Töö ja koolitus
grupi töövestlus
AM. 19. november 2013, kl 16.36 |
Sebra 19. november 2013, kl 16.59 |
triin 19. november 2013, kl 17.16 |
EL 19. november 2013, kl 18.34 |
1 23. november 2013, kl 16.48 |
Grupivestlus/ülesanded ei ole sugugi jaburus, isikuomadused tulevad seal üsna hästi välja. Konks on selles, et otsust ei tohiks langetada ainult grupivestluse alusel, see ikka ainult osake värbamisprotsessist.
See, mida vaadeldakse, sõltub konkreetsest ametikohast. Klienditeenindaja puhul võiks see olla koostöövalmidus, kuulamisoskus, sõbralikkuse säilitamisoskus (pingetaluvus). Iseasi, kui hästi ettevõte oskab seda läbi viia - tihti leitakse, et see on "lahe ja moodne asi", mida tegelikult korralikult kasutada ei osata. Ja järeldus ongi see, et asi on jabur; iga hea vahend võib halva kasutuse tõttu devalveeruda... :)
See, mida vaadeldakse, sõltub konkreetsest ametikohast. Klienditeenindaja puhul võiks see olla koostöövalmidus, kuulamisoskus, sõbralikkuse säilitamisoskus (pingetaluvus). Iseasi, kui hästi ettevõte oskab seda läbi viia - tihti leitakse, et see on "lahe ja moodne asi", mida tegelikult korralikult kasutada ei osata. Ja järeldus ongi see, et asi on jabur; iga hea vahend võib halva kasutuse tõttu devalveeruda... :)
SS 27. märts 2015, kl 11.55 |
Lisa postitus