Koduabi
baltest köögimööbel
deeve 07. märts 2009, kl 20.44 |
Krissu 08. märts 2009, kl 22.06 |
Senta 10. märts 2009, kl 11.20 |
Minul on Baltesti köögimööbel 13 kuud olnud. Kuna ma olen 12 a töötanud ühes teises mööblit tootvas ettevõttes, tean, et Baltesti hinna ja kvaliteedi suhe on väga hea. Korralik töö. Tõsi, tööpinnad on mul pärit mujalt, kuid lihtsalt sellepärast, et oli võimalus saada täispuidust. Julgen soovitada kindlasti!
kapp 26. juuni 2015, kl 22.26 |
Hmm 29. juuni 2015, kl 22.38 |
eksole 02. juuli 2015, kl 10.45 |
Hmm 08. juuli 2015, kl 14.17 |
vaenlaselekaeisoovita 26. oktoober 2017, kl 12.55 |
Rahul! 04. jaanuar 2018, kl 14.36 |
Enne tellimist googeldasin hoolega antud firma kohta. Lugesin väga kehvasid kommentaare kui ka kiitvaid hinnanguid. Lootsin, et saan positiivse kogemuse ning otsustasin siiski Baltestist köögimööbli tellida. Hinnapakkumine ja arutelu sujusid kiirelt ning mööbel sai valmis 3nädalaga. Soovitan!
Juhan 13. august 2019, kl 20.52 |
Tellisin 2019.a kevadel Baltest Mööbli Tartu esinduse vahendusel 4 kapist koosnevad garderoobikapid. Kogu protsess kulges üle kivide ja kändude, väga paljude puudujääkide, suure aja- ja energiakuluga.
1) Tellimise protsess.
Kuna klientidega tegelev personal töötab graafiku alusel ja ei ole iga päev kontoris kohal, kujunes tarvilik infovahetus, tellimusega seotud üksikasjade täpsustamine ja tellimuse lukkusaamine 1,5 kuu pikkuseks protsessiks.
2) Tellimuse täitmine võttis aega 4-5 nädalat.
3) Kappide kokkupanek.
Nüüd hakkasid põhilised sündmused pihta.
Esmalt teatati, et kõige suurema kapi sahtlite siinid viibivad mõne nädala. Mis (kapi konstruktsioonilise eripära tõttu) tähendas seda, kappi ei olnud võimalik lõpuni koostada. Meie pere jaoks tähendas see automaatselt seda, et plaanid peatsest korterisse sissekolimisest võib ära unustada, kuna riietele puuduvad tarvilikud panipaigad.
Nonii, lõpuks jõudsid sahtlisiinid kohale. Kohe selgus, et kinnituskruvid olid jäänud saatmata.
Lisaks oli antud kapi ühe sahtli esipaneel valesti koostatud
Järgmine üllatus: 3 kappi oli valmistatud vale tooni. Tohoo-tillae!!
Probleeme aina lisandus. Ühel kapil oli puudu riiul. Teisel kapil olid saatmata jäänud tagaseina tapid, reguleerjalgade kinnitused, lükanduste mõlemad juhtsiinid ning eksitud oli riidepuude riputustorude pikkustega.
Järgmine ämber: selgus, et kahe kapi lükanduste fiksaatorid olid jäänud saatmata. Mõtlete, et ju olid hiljem järgi saadetud fiksaatorid need, mis vaja? Eksite. Selgus, et saadetud monstrumeid ei olnud võimalik siinide soonde üldse instaleerida (olid liiga laiad). Isegi kui fiksaatorid mõningase rauatöö tulemusena sobivasse suurusesse lõigata, olnuks lükanduste kasutamine kui ameerika mägedel sõitmine. Fiksaatorid peaksid olema õhukesed ja painduvad plekitaolised asjandused, et uksed üle nende sõites ei hüpleks.
