Üürin
korterite üürimisest
väga vihane juba 13. märts 2003, kl 12.52 |
Lugesin siin vanu teemasid korterite üürimisest ja üks eriti äge kommentaar, et küll need üürilevõtjad on ikka kitsid ja ahned, et ei raatsi raha välja käia!!! Aru ma ei saa, kas mõni üürileandja tahab ratsa rikkaks saada teise inimese kulul ise ilma midagi tegemata. Loe ja imesta Tallinna üürikate hindu, 6000, 8000 jne. Kurat, kui oleks võimalik selline summa kuus välja käia maksaks pigem panka ja ostaks korteri. Üürida tahavad pigem väiksema sissetulekuga inimesed. Kui palju on Tallinnas tegelikult inimesi nt müüjad, õpetajad, riigiametnikud (tavalised, mitte need kõige kõrgemad) kelle palgad ongi kuni 4000 kätte, no kodutute armee kasvab igal juhul jõudsalt!
Mannu 13. märts 2003, kl 14.34 |
pessimist 13. märts 2003, kl 23.15 |
Minu kogemus sellel rindel näitab, et kõrge hinnaga üürikad seisavad ikka poole kauem "leheveerul",kui odavad. Kui ikka pakutakse ainult nelja seina uhke tapeediga ja küsitakse sama palju kui samasuur, aga peaaegu sisustatud kehvema tapeediga korterit,siis ei mõista selle esimese korteriomaniku ahnust.
Mm 14. märts 2003, kl 10.28 |
al 14. märts 2003, kl 12.13 |
kas sa ei leia,et kui omanik on korterisse mitmedi kümneid /sadu tuhandeid investeerinud siis tahab ta äkki selle kunagi tagasi ka saada?
mina näiteks oma korterit küll mingi õnnetu paari tuhande eest üürile ei annaks- mu lapsealapsedki jäävad sel juhul ootama , millal see tulu teenima hakkab
mina näiteks oma korterit küll mingi õnnetu paari tuhande eest üürile ei annaks- mu lapsealapsedki jäävad sel juhul ootama , millal see tulu teenima hakkab
Mannu 14. märts 2003, kl 15.34 |
:( 14. märts 2003, kl 15.36 |
jube 14. märts 2003, kl 21.16 |
väga vihane juba 16. märts 2003, kl 16.58 |
Jõudsin ka üle pika aja arvuti taha ja rõõmuga leian, et ma pole päris ainuke kellele see asi närvidele käib. Ausalt oli juba tunne, et ma nagu ainuke vaene, kes ei mõista 8000 välja käia.
to al- palun ära siis investeeri sinna üürikasse sadu tuhandeid eekusid, parem anna korter korralikele üürnikele mõistliku hinnaga ja teevad ise selle korda. Pole ju vajadustki sinna mega raha sisse toppida ja oodata mõnd rikkurit, kes kaks kuud elab ja minema kõnnib. Annaks sa selle "näruse" (mõne jaoks lausa kuu palk) 2000 eest, oleks sul pikemat aega pidev sissetulek olemas.
Käisin täna just ühte vaatamas - telefonis jutt missugune euroremonditud kõik jummala ok jne. Appikene....... eurost on asi väga kaugel, selline sigri-migri kirju värk, et silmad võtab kirjuks ja ise oma ebaprofessionaalsusest teeks ka paremini. Nii et kui tahakski, siis peaks hakkama kõigepealt ikka remonti tegema, sest omaniku visatud värk ei pruugi kohe mitte minna. Aga kui juba suure summa välja pean käima, siis tahaks ju ka midagi selle eest saada.
Uhh, sain jälle viha välja valada, aga kui kellegil on mõni tuttava tuttava tuttav, kes rikkaks saada ei taha, siis ootaks minagi mõnda pakkumist.
to al- palun ära siis investeeri sinna üürikasse sadu tuhandeid eekusid, parem anna korter korralikele üürnikele mõistliku hinnaga ja teevad ise selle korda. Pole ju vajadustki sinna mega raha sisse toppida ja oodata mõnd rikkurit, kes kaks kuud elab ja minema kõnnib. Annaks sa selle "näruse" (mõne jaoks lausa kuu palk) 2000 eest, oleks sul pikemat aega pidev sissetulek olemas.
