Feministi nurgake
Lahkume sõpradena - IRW!!!
elu uuriv naine 10. märts 2015, kl 00.13 |
See on vististi mingi trafaretne väljend meeste poolt, kui nüüd keegi teeks mulle puust ja punaseks selgeks, mida täpselt tähendavad meeste sellised sõnad.
Üks mu tuttav, kellega olime internetis pool aastat suhelnud ja nüüd lõpuks ka mitu õhtut/ööd koos veetnud, tuli mulle koju naistepäevaks lilli tooma. Ja siis tuli muuhulgas see jutt, et ta ei taha et ma haiget saaksin, aga et tema peale ei tasu mul siiski loota (suhte mõttes). Et asi pole üldse minus, ta lihtsalt ei taha lähiajal mitte kellegagi (uut) suhet. Et kohe algab kevad ja siis on ta kõik nädalavahetused niikuinii oma hobi tõttu ära sellega seotud sõpruskonnaga. Sellest kõigest saan ma mõistusega võttes aru, mis siis et valus on ikka. Kuid asi millest ma üldse aru ei saa, on see, MIKS on vaja sinna juurde rääkida seda, et mees pole kindel, kas mina seda suudan, kuid tema tahaks küll minuga edasi sõber olla. Sellest ei saa ma üldse aru. Küsisin mehelt ka, et kuidas ta seda sõprust täpsemalt ette kujutab, ta ütles t ei oska täpselt vastata, et kirjutaksime ikka internetis ja vist võiks külas ka käia. Ma ei saa päris hästi aru, kas see tähendab, et mees tahaks vahest kohustustevabalt läbi astuda, kui tunneb et naist tahaks. Või öeldakse need sõnad selle mõttega, et lõpetame oma suhte ära, kuid teeks seda ilma suurema stseenita. Või äkki on veel hoopis mingi kolmas variant, mille pealegi ma ei tule. Jään ootama teie elukogemusi ja arvamusi.
P.S. Oleme selle mehega mõlemad keskealised lahutatud inimesed, kellel lapsed olemas.
Üks mu tuttav, kellega olime internetis pool aastat suhelnud ja nüüd lõpuks ka mitu õhtut/ööd koos veetnud, tuli mulle koju naistepäevaks lilli tooma. Ja siis tuli muuhulgas see jutt, et ta ei taha et ma haiget saaksin, aga et tema peale ei tasu mul siiski loota (suhte mõttes). Et asi pole üldse minus, ta lihtsalt ei taha lähiajal mitte kellegagi (uut) suhet. Et kohe algab kevad ja siis on ta kõik nädalavahetused niikuinii oma hobi tõttu ära sellega seotud sõpruskonnaga. Sellest kõigest saan ma mõistusega võttes aru, mis siis et valus on ikka. Kuid asi millest ma üldse aru ei saa, on see, MIKS on vaja sinna juurde rääkida seda, et mees pole kindel, kas mina seda suudan, kuid tema tahaks küll minuga edasi sõber olla. Sellest ei saa ma üldse aru. Küsisin mehelt ka, et kuidas ta seda sõprust täpsemalt ette kujutab, ta ütles t ei oska täpselt vastata, et kirjutaksime ikka internetis ja vist võiks külas ka käia. Ma ei saa päris hästi aru, kas see tähendab, et mees tahaks vahest kohustustevabalt läbi astuda, kui tunneb et naist tahaks. Või öeldakse need sõnad selle mõttega, et lõpetame oma suhte ära, kuid teeks seda ilma suurema stseenita. Või äkki on veel hoopis mingi kolmas variant, mille pealegi ma ei tule. Jään ootama teie elukogemusi ja arvamusi.
P.S. Oleme selle mehega mõlemad keskealised lahutatud inimesed, kellel lapsed olemas.
no veri vemmeldab 10. märts 2015, kl 01.34 |
prestiiz 10. märts 2015, kl 02.02 |
autor prestiižile 10. märts 2015, kl 02.40 |
Mina olen selle mehe pool ka käinud, rohkem kui korra. Mõlemad elame kortermajades. Mina ei näinud tema naabreid ja tema minu omasid vist ka mitte. Ja vot see mind üldse ei huvitaks ka. Selles mõttes, et ma olen täiskasvanud ja vaba naine, ma teen mis ma tahan. Ma ei ea oma naabritelt selleks ometi luba küsima. Ja vaevalt et neist keegi otseselt valvet ka peab, et mis kell täpselt mulle õhtul külla tulnud isik lahkub. Ja üldse käib mul kodus ka tööga seotud inimesi.
oot 10. märts 2015, kl 03.04 |
mis mõttes ei saa aru? saad ju täpselt. loomulikulttahab mees, et tal sinu ees kohustusi poleks, ta võiks panna, keda soovib ja kui kuival, astub "sõbra" juurest läbi. ja paraku on paljud naised sellega ka nõus. kahjuks liiga paljud, seepärast mehed seda ootavadki. muu jutt sinna juurde on viisakusest.
