Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Lemmikloom
Loomade Kiirabi
 
triin 03. august 2011, kl 23.47
Sattusin juhuslikult lugema ühte blogi, kus kirjutatakse ka Loomade Kiirabi kliinikust. Ikka väga halva mulje jättis kuidas loomaomanikke tüssatakse :( http://kassilausuja.wordpress.com/
 
kadi 04. august 2011, kl 12.57
Blogisse on lisatud ka kliiniku kommentaar, kui blogiomanik selle avaldab.
 
gg 04. august 2011, kl 13.08
Seal kliinikus on ennegi probleeme olnud,nendele on raha tähtsam kui loomad!!!Tean ühte juhtumit kutsu.ee st kus kliinik keeldus LOOMA Tagastamast!!
 
koertega 04. august 2011, kl 14.27
to gg
jah, aga tolleks mitte tagastamiseks oli sel hetkel olemas ka põhjus - inimene soovis tasuta arstiabi ! kliinik ei ole finantsasutus.

olen selle kliiniku klient kõigi oma loomadega ja alati väga rahule jäänud nii teeninduse kui suhtumisega. olen käinud ka teistes loomakliinikutes, aga millegipärast just Loomade Kiirabi kliinikust olen alati parimat abi saanud. suhtumine on seal proffessionaalne ja väga loomasõbralik. aga eks probleemseid juhtumeid võib ette tulla igas kliinikus, ka inimeste omas.

antud loo puhul ootaks tõesti ära ka teise poole kommentaari.
 
kassidega 04. august 2011, kl 15.34
jah, ootaks teise osapoole kommentaari ka ära. kuigi ma saan blogipidaja pahameelest aru, olen isegi kiirabi kliendina nende teenindusega alati väga rahule jäänud. teiste kliinikutega võrreldes tegeleb kiirabi oma patsientidega kordi põhjalikumalt ja suhtumine loomadesse on ülisõbralik. paistab kohe silma, et tööd tehakse hingega ning loomade ravi ei ole muutunud suvaliseks liinitööks. jah, võibolla arvemajandus käib loomaarmastajast veterinaaridele üle pea, aga ka klient peaks siinkohal tähelepanelik olema ja arved alati üle kontrollima, sest apse juhtub kõigil.
 
Nimetu 04. august 2011, kl 15.56
Ma millegipärast arvan, et too blogipidaja ei avalda teise poole kommentaari. Kuigi asjal on alati kaks poolt ning ajakirjanduses peaks ka teisele poolele sõna andma. Mind samuti huvitab, kuidas siis kliinik juhtumit kommenteerib.
Oleme ise ka kassiga selle kliiniku püsiklient ning kassi nn ihuarstiks :) just too seal blogis nimetatud arst. Oleme väga rahul, ja ka teistega sealt kliinikust oleme väga rahul. Ning ei ole meie küll mingit rahaahnust täheldanud, pigem sõbralikkus ja hoolivus loomade suhtes.
 
Muri 04. august 2011, kl 23.15
Kui kliiniku kommentaari ei avaldata, siis järelikult ei ole asi ikka päris nii, nagu blogipidaja kirjutab. Muidu ta ju avaldaks kommentaari.
 
m 05. august 2011, kl 18.16
kahjuks jah paistab nii olevat, et kliiniku kommentaari ei lisatagi.
 
Lii 05. august 2011, kl 21.29
Kassil oli kasvaja. Nimetatud kliinikus öeldi, et nemad ei opereeri, kuna see on kassile liiga eluohtlik.

Kliinik oleks võinud teenida ca 200 eurot, aga ei teinud seda.
 
m 05. august 2011, kl 23.14
mis kassist sa räägid???
 
Elines 07. august 2011, kl 11.43
Ka mina pean kahjuks negatiivselt selle kiirabi kohta ytlema. Mu kass hakkas poegima jälgisin teda öhtust hommikuni, helistasin sinna mitmeid kordi öö jooksul ja seletasin kassiolukorda. Kui esimene poeg löpuks surnult syndis, siis see pidigi nedemeelest täitsa normaalne olema, et jälgigu ma aega edasi jne. Kuhugi mujale ma pöörduda ei osanud. Nägin, et lood on alvasti, helistasin jälle ja jälle aga nevad, et kui kass ei karju ei ole hullu miskit. Löpuks varajastel hommikutundidel sain yhe teise loomakliiniku nr. kes ka erakorralisi vastuvötte tegid. Seal paluti meid kiiremas korras kohale tulla, kui olin kassi öised elamused neile ära rääkinud. Nii kui ultraheli ja rönken tehtud läks kass opile. Isegi need arstid imestasid seal, et miks meid ei aidatud, et sellises olukorras kass poleks enam kaua elanud, kui poleks abi saanud.
 
vastus olemas 07. august 2011, kl 12.19
kliiniku vastus blogis olemas. Blogija arvamus ka selle vastuse kohta.
 
yukku 07. august 2011, kl 14.16
Mina sain isegi sõimata kui kl 03.00 helistasin kui mu Jukukesel palavik tõusis.Koer kannatas,lõpuks tuli endal ikkagi teine kliinik leida ja kohale sõita.
 
