Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Feministi nurgake
Ööklubi ainult naistele
 
klubitaja 28. juuli 2012, kl 14.52
Kas Tallinnas on mõni ööklubi ainult naistele? Vist pole. Kahjuks. Aga võiks ju! :)

Tavaliselt ei käi naised klubides meeste pärast, mehed on üldse seal üks segav element naistele. Seetõttu, et mehed arvavad, et naised on seal nende pärast ja soovivad, et mõni mees ligi tikuks.

Naised käivad seal, et tantsida. Kodus ei saa ju muusikat nii kõvaks panna, naabrile jääb ette. Samuti pole inimestel kodudes nii vinget helitehnikat. Klappidega tantsimine pole ka just päris see, jääb puudu. Klubides on ka vastav valgustus mis loob efektse valgusmängu.

Naised ei käi seal meeste pärast, naistele meeldivad enne klubi sättimised, meikimised, ilusad riided, kokteilid, naistejutud. Klubi on mõnus koht väljaelamiseks. Naistele meeldib, et saab vahel kodust välja minna.

Kõige selle juures on naistele häiriv, kui mingi järjekordne imal mees jälle külje alla ujub. Naised pole ju meeste pärast seal, nad ei taha meestega tegemist teha. Jah, loomulikult leidub ka selliseid naisi, kes tahavad meeste tähelepanu, kuid siis võikski ju olla nii, et on kahte sorti klubisid ja need meeste tähelepanu soovivad naised saaks käia sellistes, kus on ka meestele sisenemine lubatud. Siis saavad nad väga palju seda, mida tahavad – meeste tähelepanu. Kuna naisi oleks sellises klubis vähe ja mehi palju, siis peaks naised piisavalt lähenemisi ja tähelepanu saama. :)

Kui oleks ainult naiste klubid, siis oleks ka meestele parem. Siis oleks vähem seda teemat, et mehed kiunuvad, kuidas naised nende lähenemiste peale ebaviisakad ja krõbedad on. Meestel on raske aru saada, kui tüütud on mehed oma lähenemistega. Kui üldiselt naised pole klubis meeste pärast, siis on mehed segav nähtus. Ja kui ikka õhtu jooksul pidevalt külje alla ujutakse, siis viskab üle.

Mehed on mõnedes asjades ikka uskumatult lollid. Nad vist tõemeeli arvavad, et naised tahavad klubis nende lähenemisi ja tähelepanu. :) Mõni naine tahab jah, kuid üldiselt ikka ei taheta. Üldiselt pole naised klubis meeste pärast ja mehed lihtsalt segavad.

Ainult naistele mõeldud klubis poleks naistele arvatavasti tasuta sissepääsu ja joogid tuleb ka endal osta, kuid see ei tohiks probleemiks olla. Väike hind normaalse õhtu eest. :) Segaklubides on mehed raha sissetoojad, nii piletite kui jookide näol. See tegelikult näitab, KUI haledad on mehed. Naised pole klubis meeste pärast, kuid mehed ronivad klubidesse ostes pileti (mida naised ei pea tegema) ja pannes sees olles kõva raha magama. Loobivad pappi lootuses midagi saada – kas naist voodisse või kas või numbrit. On ju oinad, olukorras, kus üldiselt naised pole üldse nende pärast seal? :) Meestel peab ikka jube valu olema, et on nõus ostma pileteid ja jooke. Naistel pole nii suur valu klubisse ronida, seetõttu üritataksegi naisi tasuta sissepääsuga ligi meelitada. Iga naine jõuaks endale selle pileti osta, kuid pole ju vaja. Meeste valu on nii suur, et klubide omanikud võivad rahulikult meestest pappi välja pigistada ja naisi mitte puutuda. :) Ja mehed rõõmuga maksavad ka veel. Mehed, andke kohe parem oma raha minu kätte, kui te sellest nii kergesti lahti tahate saada midagi vastu saamata. :)

Ettevõtjad või lihtsalt ettevõtlikud inimesed võiks suurematesse linnadesse sellised kohad rajada. Väikestes kohtades ei tasu ära, inimesi liiga vähe.
 