ära tule ütlema, et sa aru ei saa :D irww selle peale.
ära tule ütlema, et sa aru ei saa :D irww selle peale.
jääme sõpradeks irww 10. märts 2015, kl 03.55 |
Naised on liiga naiivsed. Eelmine postitaja kirjeldas olukorra lahti. Kahjuks on liiga paljud naised selliste pakkumistega nõus. Satute uude suhtesse, tuleb kauaks ajaks madratsiks olemine välja.
Naised ise teevad meestele täpselt samasuguseid pakkumisi. Uhavad ringi ja korjavad igaks juhuks varumehi.
Naised ise teevad meestele täpselt samasuguseid pakkumisi. Uhavad ringi ja korjavad igaks juhuks varumehi.
ei liha eil kala 10. märts 2015, kl 08.34 |
mehka 10. märts 2015, kl 10.47 |
??? 10. märts 2015, kl 10.57 |
viktoriin 10. märts 2015, kl 11.01 |
Et 10. märts 2015, kl 11.16 |
viktoriin 10. märts 2015, kl 11.45 |
no tore siis ju 10. märts 2015, kl 12.04 |
Aga ei pea ju miskit ettepanekuid vastu võtma sellepärast, et need on viisakas vormis esitatud. :) Võib ka öelda, et mulle selline "sõprus" ei sobi ja ole hüva, pane nüüd uks teiselt poolt enda järelt kinni. Ju mehel on arusaam, et meeldib sulle rohkem kui sina talle ja võiks sind varupingil hoida, kui midagi paremat käepärast pole. Ja miks üldse mehe käest ei küsinud, et mida ta silmas peab ja miks nii ütleb või ise täpsustand, et kas "sõprus" tähendab kohustustevaba seksi ja siis, kui mehiksel tuju tuleb, mitte sinul. :)
Et 10. märts 2015, kl 12.06 |
arvamus 10. märts 2015, kl 12.11 |
Agnes 10. märts 2015, kl 12.13 |
Ei oska meeste eest rääkida, aga naisena sellist ettepanekut tehes ongi mõte selline, et lähme lahku ilma tülita ja mingitmoodi on see soov edasi suhleda sõbralikult.
Miks üldse suhelda..ju siis jutukaaslaena oli inimene niipalju meeldiv ja sümpaatne, kuid teistsuguseks suhteks polnud teie ikkagi teie.
Miks sellest aru ei saada ja seda irwitusena võetakse..ei tea. Eks on vist raske leppida kurva tõsiasjaga, et ei kvalifitseerunud muuks, kui sõbraks.
Miks üldse suhelda..ju siis jutukaaslaena oli inimene niipalju meeldiv ja sümpaatne, kuid teistsuguseks suhteks polnud teie ikkagi teie.
Miks sellest aru ei saada ja seda irwitusena võetakse..ei tea. Eks on vist raske leppida kurva tõsiasjaga, et ei kvalifitseerunud muuks, kui sõbraks.
kohe 50 10. märts 2015, kl 12.14 |
Ma olen ammu aru saanud, et keskealisena ei ole üldse lootust kedagi leida. Omaealised vabad mehed ongi kõik sellised, et "ei otsi üheöösuhet aga püsisuhet ka mitte". Kuigi mulle on küll kõik selle konseptsiooni enne välja käinud, kui asi on läinud sinnamaani, et ööd koos veeta. Tahetakse tõesti, et oleks mitu naist, kes on kogu aeg ootevalmis, et kuidas mehel tuju parajasti on, sellise naise juurde tõttab. Aga siis on ju juba naise otsustada, kas talle selline suhtevorm sobib või mitte.
Ja kibestunud inimesena on nüüd mul sama moodi mitu meest, kellega ma end vastavalt tujule ja võimalusele lõbustan. Ainuke vahe on selles, et sellist suhtevormi ma endavanuste ja ammugi veel vanemate meestega põhimõtteliselt pidama ei hakka. Kui vabadus ja fa-fa-fa , siis selleks on hulga nooremad mehed.
