Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Feministi nurgake
Naistele, meeste kohta, kes te olete meestes pettunud
 
teema 21. detsember 2004, kl 16.33
ma tuleks hoopis teema pealkirja juurde - ma ei ütleks et on halbu ja häid inimesi, aga kohati on jäänud mulje, et mehed on ikka ainult kättesaamise peal väljas...:(
 
soodake 21. detsember 2004, kl 16.35
Noh, lõppude lõpuks, ega süda ei allu andestamise teooriatele, mis välja mõeldud või selgeks õpitud, loetud...misiganes... andestus "antakse" ja tegelikult võrdub see südames sellega praktiliselt, et tähtsust enam pole....Ja vahel pole ju keegi seda andestust palunudki!
 
to selle mehe naine 21. detsember 2004, kl 16.35
Tore, et teema huvi pakkus. Lugesin kommentaarid läbi ja vastaks kokkuvõtlikult, et mees ei ole paha kui ta ei valinud mind. Mees on siis paha kui ta elab koos naisega kohusetundest aga mitte armastusest ja kavatseb näiteks lahku oma mõtetes minna 5 aasta pärast. See on oma naisele väga suur hoop lihtsalt, kuna mida kauem koos ollakse seda valusam on lahkuminek. Seepärast soovitasin tal laiali minna ja oligi kõik. Tean, et see inimene teeb seda, aga millal ma ei tea. Kuna olen kindel et see inimene armastab mind, ainult kardab neid tundeid väga palju, kuna talle on see väga suur elumuutus. Aga need ongi isiklikud asjad mille kohaselt ei filosofeeriks rohkem. Ja tillist tõmmatakse oma naist praegu, kelle ees näideldakse tundeid, kui see mees ükskord õigel hetkel selle välja ütleb on mul tema naisest tõeliselt kahju. Sest,mida hiljem laiali minnakse seda valusam asi on.
See kah heast tahtest öeldud. Ja armuke võiksin talle olla siiani kui tahaksin, aga ma ei taha lihtsalt, ei paku huvi.
Rääkisin lihtsalt suhte antud mehe naisele ise ette. Kui julm minust, eks sai tead kes ta mees on tegelikult
 
selle mehe naine 21. detsember 2004, kl 16.43
to Logan
rääkisid selle mehe naisele??! Sa oled ju oma "headusega" laus perekonnalõhkuja-mees naist maha sinu pärast ei jätnud ja siis sa tegid kõik selleks, et see naine ise oma mehe maha jätaks, kas pole?
Ja muide, mis paneb sind arvama, et mees plaanib oma naist üldse maha jätta ja teeskleb oma ees? Äkki teeseldi sinu ees ja räägiti "maeiteamida" kokku, et nö kätte saada.

ei õigusta teps mitte seda meest, aga sina oled ju eriti paha inimene!!
 
to selle mehe naine 21. detsember 2004, kl 16.52
Kas süda kripeldab, et kuidas arvan, et mees plaanib oma naist tulevikus maha jätta. Tean seda. Saime antud mehega väga lähedasteks, võiks öelda isegi liiga lähedasteks. Ta rääkis minuga rohekem, kui kodus seda on ta isegi tunnistanud,et räägime sinuga tundide kaupa telefoni teel, et mõni mõtleb et kuradi hullud et mida kuradit nad mölisevad omavahel. Ja need selle mehe sõnad.
Ma lasin tal minna lihtsalt, kuna tean meie tunnete tugevust. See selline naiselik vaist.
Mina ja paha ütleks, et tahtsin ta naise silmi avada. Aga kui sa seda halvaks pead ja perekonnalõhkujaks siis sa eksid. See kooselu oli mäda juba siis kui ma antud mehega tutvusin. Kooselud lähevad laiali, kuna ei armastata enam teineteist. Siin on süüdi ikka need inimesed, kes koos elavad ise. Mitte teised, tundeid ei saa sundida ei saa sundida endaga koos olema ja elama. Ja seetõttu lasin sellel mehel minna. Soovitan seda kõigile soojalt. Ja küll tagasi tullakse ja siis kogu eluks. Ehk sellepärast teangi, et tahtsin seda meest saada ausalt, aga mitte pettes, keda teist. Sellepärast tean, et käitusin õieti.
 
oioioi 21. detsember 2004, kl 16.57
See mees, küll ei armasta sind, kulla teemaalgataja. Kust tean? Sinu kirjutatud tekstist loen?
 