Käisin täna just ühte vaatamas - telefonis jutt missugune euroremonditud kõik jummala ok jne. Appikene....... eurost on asi väga kaugel, selline sigri-migri kirju värk, et silmad võtab kirjuks ja ise oma ebaprofessionaalsusest teeks ka paremini. Nii et kui tahakski, siis peaks hakkama kõigepealt ikka remonti tegema, sest omaniku visatud värk ei pruugi kohe mitte minna. Aga kui juba suure summa välja pean käima, siis tahaks ju ka midagi selle eest saada.
Uhh, sain jälle viha välja valada, aga kui kellegil on mõni tuttava tuttava tuttav, kes rikkaks saada ei taha, siis ootaks minagi mõnda pakkumist.
korteriomanik 17. märts 2003, kl 10.00 |
pessimist 17. märts 2003, kl 11.38 |
Tiina 17. märts 2003, kl 11.44 |
Täitsa nõustun sinuga.Minu puhul on ainult korteri üürimine kõne all, kuna palk (bruto 4000) ei luba sellist laenu võtta mille eest saaksin osta korteri, lisaks pole minul ka kusagilt võtta seda sissemaksu summat.Kolin ka igal aastal (kahjuks) lapsega mööda Tallinnat.
Olen ka noor ema kes üksi kasvatab oma võsukest...ja pole ainus suu keda toita/katta.
Üürile antavate korterite summad on tõesti väga kallid.
Praegu üürin korterit 2800 EEKI kuus pluss veel vesi, elekter, STV.Jube!!!
Siiani oli mul ka kaasüüriliseks sõbranna...aga igaüks meist tahab ju elada ja igaüks tahab ka privaatsust.
Käin tööl, teenin raha...mille maksan enamuse üüriks...elamisraha nagu ei jäägi üle...
Tõesti tekib küsimus, kas üürileandjad tahavad sel viisil rikkaks saada?
Olen ka noor ema kes üksi kasvatab oma võsukest...ja pole ainus suu keda toita/katta.
Üürile antavate korterite summad on tõesti väga kallid.
Praegu üürin korterit 2800 EEKI kuus pluss veel vesi, elekter, STV.Jube!!!
Siiani oli mul ka kaasüüriliseks sõbranna...aga igaüks meist tahab ju elada ja igaüks tahab ka privaatsust.
Käin tööl, teenin raha...mille maksan enamuse üüriks...elamisraha nagu ei jäägi üle...
Tõesti tekib küsimus, kas üürileandjad tahavad sel viisil rikkaks saada?
Mannu 17. märts 2003, kl 14.39 |
jube vastab 17. märts 2003, kl 18.48 |
al 18. märts 2003, kl 16.36 |
K 19. märts 2003, kl 15.40 |
mida te irisete..niikaua kui on nõudlust, ka pakutakse. miks ma ei peaks üürile andma oma head korterit hea raha eest kui leidub inimene, kes mulle selle raha maksab? miks ma peaks hoidma korterit sellises seisus, et ta karjub remondi järele, et saaks odava raha eest välja üürida (siis ehk tulevadki sellised sinna elama, kes leiavad, et see koht on paras läbupanemise koht)? ei ole mõtet olla maruvihane selle peale, et keegi oma head korterit hea raha eest välja üürib. mõttetu inimene, kui sellise asja peale vihastad! sa pole ju sunnitud selle inimese korterit üürima!
pakkuja 19. märts 2003, kl 15.52 |
liina 20. märts 2003, kl 16.31 |
kurjad inimesed siin!
kõik te kirute, et korteriomanik tahab ratsa rikkaks saada? aga kas te keegi selle peale ka mõtlete, et korteriomanikule võib see üür ka olla ainukeseks sissetulekuks. nii et te ei ole üksi vaesed ja väetid. näiteks minu isal on korter ainuke sissetulek ja kui jääb ka mõni kuu vahele, mil üürilist pole, on eelarves kohe tubli auk sees ja tuleb ainult putru süüa. nüüd võib ooodata sõimu, et miks ta siis tööl ei käi. haige on. selleks. aga abirahad eesti vabariigis on veel väiksemad kui teie "närused" palgad. nii et võiksite asju läbi mitme prisma vaadata ja mitte karjuda ja tigetseda siin. ja õige on see, et kui on nõudlust, on ka pakkumist.