Ja kibestunud inimesena on nüüd mul sama moodi mitu meest, kellega ma end vastavalt tujule ja võimalusele lõbustan. Ainuke vahe on selles, et sellist suhtevormi ma endavanuste ja ammugi veel vanemate meestega põhimõtteliselt pidama ei hakka. Kui vabadus ja fa-fa-fa , siis selleks on hulga nooremad mehed.
imho 10. märts 2015, kl 12.15 |
Minu arust see tähendab seda, et ärme hakka vihavaenu pidama ja kättemaksu hauduma ega ka mingeid lootusi hellitama või uuesti üritama, vaid suhtleme tulevikus vajadusel (nt samasse seltskonda sattudes või tööalaselt kokku puutudes) neutraalselt ja sõbralikult nagu kaks lihtsalt tuttavat inimest.
viktoriin 10. märts 2015, kl 12.19 |
laps 10. märts 2015, kl 13.06 |
lapsele 10. märts 2015, kl 13.29 |
sõbrad 10. märts 2015, kl 16.08 |
ongi sõber, sest romantilisi tundeid tal sinu vastu ei tekkinud. seega suhtlete nagu sõbrad edasi, kui mõlemale sobib, siis ka aeg-ajalt külastate teineteist intiimsemal tasemel.
sõprusi on erinevaid. sõprus kujuneb ikka siis kui tunned teist inimest, kui ta elab kaasa su rõõmudele, muredele, igapäevaelule (sotsiaalmeedia kaudu on seda lihtne teha), vestlete telefonis, jagate üksteise elamusi. vajadusel sõber abistab nõuandega või füüsilise abiga (näiteks vaja midagi viia-tuua jne). teil on koos olles lõbus, naerate koos ja tunnete ennast hästi. ainult selle vahega, et romantilised tunded puuduvad ja mõlemad on vabad omale uut kaaslast otsima.
sõprusi on erinevaid. sõprus kujuneb ikka siis kui tunned teist inimest, kui ta elab kaasa su rõõmudele, muredele, igapäevaelule (sotsiaalmeedia kaudu on seda lihtne teha), vestlete telefonis, jagate üksteise elamusi. vajadusel sõber abistab nõuandega või füüsilise abiga (näiteks vaja midagi viia-tuua jne). teil on koos olles lõbus, naerate koos ja tunnete ennast hästi. ainult selle vahega, et romantilised tunded puuduvad ja mõlemad on vabad omale uut kaaslast otsima.
säga 10. märts 2015, kl 16.18 |
kilu 10. märts 2015, kl 16.45 |
loll kilu 10. märts 2015, kl 19.39 |
jaa, 10. märts 2015, kl 21.17 |
elu uuriv naine (autor) 11. märts 2015, kl 03.09 |
ei liha eil kala Kirjutas:
-----------------------------------------------------
> keskealine ajab taga neitsilikku suhet, hirww.
> parem tunnusta ennast, et kebens täitsa aut polnud
> . sihuke 3- sex pani sind ootelistile, kui mees pa
> rasjagu kuival, tuleb sulle "sõbrakohtingule". tee
> te vanainimeste asja, jääte sõpradeks edasi - järg
> mise korrani.
Sinu aus kommentaar on huvitav, sest oled ilmselt elu ja inimesi näinud (vist mees). Täpsustan igaks juhuks, kas saan Su vastusest õigesti aru, et kui ma mehele naisena üldse ei meeldiks või kui seks ei oleks mehe arvates üldse klappinud, siis oleks mees hoopis julmemalt kohe ära lõpetanud või, ilma nn. ootelistita.
Eelmisele ja teistele seda, et suhtes kellegagi mees täitsa kindlasti ei ole, sellest sai mehe kodus kohe aru, et see on ehe poissmehekorter, naise kätt seal kuskil mängus ei olnud. Mees elab seal kindlasti üksi. Kuid ma ei välista üldse, et tal on veel selliseid ootel naiskontakte, mis siis et mees ise ütles, et tema stiil on üks partner korraga. Mees on paar aastat tagasi lahutanud, võimalik et ta pole sellest siiani üle saanud. Kuid igal juhul ei taha see mees mitte mingit suhet. Me rääkisime sellest. Ta ütles et ta ei taha suhet mitte minuga, vaid üldse mitte kellegagi. Täpsustas veel, et lähitulevikus ta ennast kindlasti kellegagi siduda ei taha. Samas sai mees meie omavahelise suhtlemise käigus aru, et mina otsin potensiaalset suhet ja kooselu.