Kokkuvõtteks:
Alates esmakontaktist Baltest Mööbliga kuni viimaste puudujääkide likvideerimiseni võttis aega ca 3,5 kuud. Tuleb tunnistada, et pea kõik probleemid (v.a värvitooni probleem) said lõppude lõpuks lahendatud.
Ei soovita antud firmat kasutada neil, kel ajafaktor määrava tähtsusega.
Eksimuste hulgale ja pikkadele viivitustele vaatamata, korduvalt saatmata jäänud detailide jupi kaupa järgisaatmistele ning värvitoonidega eksimusele, ei olnud ettevõte nõus hüvitist maksma. Suhtumine oli selline, et kuna probleemid said lõpuks ju lahendatud ja kuna värvitooni aktsepteerimine tuli kliendi poolt, siis nad endal süüd ei näe.
Nojah, kui oled nurka aetud, ajalise surve alla pandud, sekeldustest läbi räsitud ning püüad pere lõppude lõpuks uude koju saada, lasevad ka kõige kõvemad vennad viimaks kõrvad lonti, lepivad olukorraga ega viitsi enam pikalt protestida ega vaielda.
Vot selline kogemus siis.
1) Tellimise protsess.
Kuna klientidega tegelev personal töötab graafiku alusel ja ei ole iga päev kontoris kohal, kujunes tarvilik infovahetus, tellimusega seotud üksikasjade täpsustamine ja tellimuse lukkusaamine 1,5 kuu pikkuseks protsessiks.
2) Tellimuse täitmine võttis aega 4-5 nädalat.
3) Kappide kokkupanek.
Nüüd hakkasid põhilised sündmused pihta.
Esmalt teatati, et kõige suurema kapi sahtlite siinid viibivad mõne nädala. Mis (kapi konstruktsioonilise eripära tõttu) tähendas seda, kappi ei olnud võimalik lõpuni koostada. Meie pere jaoks tähendas see automaatselt seda, et plaanid peatsest korterisse sissekolimisest võib ära unustada, kuna riietele puuduvad tarvilikud panipaigad.
Nonii, lõpuks jõudsid sahtlisiinid kohale. Kohe selgus, et kinnituskruvid olid jäänud saatmata.
Lisaks oli antud kapi ühe sahtli esipaneel valesti koostatud
Järgmine üllatus: 3 kappi oli valmistatud vale tooni. Tohoo-tillae!!
Probleeme aina lisandus. Ühel kapil oli puudu riiul. Teisel kapil olid saatmata jäänud tagaseina tapid, reguleerjalgade kinnitused, lükanduste mõlemad juhtsiinid ning eksitud oli riidepuude riputustorude pikkustega.
Järgmine ämber: selgus, et kahe kapi lükanduste fiksaatorid olid jäänud saatmata. Mõtlete, et ju olid hiljem järgi saadetud fiksaatorid need, mis vaja? Eksite. Selgus, et saadetud monstrumeid ei olnud võimalik siinide soonde üldse instaleerida (olid liiga laiad). Isegi kui fiksaatorid mõningase rauatöö tulemusena sobivasse suurusesse lõigata, olnuks lükanduste kasutamine kui ameerika mägedel sõitmine. Fiksaatorid peaksid olema õhukesed ja painduvad plekitaolised asjandused, et uksed üle nende sõites ei hüpleks.
Kokkuvõtteks:
Alates esmakontaktist Baltest Mööbliga kuni viimaste puudujääkide likvideerimiseni võttis aega ca 3,5 kuud. Tuleb tunnistada, et pea kõik probleemid (v.a värvitooni probleem) said lõppude lõpuks lahendatud.
Ei soovita antud firmat kasutada neil, kel ajafaktor määrava tähtsusega.
Eksimuste hulgale ja pikkadele viivitustele vaatamata, korduvalt saatmata jäänud detailide jupi kaupa järgisaatmistele ning värvitoonidega eksimusele, ei olnud ettevõte nõus hüvitist maksma. Suhtumine oli selline, et kuna probleemid said lõpuks ju lahendatud ja kuna värvitooni aktsepteerimine tuli kliendi poolt, siis nad endal süüd ei näe.