On veel variante 28. juuli 2012, kl 15.11
Klubides on naistel ebameeldiv seetõttu, et tükitakse pidevalt ligi. Tükitakse pidevalt ligi aga seetõttu, et klubid on mehi täis. Ka segaklubides toimuvat saaks reguleerida selliselt, et naistel oleks seal mõnusam. Saaks isegi nii, et ka klubis olevatel meestel oleks mõnusam. Hetkel on klubides olukord selline seetõttu, et mehi on lihtsalt liiga palju seal. Pileti hinda tuleks meestele tunduvalt tõsta, Näiteks 3x. Selle tõttu jätaks nii mõnigi mees klubisse ronimata ja eelistaks juua sõpradega näiteks kodus/saunas. Kui on klubis vähem mehi, siis ka vähem konkureerimist naiste peale. Naistele ka sobiks – neile ujutaks külje alla vähem. Samuti oleks vähem peksmisi, kuna meestel pole vaja nii tugevalt üksteisega konkureerida naiste peale. See teeb mehed pahuraks ja peksmishuviliseks. :) Kui pilet oleks tunduvalt kallim, siis jääks just „madalama otsa” meestel klubisse minemata – jällegi sobiks naistele, kuna keskmise klubimehe tase tõuseks.

Lahenduseks oleks klubide omanike poolt meeste arvu vähendamine. Siis tekiks klubides normaalsem, elutervem keskkond. Unistuseks see aga jääbki, sest klubide omanikke ei huvita eluterve keskkonna loomine, vaid raha. Mehed toovad raha sisse klubides joomisega. Mida rohkem mehi seal joob, seda parem. Mis siis, et see muudab naistele olukorra ebamugavaks ja ka oht mehe tervisele suureneb, kuna tõenäosus rusikaga näkku saada suureneb tunduvalt, mehed on agressiivsed omavahelise tiheda konkurentsi pärast naiste peale.
 
:D 28. juuli 2012, kl 15.28
Palun peida ennast järgnevaks kolmeks aastaks tuppa ning ära tule sealt välja mitte mingil juhul!
 
ANna 28. juuli 2012, kl 16.30
Mine geybaari, seal mehed ligi ei tiku :) aga lezbidega saad ehk tantsida ka
 
Mall 28. juuli 2012, kl 16.46
Olen küll naine aga nii rumalat juttu ühe suguõe suust küll poleks oodanud. Ja 2 samat teemat veel üksteisele jutti.
Aga ilm on muidugi palav ka ja tabletid ka na kallid.
 
Mall on 28. juuli 2012, kl 17.32
vist see erandlik naine, kes käib klubis meeste pärast. Eks igaühele oma. :)
 
aga 28. juuli 2012, kl 17.40
siit ju teematajale hea äriidee. Pane see klubi püsti ja majanda ära!
 
klubitaja 28. juuli 2012, kl 17.58
Pole nii palju kapitali, et püsti panna.
 
ha 28. juuli 2012, kl 18.30
Välismaal on klubi uksel bouncerid, kui liiga täis hakkab saama ja mehi ei lasta tavaliselt naistest oluliselt rohkem sisse.
 
Räst 28. juuli 2012, kl 19.01
Teemaalgatajal on probleemid. Ja tõsisemat sorti. Huvitav, mitu klassi haridust tal on, et sellist lollust on suuteline ajama.
 
Eestis ei töötaks 28. juuli 2012, kl 19.23
see variant, et bouncer lihtsalt osasid mehi sisse ei laseks, kuna nad on meessoost. Välismaal otsib bouncer ka õhust igasuguseid põhjuseid, miks meest sisse ei lasta ja las tõmbab aga minema. Kas riietus ei sobi või mis iganes tuuakse põhjenduseks, ükskõik kui korralikult sa siis riides ei ole. Põhjuse leiab alati ja tõmba minema. :)

Eestis aga selline asi ei töötaks. Kohe oleks ajalehes suure uudisena, kui kaine ja viisakalt riides mees na.hui saadetaks ukselt. Kultuur teine.

Aga välimsaal on nii jah, et seal ei lasta klubides meeste arvul liiga suureks minna, mehi lihtsalt ei lasta uksest sisse. Naised on alati teretulnud. :) Palju mehi ja vähe naisi = jama. Palju agressiivseid naistele lähenemisi ja meeste omavahelisi peksmisi.

Eestis oleks minu arvates kõige parem, kui meestele tunduvalt pileti hinda tõstetaks, näiteks 3x. See teeb meeste read hõredamaks ja jääb ära ka selliste meeste pettumus, kes panevad ennast viisakalt riide ja jalutavad kaine härrasmehena klubisse, kuid uksel saadetakse na.hui seetõttu, et "pole piisavalt sobilikult riides" või "tundub narkolaksu all" või mis iganes loll otsitud põhjus.