Tigu 07. august 2011, kl 18.10
Meie koer viibis nimetatud kliinikus mitu päeva ja minu telefonikõnedele looma tervise kohta anti alati põhjalik ülevaade-vahet polnud, milline arst valves oli.Kõik tehtud uuringud olid kantud koera kaardile, lisatud analüüsid jms, mis oli tehtud.Samuti saime korrektse arve, mille kallal küll norida ei saaks...Tähtis on, et selline asutus töötab ja ka öösel on võimalus abi saada ja loom uuesti elule aidata.Kas kõike saab alati rahas mõõta-usun, et mitte, sest tervis on just esimene , mida ka kõige rikkam endale lubada ei saa kui see üles ütleb.Pole küll õige teema, kus kliinikut tänada, aga teen seda ikka.Tänud Tigu ja ta pere poolt kõigile kliiniku töötajatele, kes ta jälle jalule aitasid...
 
aih 08. august 2011, kl 21.36
kliiniku vastus on küll täielik JAMA. blogipidajada ähvardamise vahel võiks ka teemasse puudutavaid fakte kommenteerida, aga kuna seda ei tehta, siis võib oletada, et kogu see jutt oligi tõsi.
 
to aih 09. august 2011, kl 11.39
blogipidaja on tegelikult kõrvaline isik, kes ise kliinikus loomaga kohal ei olnud. sellisel juhul ta ei tea ka täpselt, mis seal kohapeal toimus. ta on kursis ainult ühe poole nägemusega asjast. nii et kõrvalisele isikule vastates on see blogivastus täiesti ammendav. ma saaks aru, kui koeraomanikud ise oleks oma blogisse kirjutanud.
 
aih 09. august 2011, kl 12.47
jah, kodanik totutaja, blogipidaja tõenäoliselt seal ise kohal ei olnud, küll aga on tal vägagi ülevaade sellest, mis seal toimus- arve näol, nimelt. samuti saan blogist aru, et vesteldud on nii koeraomaniku kui ka kliiniku arstiga- telefoni teel. väidetavalt olevat ka vestluste salvestused. ilmselt sellest ka kliiniku ümmargune vastus. jäägu see nende südametunnistusele.
 
leeni 26. aprill 2012, kl 00.20
Minul on küll ainult ja ainult head kogemused. Mul oli koer, kellel oli vähk, ja ta hakkas surema, üldse ei suutnud seda otsust ka vastu võtta et magama panna. Koeral hakkasid suured valud, ja ainuke koht kust valuvaigistit sain oligi loomadekiirabi. Andsid süstlaga, sest mu koer ei suutnud närida ega midagi enam ja seejuures lahkasid probleemi nii ka läbi ja andsid meile narkootilist valuvaigistit, sest see ei hakka siseorganitele nii hullult ja võib väiksema vahega süstida. Järgmisel päeval oli meil uut süsti vaja ja meie oma loomakliinikus küsiti meilt, et misasja et kes üldse loomale vähi diagnoosi pani, seejuures seda tegid nad ise ja loomale andsid valed valuvaigistid ka. Jumal tänatud et ma igaksjuhuks üle helistasin, et kas nad on ikka kindlad et ma võin seda süstida, ja siis nad arutlesid "et me ei tea, et vist ei või, et me oleks ka pidanud ikka narkootilist valuvaigistit andma, ei tea, ei mõelnud sellele". Ühesõnaga, samal õhtul ma panin oma kalli koera magama ja suhtumine, millele sain osaks loomade kiirabis ja billy kliinikus ei olnud võrreldav. Nüüd on mul uus väike kutsu, kes kukkus õnnetult ühe neiu sülest maha. Mina hirmunult jooksin keset ööd loomadekiirabisse, sest kuts niuksus(ei saanud ise püsti) ja oli suures šokis, kaasaarvatud ma ise. Loomade kiirabis vaadati kutsu üle ja selgus, et midagi väga hullu pole, ehmatus ja põrutus.(kukkumine oli eriti ohtlik, sest mul on chihuahua, keda ma ei lase diivani pealtki maha hüpata, et ta oma käppasid ei vigastaks) eelpool oli ka juttu, et loomadekiirabi on ainult raha peal väljas- minult ei võetud selle läbivaatuse eest ühtegi senti. ja teine asi, kui ma billy kliinikust oma eelmisele koerale sain kaks süstalt valuvaigistiga 10 euri eest siis loomadekiirabist ma sain neli süsti, kaks tavalist valuvaigistit ja kas natuke narkootilise toimega valuvaigistit 3 euri ja natuke peale. Mina olen loomade kiirabiga küll alati rahule jäänud ja palju paremat suhtumist näinud. Loodan, et nii see ka jääb :)
 