Nojah, kui oled nurka aetud, ajalise surve alla pandud, sekeldustest läbi räsitud ning püüad pere lõppude lõpuks uude koju saada, lasevad ka kõige kõvemad vennad viimaks kõrvad lonti, lepivad olukorraga ega viitsi enam pikalt protestida ega vaielda.
Vot selline kogemus siis.
Margus Laanetamm 13. november 2019, kl 18.30 |
Hoiatus!
Baltest Mööbel OÜ
baltest@baltestfurniture.ee
Sisustuspood.ee
Hoiatus!!
Kuidas tänapäeval käitutakse kliendiga, hoiduge odavast ja kavantiteedist, mis algab juhtkonnast.
Avaldan ja kirjutan hoiatamaks kõiki teisi sellise tegvuse eest.
Lugu järgnev,
07.08.2019 Tellisin köögid. 09.08.2019 tasusin 50% osamakse. Lubati köögid 22.09.2019 tarne koos paigaldusega.
05.09.2019 tuleb meister objektile kööke mõõtma.
12.09.2019 teen päringu, kas köögid tellimuses ja miks võeti 5 septembril alles mõõdud?!
Vastust ei tule, telefonile ei vastata!
Saadan 4 korduvat päringut ja vastati telefonis, et köögid saabuvad õigeaegselt. Ootan julgelt edasi.
Nädal hiljem saadan uuesti päringu, et miks pole kinnitust meili saadetud mida telefonis lubati saata.
Nõnda ootasin kööke kannatlikult ja usus 10.10.2019 kui teatati , et köögid pole tellimuses olnudki.
Tagastati raha ja nägemist!!!
Hiljem õigustas end Andres Aun (üks omanike nagu ta ise väidab) , et mida ma veel kliendina tahan.
Nahhaalsed tüübid ja vajava hoiatamist. Viivised seaduspärasus, seda nemad ei karda: „ Anna kohtu“
Kellel veel probleeme antud tegelastega andke teada, koostame ühisavalduse
Baltest Mööbel OÜ
baltest@baltestfurniture.ee
Sisustuspood.ee
Hoiatus!!
Kuidas tänapäeval käitutakse kliendiga, hoiduge odavast ja kavantiteedist, mis algab juhtkonnast.
Avaldan ja kirjutan hoiatamaks kõiki teisi sellise tegvuse eest.
Lugu järgnev,
07.08.2019 Tellisin köögid. 09.08.2019 tasusin 50% osamakse. Lubati köögid 22.09.2019 tarne koos paigaldusega.
05.09.2019 tuleb meister objektile kööke mõõtma.
12.09.2019 teen päringu, kas köögid tellimuses ja miks võeti 5 septembril alles mõõdud?!
Vastust ei tule, telefonile ei vastata!
Saadan 4 korduvat päringut ja vastati telefonis, et köögid saabuvad õigeaegselt. Ootan julgelt edasi.
Nädal hiljem saadan uuesti päringu, et miks pole kinnitust meili saadetud mida telefonis lubati saata.
Nõnda ootasin kööke kannatlikult ja usus 10.10.2019 kui teatati , et köögid pole tellimuses olnudki.
Tagastati raha ja nägemist!!!
Hiljem õigustas end Andres Aun (üks omanike nagu ta ise väidab) , et mida ma veel kliendina tahan.
Nahhaalsed tüübid ja vajava hoiatamist. Viivised seaduspärasus, seda nemad ei karda: „ Anna kohtu“
Kellel veel probleeme antud tegelastega andke teada, koostame ühisavalduse
Avalduse ? 14. november 2019, kl 21.35 |
tead mis 15. november 2019, kl 07.55 |
Lisa postitus