Tunduvalt kallim pilet teeks meestele muidugi klubikülastuse veel kallimaks, kuid siiski ma arvan, et need mehed, kes on tõesti huvitatud, need ikka lähevad ja ei nuta raha nii taga. Boonuseks ju vähem konkurentidest mehi, vähem agressiivsust klubis, väiksem tõenäosus, et ninaluu sisse pekstakse. Ega meessoost klientidel Eesti klubides mõnus pole, kui on meeste ülekaal klubis. Kui mees tahab normaalset kliimat klubis nautida, siis 3x kallim pilet poleks maailma lõpp.
 
pole probleemi 28. juuli 2012, kl 20.22
Pane hästi koledad riided selga, nats allapoole põlve tuhmpruun kroogitud seelik, koledad sukkpüksid, hästi lai triibuline pluuse või mõni kleit, mida kannavad üle 70 naised. Meikida ei tohi, juuksed klambritega kinni.

Miks käid siis seksikalt? Ikka tahad meeste tähelepanu. Kui ei taha, riietu teisiti.
 
to Eestis ei töötaks 28. juuli 2012, kl 20.29
Kas sa pole märganud, et kaklevad need mehed, kes ei lähe naistele peale. Kes on nagunii krooniliselt kuival.

Ei ole aru saanud, et naiste pärast kakeldakse. Ära ikka ennast nii tähtsaks ka tee.
On mõned psühhopaadid, kes lihtsalt norivad tüli. See ilmselt alaväärsuskompleks, mis alkoholiga välja lööb.
 
tototajale 28. juuli 2012, kl 20.58
Ma olen märganud, et naistele lähevad peale just elumehed-kaklejad, mitte viisakad, tagasihoidlikud nohikud. Vähemalt klubides. :)
 
eelmisele 28. juuli 2012, kl 21.21
Ega ikka naised ei taha kaklejaid.
Kaklejad just sellepärast kaklevad, et naisi ei saa. Neil on väljaelamata seksuaalne energia.

Võib mõni üksik kakleja olla, kes ka naisi saab. Aga üldiselt kaklevad mitteatraktiivsed mehed, kes ei ole naiste maitse.
 
algatajale 29. juuli 2012, kl 00.27
Mis klubides naisi vähe, mehi palju? Ikka tavaliselt naisi rohkem, naised suured tantsulõvid.
Mehi tantsimine ei huvita tavaliselt. Üldiselt mõjub teema eputamisena. Saab viisakalt "ei" öelda ja vägisi võõrale tõrjuvale naisele end kaela ei pressi. Ei ole eestlased küll nii pealetükkivad.

Üks välismaalane kirjutas oma kogemustest klubides: Eesti mees on tavaliselt arg, ei julge naistele läheneda. Olen samuti näinud mehi eemal seismas ja vaatamas.
 
heh 29. juuli 2012, kl 00.38
Sul meestepõua tototajal on muidugi igal pool naisi rohkem. Sest vastupidi ei saakski olla, sinu põrunud peas ju mehi nii vähe Eestis ja naisi palju-palju rohkem. Ükskõik kuhu vaatad, ainult naised! :)
 
kkkkkk 29. juuli 2012, kl 00.43
Algataja on ikka endast jube heal arvamusel, kui arvab, et mehed ainult naiste pärast klubis käivad. Mehed käivad ka lõõgastumas, naisi LIHTSALT VAATAMAS, sõpradega väljas. Osadel on kindlasti ka lootus partner leida ja atraktiivsemad mehed leiavad ka.
Eks need külgelööjad teavad ka, et naised vedu ei võta. Purupurjus inimesed aga üritavad ikka, aga palju selliseid täitsa umbjoobes klubis ikka on.
 
to heh 29. juuli 2012, kl 00.45
Naistest puudus ei ole. Atraktiivne mees võib iga päev uue naise võtta. Seda teavad naised isegi.
 
kuule tototaja 29. juuli 2012, kl 00.52
Kui Eestis on noori mehi rohkem, siis mis "naistest puudus ei ole" sa räägid? Kui naisi pole sama palju kui mehi, siis järelikult on puudus. Igale mehele lihtsalt ei jätku, kuna naisi pole nii palju olemaski.
 
! 29. juuli 2012, kl 00.56
Juba tüdrukuid sünnib rohkem, sõbrannadel ainult tüdrukud sündisidki. Poisse ikka vähe.

Jube, kui palju noori mehi liikluses hukkub! Kus küll kõik need noored mehed on, keda peaks rohkem olema? Kus peidavad?