Liia 29. märts 2015, kl 02.21
Minulgi Loomade Kiirabi Kliinikuga ainult head kogemused. Olen sinna sattunud nii kassi kui koeraga, plaaniliselt ja erakorraliselt. Kord ei saanud koer poegimisega hakkama ning viimane kutsikas hakkas sünnitusteedes surema, kord tõusis ja püsis jällegi väga kõrge palavik, mis oleks hommikuks ilmselt tapnud... Kassiga olen käinud hambaid ning astmat ravimas. Ja iga kord on olnud töötajad väga sõbralikud, hoolitsevad ning meeldivad. Ka meie loomad on terved ja tublid :) Jah, see on kallim, kui mõni nurgatagune kliinik, kuid mina olen nõus parema teeninduse eest pisut rohkem maksma.
 
Heli 19. märts 2017, kl 15.22
Mina ei soovi kommenteerida ühtegi postitust. Soovin teha vaid maani kummarduse ja öelda oma kõige suuremad tänusõnad kogu Loomade Kiirabi kollektiivile. Mul on nende imeliste arstide-õdede ja ka osavõtlike administraatoritega olnud mitmeid kokkupuuteid ja saan vaid öelda parimaid tänusõnu. Probleeme, rahulolematust ja tänamatust on igal sammul. Kindlasti pole see raviasutus ainult raha peal väljas, kõik mis seal tehakse on raske ,oskuslik ja vastutusrikas töö. Minu viimane kogemus oli igal sammul imetlusväärne nende suhtumise,professionaalsuse ja osavõtlikkuse poolest. Seal päästeti minu ülikallis väike koerake ja olen neile kõigile surmani tänulik. Eriti DR. Valdeko Paavelile! Jõudu teile kõigile!
 
juhe koos 28. märts 2017, kl 10.14
Lugedes seda blogi teksti, pean ütlema, et äärmiselt raske on lugeda sellist ilukirjandust. Võiks kirjutada nii, nagu asjad on. Mitte kasutama pidevalt igas lauses mingeid illustratiivseid väljendeid, kust vahelt teksti otsida.
"Kamandasin nutva ja ahastava seltskonna koju kiisukesele viimast puhkepaika valmistama ja andsin oma kallile perele ” rünnaku käsu”. Xena ja Antonius konteinerisse ning õnnetukesele külla. Dessant- minu abikaasa, tütar, Xena ning Antonius saabusid lahinguväljale siis kui mustvalge Antonius oli leidnud viimase puhkepaiga koduaias, küünal süüdatud ning ootamas oli pikk retk läbi pisarate mere."
Selle asemel oleks võinud näiteks lihtsalt öelda, et andsin neile nõu minna koju ja hakata ette valmistuma loomakese lahkumiseks. Peale seda, kui mustvalge Antonius oli oma viimase puhkepaiga leidnud kkoduaias, saatsime asemele Xena ja teise Antoniuse, et kurvastust leevendada.
Lähtugem põhimõttest: less is more.
 
juhe sees 28. märts 2017, kl 22.07
minu kassil tekkis seal ootmatult nn löögist tekkind silm, see tähenab, et kassil läks silm kuidagi väga kissi ja ta ei suutnud seda silma enam avada. see juhtus pisut enne, kui ta paar päeva hiljem suri.
Piret Smirnova 28. november 2018, kl 14.47
Enda kogemusest ütlen, et viimane koht kuhu oma looma viin! Viisin oma koera loomade kliinikusse kuna koera vaevas juba teist päeva kõhulahtisus ja oli kodus pikali maas, ise seetõttu öösel magamata. Arst ütles, et võib võtta vereproovi, et teada saada kas koeral on põletik tekkinud. Nõustusin vereprooviga, aga üllatus missugune - arst ei saanud vereproovi võtmisega hakkama! 3 korda torkas nõela käppa, teisel katsel ajas käpalt karva maha, kusjuures kaks torget tegi minu silme all peaaegu ühte ja samma kohta. Lõpuks läks koer selle peale rahutuks ning viimase korraga koer natuke tõmbas kätt, mistõttu see nõel nihkus ja arst teavitas, et ta tõmbas endale nüüd hematoomi ka. Pärast seda ütlesin arstile, et rohkem ta ei ürita ühetgi proovi enam võtta. Lisaks, koera käpp tõmmati odava raskesti kleepuva teibiga kokku. Palusin vähem panna seda teipi, aga loomulikult mind ei kuulatud ja selle peale vastas arst, et leota kodus teipi, siis tuleb kergesti ära! Lahkudes ma ei suutnud sellele arstile otsa ka vaadata, sest olin enesevalitsust kaotamas.
Eelnevalt olen käinud Jüri loomakliinikus, seal suudeti kargavale koerale ilma karva eemalduseta käppa süst teha ja muide lausa kaks korda!
 
