Tellisin 2019.a kevadel Baltest Mööbli Tartu esinduse vahendusel 4 kapist koosnevad garderoobikapid. Kogu protsess kulges üle kivide ja kändude, väga paljude puudujääkide, suure aja- ja energiakuluga.
1) Tellimise protsess.
Kuna klientidega tegelev personal töötab graafiku alusel ja ei ole iga päev kontoris kohal, kujunes tarvilik infovahetus, tellimusega seotud üksikasjade täpsustamine ja tellimuse lukkusaamine 1,5 kuu pikkuseks protsessiks.
2) Tellimuse täitmine võttis aega 4-5 nädalat.
3) Kappide kokkupanek.
Nüüd hakkasid põhilised sündmused pihta.
Esmalt teatati, et kõige suurema kapi sahtlite siinid viibivad mõne nädala. Mis (kapi konstruktsioonilise eripära tõttu) tähendas seda, kappi ei olnud võimalik lõpuni koostada. Meie pere jaoks tähendas see automaatselt seda, et plaanid peatsest korterisse sissekolimisest võib ära unustada, kuna riietele puuduvad tarvilikud panipaigad.
Nonii, lõpuks jõudsid sahtlisiinid kohale. Kohe selgus, et kinnituskruvid olid jäänud saatmata.
Lisaks oli antud kapi ühe sahtli esipaneel valesti koostatud
Järgmine üllatus: 3 kappi oli valmistatud vale tooni. Tohoo-tillae!!
Probleeme aina lisandus. Ühel kapil oli puudu riiul. Teisel kapil olid saatmata jäänud tagaseina tapid, reguleerjalgade kinnitused, lükanduste mõlemad juhtsiinid ning eksitud oli riidepuude riputustorude pikkustega.
Järgmine ämber: selgus, et kahe kapi lükanduste fiksaatorid olid jäänud saatmata. Mõtlete, et ju olid hiljem järgi saadetud fiksaatorid need, mis vaja? Eksite. Selgus, et saadetud monstrumeid ei olnud võimalik siinide soonde üldse instaleerida (olid liiga laiad). Isegi kui fiksaatorid mõningase rauatöö tulemusena sobivasse suurusesse lõigata, olnuks lükanduste kasutamine kui ameerika mägedel sõitmine. Fiksaatorid peaksid olema õhukesed ja painduvad plekitaolised asjandused, et uksed üle nende sõites ei hüpleks.
Kokkuvõtteks:
Alates esmakontaktist Baltest Mööbliga kuni viimaste puudujääkide likvideerimiseni võttis aega ca 3,5 kuud. Tuleb tunnistada, et pea kõik probleemid (v.a värvitooni probleem) said lõppude lõpuks lahendatud.
Ei soovita antud firmat kasutada neil, kel ajafaktor määrava tähtsusega.
Eksimuste hulgale ja pikkadele viivitustele vaatamata, korduvalt saatmata jäänud detailide jupi kaupa järgisaatmistele ning värvitoonidega eksimusele, ei olnud ettevõte nõus hüvitist maksma. Suhtumine oli selline, et kuna probleemid said lõpuks ju lahendatud ja kuna värvitooni aktsepteerimine tuli kliendi poolt, siis nad endal süüd ei näe.
Nojah, kui oled nurka aetud, ajalise surve alla pandud, sekeldustest läbi räsitud ning püüad pere lõppude lõpuks uude koju saada, lasevad ka kõige kõvemad vennad viimaks kõrvad lonti, lepivad olukorraga ega viitsi enam pikalt protestida ega vaielda.
Vot selline kogemus siis.