Logan 21. detsember 2004, kl 17.04
to:oioioi
Eks ta ise tõesti teab oma südames, keda ta armastab või mitte. Selle üle ma nagu nüüd küll vaidlema ei hakkaks. Ja kui tekstist välja lugesid, et ei armasta, noh mis siis ikka teha kui ei armasta. Ega kedagi ennast armastama ju panna ei saa. Aga eks aeg näitab kuhu poole see süda kaldub ja kelle kasuks kaalukauss kukub. Aeg näitab, võtan nagu asju nii. Kui mul on selleks ajaks oma elu, siis pole antud mehel ainult enam midagi teha ja ongi kõik. Ja ju siis pidi nii minema.
 
oioioi 21. detsember 2004, kl 17.08
Aga ikkagi loodad?
 
Logan 21. detsember 2004, kl 17.14
to:oioioi
No vot kui täpselt sa tead, et loodan. Ma tunnen nii, et aja möödudes asjad lihtsalt muutuvad, meiega on juba nii, mis teha.Ja kui ma peaksin ka eksima, siis elu läheb lihtsalt teisiti, pole teha nagu midagi. Ma võtan asju küllalt rahulikult.Ma loodan,et antud mees võtab mõistuse pähe ja jätab oma naise maha ennem kui hilja tundes ja teades iseennast.Ja kui ta ei jäta siis ta on hull ja tõliselt loll. Sest aja möödudes on ta minuga nõus ja ma tean seda 100%. Kust ma seda tean ei saa kahjuks avalikult kirjutada.
 
oioioi 21. detsember 2004, kl 17.23
Okei, loodan, kui jätabki naise maha, siis sinu valib. Aga kui mitte? Sellele oled mõelnud?
 
ma 21. detsember 2004, kl 17.31
"Rääkisin lihtsalt suhte antud mehe naisele ise ette. Kui julm minust, eks sai tead kes ta mees on tegelikult"
"Ma loodan,et antud mees võtab mõistuse pähe ja jätab oma naise maha ennem kui hilja tundes ja teades iseennast.Ja kui ta ei jäta siis ta on hull ja tõliselt loll. "

jne

Lugesin kõik su postitused läbi ja arvan, et see mees on sulle KINNISIDEE

minu arust oled sa psühholoogiliselt haige inimene,see sinu headus...no loe ja imesta, mulle tundub, et sa lähed läbi tule ja vee, et see MEES SAADA ja kui ise ei saa,siis teha kõik selleks, et mees lahutaks oma naisest.
, räägi oma suurest heast südamest ja rahulikkusest mida tahes...sa vajad ravi, ausalt!
 
Logan 21. detsember 2004, kl 17.32
to:oioioi

Muuseas olen küll mõelnud. Tead mida ma selle kohta arvan, et kui peaks ka nii minema, et ta mind ei vali, siis järelikult ta ei armastanud mind piisavalt. Ja seda ei saa talle pahaks panna, armastust ei saa sundida peale tulema. Seda kas on või ei ole. Ja arvan, et antud mees tunneb selle õige ära. Ja kui see on keegi kolmas, siis ju ta lihtsalt tundis nii. Ja mul on hea meel, kui ta ei ela koos minuga teeseldes. Tahaksin elada inimesega vastastikusest armastusest. Tahan ainult ühte sa tundmatu oioioi, et mees armastaks mind ja kui ei siis ei. Siis tuleb laiali minna. Ja sellepärast me laiali läksimegi, et seda ükskord mõista.
 
oioioi 21. detsember 2004, kl 17.35
Mul said sõnad otsa.
 
Logan 21. detsember 2004, kl 17.37
to:ma

Arva mida tahad. Igaüks läheb just siis lahku kui tahab, keegi ei saa kedagi lahku ajada, kui suhe on tugev. Arvan, et ma ei vaja ravi. Aga, kui sa tead , et ma ravi vajan nomis teha. Sul on õigus arvata, mida tahad.
Jah, ma soovin tõesti, et antud mees elaks koos armastusest, kuna ta on selle ära teeninud,mis teha kui nii arvan. Tunnen ja tean tema elu ja seda on hale kõrvalt vaadata. Ei, ta ei ole kinnisidee, kui teineteisel minna lastakse, siis loe mida ma kirjutan. Kui minna lastakse teineteisel, siis tähendab see ikka seda, et antakse valikuvabadus. Ja ma ju kirjutasin, et kui minu elu on teine kunagi siis mis teha. Sa loe ikka mida kirjutan.
 
Logan 21. detsember 2004, kl 17.42
to:oioioi

No tore, kui sõnad otsa said. Siis on antud teema ammendatud paneme sellele punkti peale sõbralikult. Kõik said avaldada arvamust. Loodan, et kõik elvad koos armastusest, aga mitte harjumusest ja kohusetundest.
 
ma 21. detsember 2004, kl 17.47
kallis inimene ma lugesingi ja vist liiga hoolega,st nägin ka ridade vahele.

