Shovinisti nurgake
kus on loogika
pettunud 09. november 2001, kl 19.42 |
telekas reklaamib , et kingapoes kõik hinnad -25%. lähen siis minagi sinna poodi, sest olen silma peal hoidnud ühtedel saabastel, hind soolane pole raatsinud osta, kuid nüüd ju võiks!
lollitavad inimesi just need saapad ei ole alla hinnatud. küsin müüjalt,et mis värk on :kõik saapad on -25% ainult selle firma saapad ei ole. müüja vastab, et need on nii kallid, et keegi neid nagunii ei osta:Kus on loogika? ostaks ju kui saaks 3300.-lt 2400.-le...
lollitavad inimesi just need saapad ei ole alla hinnatud. küsin müüjalt,et mis värk on :kõik saapad on -25% ainult selle firma saapad ei ole. müüja vastab, et need on nii kallid, et keegi neid nagunii ei osta:Kus on loogika? ostaks ju kui saaks 3300.-lt 2400.-le...
Optimist 09. november 2001, kl 21.10 |
Äris on oma loogika: alla hinnatakse see kaup mis on seisma jäänud, vananenud mudel või kui hooaeg möödunud. Ostjate kohalemeelitamiseks kasutatakse igasuguseid reklaamitrikke, mida ei maksa üksühele võtta, et mitte pettuda. Tavaliselt on allahindlusreklaamis juba trikk sees, nt hinnad kuni 25% (-25%) madalamad, s.t. võimalik "allahindlus" on ka 0%. Ilmselt jäi reklaami lugedes see kahe silma vahele. Ärile on aga iga kohaletulnud klient teretulnud - midagi ehk ikka ostab! Ja nii see käib!
Named 10. november 2001, kl 17.34 |
mina 11. november 2001, kl 00.10 |
ellu 11. november 2001, kl 16.27 |
svea 12. november 2001, kl 14.06 |
sissy 12. november 2001, kl 16.38 |
Indrek 13. november 2001, kl 12.15 |
Terekest ka siin jutustavale rahvale....ei saa hästi aru mida tähendab allahindlus 75%-ti (pean ise ka poodi, mitte küll riideesemete müük aga tööstuskaubad). Kui asjal on nt. juurdehindlus 30%, kuidas saan sealt 75% alla teha????. Kui palju peab olema juurdehindlus et saaksin sealt 75% alla teha , 400%%???. No kui nii siis ei saa üldse midagi müüa, sest pidevalt on kallis. Kui paned millegile 300% otsa siis nõrgema närvikavaga klient võib rabanduse saada. Sellepärast rahvas, ärge imestage kui mõne enne allahindluskampaaniat nt. 4000 eeku maksnud asja juurde ilmub mahatõmmatud 6000 eegune hinnasilt. Vot nii, ärge pirisege ja proovige ka poodi pidada siis saate aru kui raske see amet on.
maike 13. november 2001, kl 12.38 |
Indrek, keegi ei käse sul üldse mingit allahindlust teha, jumalaeest, müü kogu aeg õige hinnaga, aga eelpoolkirjeldatud skeemid mõjuvad ostja petmisena ja peletavad sealt poest eemale need ostjad, kes seda märkavad. Muidugi, kõik ei märka ja ostavadki selle videomaki ära, arvates, et kunagi on see maksnud 6000.
Alev 13. november 2001, kl 23.26 |
lohutuseks kribijaile kobisen, et ei ole see midagi nii unikaalselt 'svea' moodi -- sääl ikka ka sama lugu (kontrolli, hoia silm peal, kui viitsid ja hea (palga)päev on, võid ju usaldada ka:). Stockholmis shoppamisega võib ka minu arvates sama orgi otsa toetuda (ja siis vahel harva-harva kraabib nt pildikastis mõni tarbijakaitsja kõigil hinge, et 'kas tõesti' ja 'oineedüksikudpahad'). nalja saab omal maal ja roocis ja kus ka iganes. hind ja valik võivad muidugi teised olla (niisamatigi).
Lisa postitus