Noored naised lähevad välismaale, mehi ei jätku. Kahju kohe, et Eestis mehi peaaegu üldse pole ja naisi nii palju rohkem.
 
to 00.52 29. juuli 2012, kl 01.00
Mis need naised siis kogu aeg kardavad ja kiruvad, et mees läks teise naise juurde, mees käib teistes naistes. Sinu teooria järgi pole meestel kuhugi minna.
 
nn 29. juuli 2012, kl 01.12
Lõputud naiste kurtmised: mees ei tunne huvi, uus naine tähtsam, jälle mehel armuke. Siis lõputu mehe järel nuhkimine. Milleks, kui naisi nii palju ei olevat.
Siis ollakse vihane, mees jättis maha, kuidas ta julges. Miks jällegi, kui mehi rohkem olevat.

Osad naised lepivad ka sellega, kui mees käib mitme naise juures. Ega see naistele ei meedi, aga lepitakse.
 
heh 29. juuli 2012, kl 01.22
Sa tototaja oled nüüd juba topeltnaine - nn - või? Tubli muidugi, et katsetad uusi kasutajanimeseid. Hakka püsivamalt kasutama ka.

Loomulikult pole mehi rohkem! Mida see riik ka teab, kes tal siin elab. Ma arvan, et Eestis on 5 noore naise kohta umbes 1 noor mees. Mis sina arvad? Ega noori mehi kuskil pole näha jah ja kuna naised ka nii palju kurdavad, siis umbes nii peaks olema.
 
to heh 29. juuli 2012, kl 02.10
Maga kaineks.
Said ilmselt suure naudingu, kõva pirni panid.

Aga ikkagi mispärast naised alalõpmata kurdavad, et mees leidis uue naise, peigmehel ka mujal pruut. Siis pidevad naiste süüdistused, et mees jättis pere maha. Aga kuidas ometi, kui naisi nii vähe?

Siis pidevad naiste vingumised: kõik mehed petavad, mehel mitu peret, mees tegi lapse vallalisele sõbrannale jne. Pidevalt selline naiste kurtmine.
 
nu 29. juuli 2012, kl 02.27
klubitaja Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Kas Tallinnas on mõni ööklubi ainult naistele? Vis
> t pole. Kahjuks. Aga võiks ju! :)
>
> Tavalisel
> t ei käi naised klubides meeste pärast, mehed on ü
> ldse seal üks segav element naistele. Seetõttu, et
> mehed arvavad, et naised on seal nende pärast ja
> soovivad, et mõni mees ligi tikuks.
>
> Naised
> käivad seal, et tantsida. Kodus ei saa ju muusikat
> nii kõvaks panna, naabrile jääb ette. Samuti pole
> inimestel kodudes nii vinget helitehnikat. Klappi
> dega tantsimine pole ka just päris see, jääb puudu
> . Klubides on ka vastav valgustus mis loob efektse
> valgusmängu.
>
> Naised ei käi seal meeste pär
> ast, naistele meeldivad enne klubi sättimised, mei
> kimised, ilusad riided, kokteilid, naistejutud. Kl
> ubi on mõnus koht väljaelamiseks. Naistele meeldib
> , et saab vahel kodust välja minna.
>
> Kõige s
> elle juures on naistele häiriv, kui mingi järjekor
> dne imal mees jälle külje alla ujub. Naised pole j
> u meeste pärast seal, nad ei taha meestega tegemis
> t teha. Jah, loomulikult leidub ka selliseid naisi
> , kes tahavad meeste tähelepanu, kuid siis võikski
> ju olla nii, et on kahte sorti klubisid ja need m
> eeste tähelepanu soovivad naised saaks käia sellis
> tes, kus on ka meestele sisenemine lubatud. Siis s
> aavad nad väga palju seda, mida tahavad – meeste t
> ähelepanu. Kuna naisi oleks sellises klubis vähe j
> a mehi palju, siis peaks naised piisavalt lähenem
> isi ja tähelepanu saama. :)
>
> Kui oleks ainul
> t naiste klubid, siis oleks ka meestele parem. Sii
> s oleks vähem seda teemat, et mehed kiunuvad, kuid
> as naised nende lähenemiste peale ebaviisakad ja k
> rõbedad on. Meestel on raske aru saada, kui tüütud
> on mehed oma lähenemistega. Kui üldiselt naised p
> ole klubis meeste pärast, siis on mehed segav näht
> us. Ja kui ikka õhtu jooksul pidevalt külje alla u
> jutakse, siis viskab üle.
>
> Mehed on mõnedes
> asjades ikka uskumatult lollid. Nad vist tõemeeli
> arvavad, et naised tahavad klubis nende lähenemis
> i ja tähelepanu. :) Mõni naine tahab jah, kuid üld
> iselt ikka ei taheta. Üldiselt pole naised klubis
> meeste pärast ja mehed lihtsalt segavad.
>
> Ai
> nult naistele mõeldud klubis poleks naistele arvat
> avasti tasuta sissepääsu ja joogid tuleb ka endal
> osta, kuid see ei tohiks probleemiks olla. Väike h
> ind normaalse õhtu eest. :) Segaklubides on mehed
> raha sissetoojad, nii piletite kui jookide näol. S
> ee tegelikult näitab, KUI haledad on mehed. Naised
> pole klubis meeste pärast, kuid mehed ronivad klu
> bidesse ostes pileti (mida naised ei pea tegema) j
> a pannes sees olles kõva raha magama. Loobivad pap
> pi lootuses midagi saada – kas naist voodisse või
> kas või numbrit. On ju oinad, olukorras, kus üldis
> elt naised pole üldse nende pärast seal? :) Meeste
> l peab ikka jube valu olema, et on nõus ostma pile
> teid ja jooke. Naistel pole nii suur valu klubisse
> ronida, seetõttu üritataksegi naisi tasuta sissep
> ääsuga ligi meelitada. Iga naine jõuaks endale sel
> le pileti osta, kuid pole ju vaja. Meeste valu on
> nii suur, et klubide omanikud võivad rahulikult me
> estest pappi välja pigistada ja naisi mitte puutud
> a. :) Ja mehed rõõmuga maksavad ka veel. Mehed, an
> dke kohe parem oma raha minu kätte, kui te sellest
> nii kergesti lahti tahate saada midagi vastu saam
> ata. :)
>
> Ettevõtjad või lihtsalt ettevõtliku
> d inimesed võiks suurematesse linnadesse sellised
> kohad rajada. Väikestes kohtades ei tasu ära, inim
> esi liiga vähe.