kõik te kirute, et korteriomanik tahab ratsa rikkaks saada? aga kas te keegi selle peale ka mõtlete, et korteriomanikule võib see üür ka olla ainukeseks sissetulekuks. nii et te ei ole üksi vaesed ja väetid. näiteks minu isal on korter ainuke sissetulek ja kui jääb ka mõni kuu vahele, mil üürilist pole, on eelarves kohe tubli auk sees ja tuleb ainult putru süüa. nüüd võib ooodata sõimu, et miks ta siis tööl ei käi. haige on. selleks. aga abirahad eesti vabariigis on veel väiksemad kui teie "närused" palgad. nii et võiksite asju läbi mitme prisma vaadata ja mitte karjuda ja tigetseda siin. ja õige on see, et kui on nõudlust, on ka pakkumist.
Mm 21. märts 2003, kl 11.25 |
Laky 21. märts 2003, kl 16.21 |
To:Mm Tahaks küll teada kust alustada laenu võtmisega.Eriti siis kui on miinimum palk,ja seegi sulas kätte.üürin ka korterit Pärnus ega seegi siin odav pole.Olen mittu korda mõtlenud ,et võtta üks kord asi käsile,aga kust alustada ei tea.Sissemaksu raha pole,kinnisvara mida pantida ka.Oskad selle peale midagi kosta? oleksin tänulik soovituste eest.
Tiina 24. märts 2003, kl 11.38 |
To:Mm
Olen ise ka neid asju uurinud ja käinud läbi nõustajad nii ühes kui teises pangas...tean väga hästi, et laenu võttes maksaksin ma poole vähem- aga seal on agad...
näiteks, minul noorel naisel...ei ole mitte kusagilt võtta tagatiseks kinnisvara mis ületab laenusumma pooleteisekordselt...ei oma ma ka sellist summat, et korteri ostuks teha sissemaks selle hinnast 10 või siis 30%
Olen ise ka neid asju uurinud ja käinud läbi nõustajad nii ühes kui teises pangas...tean väga hästi, et laenu võttes maksaksin ma poole vähem- aga seal on agad...
näiteks, minul noorel naisel...ei ole mitte kusagilt võtta tagatiseks kinnisvara mis ületab laenusumma pooleteisekordselt...ei oma ma ka sellist summat, et korteri ostuks teha sissemaks selle hinnast 10 või siis 30%
ree 27. märts 2003, kl 15.32 |
helen 28. märts 2003, kl 16.56 |
miks peaks keegi teile poole hinna eest korteri yyrima kui ka täishinna eest jätkub piisavalt soovijad.
korteli omanikule ju ka keegi poest poole hinnaga sööki ei anna.
sorry aga peate ilmselt ikka rohkem pingutama kui tahate elada uhkes korteris.
miks ma peaksin yyrima 2000.- eest välja korteri, mille hind on 700 000.- ja rohkem + 200 000 eest remonti, santehnikat ja mööblit.
et nagu heast sydamest või!?
olete ikka viletsad kyll. kui rahakott peale ei hakka, vütke siis taskukohane korter, mitte ärge virisega siin!
korteli omanikule ju ka keegi poest poole hinnaga sööki ei anna.
sorry aga peate ilmselt ikka rohkem pingutama kui tahate elada uhkes korteris.
miks ma peaksin yyrima 2000.- eest välja korteri, mille hind on 700 000.- ja rohkem + 200 000 eest remonti, santehnikat ja mööblit.
et nagu heast sydamest või!?
olete ikka viletsad kyll. kui rahakott peale ei hakka, vütke siis taskukohane korter, mitte ärge virisega siin!
irw 01. aprill 2003, kl 17.34 |
re 05. aprill 2003, kl 14.11 |
Maira 06. aprill 2003, kl 17.28 |
Aga igasugust sitta ei pea ju võtma, kui hind ei meeldi. Mõne jutt siin on umbes selline, et näe peugeot on @!#$ auto ja mul palk väike, kuidas nad ülbikud ometi pole nõus seda mulle miski 30 tuhandega ära andma. Palga suuruse teemal vestle oma tööandjaga, korteriomanik küll selles süüdi pole.
Lisa postitus