliinikus teha? Niipalju kui mina kokku olen puutunud, siis on väga palju möödalaskmisi olnud. Ja selle tõttu ma ei käi. Arst otsustab mida hambaga peale hakata s.h arvestab patsiendi maksevõimet ja mida hambakliinik pakub, et inimene saab hambad korda. Kindlasti arvestab patsiendi soove. Kas hinna, kvaliteedi suhe on paigas? Mingi võidukäik käib! Kes paneb olematuid töid juurde, kes lihtsalt jooksutab. Kumb eesmärk on, kas pakkuda kvaliteeti või töötada ainult raha pärast. Mida ma tähele olen pannud, et tehnika on aegunud. Tänapäeval saab ilma tuimestuseta kõige raskemad hambad parandatud. Kahjuks tehnika maksab miljoneid. Mis võik veel olla, ühekordsed tööriistad. See vist läheb liiga kulukaks. Aga inimese tervis ei maksa midagi. Tööriistu saab ümber sulatada, aga inimeset ei saa.
Kõik eelarvamused, tujutsemised jätku arstid hammaste vahele! Et kliinikus viibimine oleks mõlemale poolele ohutu. Kindlasti peab olema anonüümne tagasiside võimalus kliinikule. Negatiivsega saab muuta, positiivsus annab hea tunde.
Kõik eelarvamused, tujutsemised jätku arstid hammaste vahele! Et kliinikus viibimine oleks mõlemale poolele ohutu. Kindlasti peab olema anonüümne tagasiside võimalus kliinikule. Negatiivsega saab muuta, positiivsus annab hea tunde.
Kliinik32 15. juuli 2018, kl 10.44 |
kodumaa 24. juuli 2018, kl 22.48 |
Kaire 22. september 2018, kl 10.19 |
Olen Kliinik 32 patsient ja väga rahul. Tänu Reet Pallasele ja Martin Martmale saan naeratada. Mul oli oma hambaarst, kuid käisin hammaste puhastsuses Kliinik 32 ja siis ka kontrollis ja võin peale seda öelda, et see juhus andis mulle väga palju. Sain abi, mida ei osanud oodata. Kõik arstid on seal suurepärased!
kalev1 19. veebruar 2019, kl 11.57 |
mari 11. september 2019, kl 23.45 |
egle 04. veebruar 2020, kl 15.51 |
Markko 18. november 2020, kl 11.24 |
raul2 13. oktoober 2021, kl 12.14 |
Helika 08. detsember 2021, kl 14.56 |
Mull 27. detsember 2021, kl 19.43 |
Kliinik32 18. märts 2022, kl 10.05 |
did_235730 30. jaanuar 2023, kl 16.07 | Registreerus: 10 aastat tagasi Postitusi: 3 |
aigike 23. veebruar 2023, kl 17.28 |
Lisa postitus