Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Feministi nurgake
EMT ja läti debiilikud ajavad närvi oma puuduliku asjaajamisega
 
KajaHK 07. mai 2014, kl 12.18
Tere,

mul on mure.
Omasin nutitelefoni samsung galaxy s4. Kõik oli perfect, olin väga rahul ja kasutasin seda ca aasta.
Pärast telefoni kukkumist pool aastat soetamisest muretsesin kohe kaitsekile ja kaaned.

Nüüd kuu tagasi tegi telefon tarkvara uuendamist peale mida järgmisel päeval korduvalt kokku jooksis ja hommikul laadimast võttes enam ei käivitunud.

Viisin EMT esindusse ja võeti garantiisse, anti asendustelefon.

Küsisin nädal hiljem ise klienditoele helistades, et kuidas lood on telefoniga. Öeldi, et telefon on saadetud lätti garantiisse. Okei

Helistati tagasi ja öeldi, et telefonil on emaplaat katki ja arvatavasti on seal mikropraod, mis tulevadki umbes pool aastat hiljem välja peale kukkumist. Emaplaadi vahetus 226eur. Soovisin detailset infot, et tehke mulle pilti mehhaanilisest kahjustusest emaplaadil ja tõestage ära, et see emaplaat on katki. Sest telefon läks ju katki peale tarkvara uuendust.

Saadeti pilt korpuse kukkumisjäljest ja et garantii on lõppenud. Detailset infot ei anta. Et kui soovin, võin ekspertiisi saata.

Nüüd saadetakse katkine telefon tagasi, pean andma ära asendustelefoni ja ongi kõik.

Mis ma tegema peaksin, et nad oma viga tunnistaksid ja aru saaksid, et telefon on tarkvara uuendamisest rikutud.

Kas kellelgi on veel kogemusi sarnastel teemadel?

Ma ei kavatse jonni jätta. Viin selle telefoni ekspertiisi (oskab keegi soovitada?) ja üritan EMT'ile selgeks teha, et see pole minu viga.

Igatahes on täpselt selline tunne, et mingi esimesel päeval tööle tulnud lõng vaatas telefoni, nägi korpusel vigastust, proovis power nuppu, käima ei lähe - see on ju siis ilmselge, et emaplaat on katki. Pohhui küsime emaplaadi eest 226 euri, küll maksab.

Närvi ajavad kuradi debiilikud
 
oh issand 07. mai 2014, kl 13.24
Tegelikult oled siiski SINA debiilik.

Vahet ei ole, mille pärast su telefon nässu läks aga kui telefon on kukkunud, siis automaatselt on garantii lõppenud. See on igal pool kirjas. Sa saad ainult vaidlustada seda, et teenindaja telefoni vastu võttes ja garantiisse saates seda sulle ei öelnud.

See, et telefon lakkas töötamast tarkvara uuendamisel ei koti kedagi. Garantiid sul pole ja kui tahad, et telefon töötaks, siis lihtsalt maksadki. Vea tegid sina kui mobiili maha kukutasid. Ei ole ju nii raske sellest aru saada.
Maaks 07. mai 2014, kl 13.42
Aga kes sul tarkvara uuendas? EMT või sina ise?
Et kui Ise tegi siis on Ise süüdi - miks sa EMT-d kirud?
 
tjah 07. mai 2014, kl 15.24
tüüpiline tänapäeva töll. alati on keegi teine sinu kokkukeeratud pasas süüdi. ise kukutasid telefoni maha, ise vastutad. miks peaks emt selle eest vastutama?
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!