Tere Rudolf, tabasid täpselt kohvipausi:))
Autoteema lõpetuseks ütlen veel, et mingi järelduse saab siiski teha ja tulemus võib rabavalt täpne olla, kui osata märke adekvaatselt ja objektiivselt tõlgendada. Reeglina ei osata, vaid kõik lastakse läbi subjektiivse kadeduse filtri. Näiteks: uhke auto, järelikult varas ja jõmm, ilus naine, järelikult lits. Tegelikult saab kasvõi siin foorumiski teha järeldusi hoopis auto hindajate endi, nende piiratuse jms kohta.
Sõelad üldiselt panevad mind ohkama. Ilmas oleks palju rohkem õnnelikke inimesi, kui need sõelad poleks nii tiheda auguga ja numbrite taga nähakse eelkõige inimest. Reeglina inimeseni ei jõutagi, sest mehel jääb selleks puudu 2 cm pikkusest ja naisel mõni kilo või aasta üle. Minu kogemuse põhjal on kõige ebakvaliteetsemaks filtriks osutunud pikk virtuaalne suhtlus, kus lõpuks hakkab fantaasiapilt oma elu elama ja ühe vale mõtte või infokillu peale võidakse teineteist valesti mõista ja vigade parandust on ilma silmast silma nägemata raske teha.
Sinu hüpotees saab minu poolt kinnitatud, jätamegi märkamata kõige sobivamad inimesed ja laseme oma ellu need, kes oskavad end paremini müüa ehk valetada.
Võrdluseks võiks tuua massibrändikauba ja nö elitaarbrändikauba. Esimesed on tehtud võimalikult silmatorkavate logodega, viimase moe järgi, aga ebakvaliteetne nagu iga teinegi hiina rämps. Elitaarsed brändid ei eputa oma logodega, sest sihtgrupp teab niigi selle ja enda väärtust. Reeglina on ka tooted pigem klassikalised ja kvaliteetsed.
Kui tuua see näide inimeste maailma, siis ei pea pikalt mõtlema, millised naised esimesena valituks osutuvad. Rudolfile kodune ülesanne, kirjelda neid:)))
Ütlen kohe ette, et mul on silma ainult elitaarsete brändide peale. Olen kindel, et seda viimast lauset oskab tõlgendada nii nagu mina mõtlesin vaid 1 1000-st. See ongi see filter, mis tegelikult töötab me endi vastu. Kas Rudolf oskab näha seda, mida ma silmas pidasin?
Minu järgmine "kohvipaus" on alles õhtul.