Eelmisele 28. november 2018, kl 19.46
Väga kurb lugeda, et midagi sellist seal juhtus. Siiski ma arvan, et asi pigem konkreetses arstis või ões, kes niimoodi mööda panna võis.
Isiklikult on minul Kiirabikliinikuga ainult ja ainult positiivsed kogemused (va üks administraator, kes nähvama kipub :D ). Meie pere koerad on sealt saanud väga tasemel abi juba aastaid ja on näha, et inimesed teevad seal südamega tööd. Loomi päästetakse sõna otseses mõttes surma suust, 24/7 ollakse valmis pakkuma kvaliteetset abi. Kahju, et teil niisugune kogemus oli, aga kas Kiirabi juhtkonnaga võtsite ühendust? Kas rääkisite neile oma mure? Ma olen kindel, et nad tahaksid saada otsest tagasisidet ja teha kõik selleks, et tulevikus selliseid olukordi enam ette ei tuleks.
Ma ei ole selle kliinikuga isiklikult seotud, kuid aastaid sealt professionaalset abi saades (vajadusel ka keset ööd!), on mul tõesti valus lugeda ühe töötaja ebaprofessionaalsuse üldistamist terve kliiniku ja nende tänuväärse töö pihta.
 
19.46-le 30. november 2018, kl 21.12
sul võib ju olla valus lugeda, kuid kui inimene viib sellesse asutusse praktiliselt oma neljajalgse lapse, siis tal on õigus olla nördinud ja mitte teha head nägu halva mängu juures ala no ju nad teisi siis aitavad paremini ja nii edasi.
sina kirjuta oma headest kogemustest ja ära halvusta neid, kel on olnud sinust erinevad kogemused
btw ma ei ole piret smirnova
 
to 21.12 30. november 2018, kl 22.00
kus seal halvustamine on?
 
tole 22.00 30. november 2018, kl 23.30
tal on justkui jube VALUS lugeda, et kirjutaja üldistab.
kirjutaja räägib konkreetselt konkreetsest juhtumist.
valus on tal 19.46-l tagumikus, mis lööb ajusse, kui ta ette kujutab midagi, mida kirjutaja pole öelnud
 
Lisell 02. detsember 2018, kl 13.50
Mis kasu on üldse sellisest kiirabi numbrist kus 1 h jooksul keegi ei vasta ega ka tagasi ei helista! Sügavalt pettunud! Milline hoolimatus! Miks reklaamidada 24/7 kui ei suudeta seda tagada?
Loodan et neil endil kunagi pole vaja üle 1 h kiirabi oodata kui on hädaohtlik olukord ja et samaga siis ei vastata et 112 ei vasta üldse!!! :(((
 
Väga halb kogemus 11. august 2021, kl 00.54
Ootasin tund aega tühjas kabinetis nelja seina vahtides, keegi meie vastu huvi ei tundnud, lahkusin abi saamata. Vahepeal uurisin adminilt et kas on meid ära unustatud. Ei olevat, ma olevat elavas järjekorras järgmine, kusagil nagu tegeldakse eelmisega. Enam ei olnud jõudu oodata, koer oli väga rahutu, kui kaua võib end mõnitada lasta ja lõpuks kui saakski jutule, kasseeritakse selle eest veel üüratu summa. Tohutu hoonekompleks ja ainult üks arst, samas ühest avatud uksest võis näha inimesi küll mobiili näppimas, küll arvutit uurimas, olid nad arstid, ei tea, kuid tõesti uskumatu, et ainult üks arst majas oli. Oleks siis vähemalt huvi tuntud, selgitatud kui kaua läheb jne, haige loomaga on nagunii raske.
Ja ei ole see mingi erijuhtum - inimesel kellega koos tulime, oli ükskord sama asi olnud, ootas üle tunni pimedas toas nutumaik suus ilma igasuguse selgituseta.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!