a mida sa ronid meestega samasse seltskonda.
Tee lesbiklubi ja naudi omasuguseid.
Milles probleem?
 
heh 29. juuli 2012, kl 02.33
"Osad naised lepivad ka sellega, kui mees käib mitme naise juures. Ega see naistele ei meedi, aga lepitakse."

Tototaja, sinu vinge teooria on osaliselt sellele sellele üles ehitatud, et mehed tõmbavad teiste naistega ringi. Naised ei tõmba või? Minu arvates tõmbavad naised oma mehe kõrvalt sama usinalt ringi. Sinu loogikat kasutades on järelikult mehi rohkem kui naisi, sest muidu ei saaks suhtes naised ka teiste meestega ringi tõmmata.

Aga miks teha mingeid umbmääraseid oletusi ja näha mida tahetakse, kui on olemas riiklikud andmed elanikkonna kohta? Nende järgi on noori mehi rohkem. Kas riik on rumal või valetab teadlikult rahvale?

"Maga kaineks.
Said ilmselt suure naudingu, kõva pirni panid."

Kui Eestis 5 naise kohta 1 mees on kõva pirn, siis kas tunned ehk seda isikut, kes tõsimeeli kirjutas, kuidas ta Tartu tänavatel näeb 50 naise kohta 1 meest liikumas? Kas see pirn on vähem kõvem?
 
pah 29. juuli 2012, kl 06.54
Selged reageeringu-otsimise tunnused, niiakaua jahuda, kuni mõne närvikava vastu ei pea. At,at,at,at,att, katsuge mitte liimile minna! Kuidas selle tõve nimi nüüd oligi, mis toitub tähelepanust, suvalisest tähelepanust?

Teemaalgatajale ka mõni sõna, sa ei mängi päris ausat mängu. Mõneti on sinugi teema intrigeerimiseks tehtud, kordused teadagi kelle eeskujul sisse sokutatud. Sisu järgi on su teema hea kont teadagi kellele järada. Ära mängi tulega!
 
to heh 29. juuli 2012, kl 11.08
Siis ju hästi. Mul hea meel su pärast. Sul on vedanud.
 
jura 29. juuli 2012, kl 12.43
Aga teemaalgatajale siis soovitus võtta pangast laenu ja teha selline klubi. Kuna konkurente pole, siis kliente peaks olema murdu ning raha tuleb.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!