Olen tegelenud erinevate probleemidega inimestega aastaid ja tean mida räägin...sa poed "hea kesta" sisse peitu kibestunud hingega.Öeldakse aeg parandab haavad, kas ka sinu puhul?
 
verivorst 21. detsember 2004, kl 17.48
Mind hoopis huvitab, mis naine ütles kui talle lookese teatavaks tegid?
 
soodake 21. detsember 2004, kl 17.50
Tead, Logan, see mehe valik oleneb (juhul, kui ta armastab sind)sellest, kuivõrd ta armastust tähtsustab...mehed tähtsustavad seda reeglina siiski vähem kui naised. Ta võib lihtsalt valida mugavuse( nii vaimse kui füüsilise)..ja ongi ...kõik...Ise sain küll abielumehe endale päriseks ..ja väga ruttu, kuu ajaga. Lapsi õnneks polnud. Aga see juba, jah, pole siin arutamiseks kirjutatud!
*miks mulle meeldib delfi naistekas...sest lõpuks tuleb hoopis teine asi välja, kui teemaalgatus!
 
to logan 21. detsember 2004, kl 17.51
Oled üks sinisilmne uskuja ,et mees elab kohusetundest oma perega . teiseks, kui sa suudad veenda ta oma peret maha jätma ning aja möödudes selgub, et sa ei olnudki seda ohvrit väärt, siis tuleb sul ka maksta selle eest. Sellist heatahtlikkku mehe õpetajat omakasu pärast olen kohanud. Tahad teada, kuidas ta nüüd elab? Ma arvan, et sa ei taha seda teada, nii, et mõtle enne , kui teistele nõu andma lähed.
Sinu asi ei ole teiste perekonnale nõu andmas käia, ei ole vaja teiste ellu oma nina toppida.Ehk: ära tee teistele seda, mida sa ei taha, et sulle tehakse( pean silams selle mehe perekonda) Aga teisest küljest võib-olla on see naine paremat väärt, kui selline armukesepidaja mees, nagu see sinu kahjukene on.
 
Logan 21. detsember 2004, kl 17.57
Hea küsimus saatis mind @!#$ loomulikult. Mis ta ikka tegi. Oma mees on talle siiani kallis. Aga mina lihtsalt ei viitsinud, nende kahe vahel olla. Ja oligi kõik. Ta pidi tegema oma valiku. Toredad naised võtavd omad mehed tagsi, kui teavad, kellega tegu on. ise ma küll ei võtaks tagasi. Nii palju mul uhkust jaguks
 
Logan 21. detsember 2004, kl 18.02
Aga,kes ütles et ma antud meest tagasi võtaksin. Teadeskes ta on. Eksite rahvas. Arvan, et ei pea kunagi kallist hinda maksma selle eest. Kuna ma ei võtaks teda tagasi ja kõik,kuna ma ei usuks teda enam.
Siis peaks juhtuma ime, kui sellise mehe tagasi võtaks. Ta peaks väga pikalt tõestama, et ta mind armastab. Ja arvan, et siis ei maksaks ma midagi, vaid elaksin õnnelikult. See mees lihtsalt, kui kodus kõik korras kõrvalt ei pane.
 
soodake 21. detsember 2004, kl 18.06
Jälle vale plakat: See mees lihtsalt, kui kodus kõik korras, kõrvalt ei pane.
Ei ole nii ega naa ja on igatmoodi...
 
potsataja 21. detsember 2004, kl 18.08
100% nõus ma-ga, juba ammu tundus ka mulle,et pööningul pole kõik korras aga ei viitsinud kirjutama hakata

to Logan
ja see oli muidugi valearvestus,mida sa poleks soovinud, onja, et ennäe imet naine ei lõpetanudki suhet ära. Oi milline pettumus sulle!Ja mis sa arvad kuidas see mees sust nüüd arvab, kui siin kellelgi eneseuhkus puudub siis oled see sina.
arvata on et oled selle mehe ajud ära lömastanud, ega sul skisofreeniku pabereid pole, ma ei ole küll asjatundja, aga võhiku pilgu läbi tundub, et on.
 
Logan 21. detsember 2004, kl 18.09
to soodake.

Olen sinuga nõus kirjutan delfis esmest korda ja kõigil king pigistab selle teema koha pealt. Kes on abielunaised või psüholoogid või kurat teab kes. Oi kui lõbus hakkas, aga ma pean koju minema tänaseks. Teema pakkus vähemasti huvi ja pani abielunaised ohkima ja armukesed nõu küsima. Tuleb tõesti olla hea armuke siis saab ka lõpuks mehe endale. Öeldakse et kõik head on ju kinnised ja ära võetud mis siis ikka teha. Ok, see oli nali. Arvan, et sellised mehed on lihtsalt sead kes oma ausaid naisi pikaajaliselt petavad ja muud ei midagi, aga nad teevad seda selleks, et kodus on millestki puudus ja see on armastus. Ja enda puhul ei kahtleks ma sekundikski, et kui elaksin selle mehega koos, siis tean, et kui nii juhtub siis kogu eluks ja 100%. Ja ta ei hakkaks oma eide pärast põdema, ütleks et ta põeb minu pärast ja seetõttu maksab kallist hinda hoopis tema eit. Robustselt öeldud SRY.
 