Ma ju ütlesin teile, et küsisin temalt otse, et kuidas tema täpselt seda sõbraks olemist ette kujutab, ta ei osanud vastata. Valel hetkel küsisin tegelikult, ta oli siis väsinud ja ei viitsinud arutada.
Mõistusega võttes saan ma kõigest aru, et mees tahab olla vaba ja tegeleda vabadel nädalavahetustel oma hobidega. Kuid asi millest ma aru ei saa, miks oli siis üldse vaja mind veel üles otsida. Ta ise tahtis tulla naisepäeval mulle külla. Milleks tulla ja tuua lilli ja siis mõni hetk hiljem lausuda sõnad, mis haiget teevad. Mees pidi seda ette teadma, et selline avaldus on mulle valus kuulata. Tema põhjendus oli, et ta ei taha, et mina rohkem haiget saaksin kui ta mulle juba teinud on. Et ta ei taha et ma ilmaasjata loodaksin. Minu meelest oleks valutum olnud, kui ta oleks lihtsalt ära kadunud, üldse mitte ühendust võtnud. See on minu arvamus, kuid minu meelest oli selline lühikese ajahetke jooksul näkku öeldud karm tõde palju valusam taluda kui oleks olnud see ärakadumisest tingitud päev päeva järel tasahilju pärale jõudev tõde, et meie vahel on kõik läbi. Huvitav kumba varianti oleksite teie eelistanud?
-----------------------------------------------------
> keskealine ajab taga neitsilikku suhet, hirww.
> parem tunnusta ennast, et kebens täitsa aut polnud
> . sihuke 3- sex pani sind ootelistile, kui mees pa
> rasjagu kuival, tuleb sulle "sõbrakohtingule". tee
> te vanainimeste asja, jääte sõpradeks edasi - järg
> mise korrani.
Sinu aus kommentaar on huvitav, sest oled ilmselt elu ja inimesi näinud (vist mees). Täpsustan igaks juhuks, kas saan Su vastusest õigesti aru, et kui ma mehele naisena üldse ei meeldiks või kui seks ei oleks mehe arvates üldse klappinud, siis oleks mees hoopis julmemalt kohe ära lõpetanud või, ilma nn. ootelistita.
Eelmisele ja teistele seda, et suhtes kellegagi mees täitsa kindlasti ei ole, sellest sai mehe kodus kohe aru, et see on ehe poissmehekorter, naise kätt seal kuskil mängus ei olnud. Mees elab seal kindlasti üksi. Kuid ma ei välista üldse, et tal on veel selliseid ootel naiskontakte, mis siis et mees ise ütles, et tema stiil on üks partner korraga. Mees on paar aastat tagasi lahutanud, võimalik et ta pole sellest siiani üle saanud. Kuid igal juhul ei taha see mees mitte mingit suhet. Me rääkisime sellest. Ta ütles et ta ei taha suhet mitte minuga, vaid üldse mitte kellegagi. Täpsustas veel, et lähitulevikus ta ennast kindlasti kellegagi siduda ei taha. Samas sai mees meie omavahelise suhtlemise käigus aru, et mina otsin potensiaalset suhet ja kooselu.
Ma ju ütlesin teile, et küsisin temalt otse, et kuidas tema täpselt seda sõbraks olemist ette kujutab, ta ei osanud vastata. Valel hetkel küsisin tegelikult, ta oli siis väsinud ja ei viitsinud arutada.
Mõistusega võttes saan ma kõigest aru, et mees tahab olla vaba ja tegeleda vabadel nädalavahetustel oma hobidega. Kuid asi millest ma aru ei saa, miks oli siis üldse vaja mind veel üles otsida. Ta ise tahtis tulla naisepäeval mulle külla. Milleks tulla ja tuua lilli ja siis mõni hetk hiljem lausuda sõnad, mis haiget teevad. Mees pidi seda ette teadma, et selline avaldus on mulle valus kuulata. Tema põhjendus oli, et ta ei taha, et mina rohkem haiget saaksin kui ta mulle juba teinud on. Et ta ei taha et ma ilmaasjata loodaksin. Minu meelest oleks valutum olnud, kui ta oleks lihtsalt ära kadunud, üldse mitte ühendust võtnud. See on minu arvamus, kuid minu meelest oli selline lühikese ajahetke jooksul näkku öeldud karm tõde palju valusam taluda kui oleks olnud see ärakadumisest tingitud päev päeva järel tasahilju pärale jõudev tõde, et meie vahel on kõik läbi. Huvitav kumba varianti oleksite teie eelistanud?
Lisa postitus