piiga 21. detsember 2004, kl 18.09
Pole sa Logan midagi nii sinisilmne õrnake.Suht külm kalkuleerija ja tõsiselt salakaval vastik väike urgitseja.

ma ei saa aru kus võtab inimene õiguse teiste elu suunata,õpetada(ütlesid selle mehe naisele et olid ta abikaasa armuke...ma arvan see oleks siiski selle mehe otsus seda teha)

Sa võid ju 100%kindel ola et ta tuleb sinu juurde...aga kindlasti mitte suurest armastusest :))))) see paistab ka olevat 100%kindel.Ta tuleb longates sinujuurde kui oma naine ta välja viskab.Ja võid samamoodi 100%kindel olla et õige pea oled SINA selle naise rollis.....ehk sisi mehel on armuke,kellega ta RÄÄGIB rohkem kui sinuga...:))))Või sa loodad et mees muutub sinu pärast?Ma palun luba naerda sel juhul(möh-möh-möh:DDD)


Ja kallike sa tõesti usud siis neid abielumeeste jutte et oma naine on loll paks ja kole aga vaata sina oled mul ikka hingesugulane,,vaata sinuga saab kõigest rääkida,jne blää-blää-bläää....selles suhtes pole sa mitte naiivitar aga puhtarumal ju!!!!!vana sa oled?20 väääääää????
Niipalju elukogemust võiks nagu olla ikka,enne kui teiste ja enda elu @!#$ keerama jooksed.



Sa pole vist kellegagi koos olnud ega kedagi armastanud.S.t armumisest eriti kaugele sus suhted pole aarenenud..vähemalt õiges suunas.Muuseas armastus koosnbki väga paljus kohusetundest ja harjumusest...mis tekitavad turvatunde ja õnne.Muidugi palju muud ka....aga need on olulised komponendid.




ikkagi naljakas-mees lubas 5aasta pärast lahku minna!!!:DDDDDDnaera pooleks.Kle seee on liba teema...ei ole sellist naist olemas...ei ole....
 
Logan 21. detsember 2004, kl 18.14
ja potsataja sul pole endal pööningul kõik korras. Ma ei viitsi siin delfis enam rohkem jahuda arvan, et loevad seda inimesed antud hetkel,kes kas ei oska lugeda või ei saa mõhkugi asjadest aru. Ma ei sõima teisi kunagi, aga kui ennast nagu sõimama tullakse siis ütlen angu vastu küll
 
soodake 21. detsember 2004, kl 18.17
No tsau, Logan!:)))
 
Logan 21. detsember 2004, kl 18.22
Aitab, arvan, et te ei taha tead kes ma olen siis selliseid rõvedaid repliike siin enam ei oleks kuulda. ma ei ole 20-ne. Pigem 30-ne. Ja veel see mees ei lubanud mulle 5 aasta pärast kodust ära tulla. Ja irwa edasi. keegi ei lubanud kellegile midagi. Ja ei suuna ma midagi kellegi elu, kui üle viskab siis ütlen lihtsalt välja mis öelad on ja ongi kõik. Ja üks asi 100% kindel, et kui selle mehe naine peaks välja viskama siis mina teda tagasi ei võta. Võtan antud hetkel kui peaks tulema armastusest ja see 100% kindel. Ja ei usu ma sõnu vaid ikka tegusid. Nii, et sinisilmsusest asi kaugel. Igaüks elabki nii nagu ta õigeks peab ja ütleb ka mida tahab. Mis teha kui see tema naisele ei meeldi, et ta mees ringi tõmbab. Arvan, et süüdistagu selles ikka oma meest mitte teist naist. Ja armastus sai otsa mis siis ikka teha.
 
lugeja 21. detsember 2004, kl 18.24
"Aga,kes ütles et ma antud meest tagasi võtaksin. Teadeskes ta on. Eksite rahvas. Arvan, et ei pea kunagi kallist hinda maksma selle eest. Kuna ma ei võtaks teda tagasi ja kõik,kuna ma ei usuks teda enam.

Aga eks aeg näitab kuhu poole see süda kaldub ja kelle kasuks kaalukauss kukub.

Ja arvan, et antud mees tunneb selle õige ära. Ja kui see on keegi kolmas, siis ju ta lihtsalt tundis nii"

*vastuolud missugused*
 
Logan 21. detsember 2004, kl 18.25
to soodake:

Sau, sau. Loodan, et oled minuga nõus, et armastus võib mehe ja naise vahel otsa lõppeda ja mõned lihtsalt pole loodud eluks ajaks kokku jääma. Mis teha ?
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!