Hea kogemus
Hansapost - hea või halb kogemus?
vktr 22. august 2017, kl 15.26 |
wermo 01. juuni 2018, kl 09.57 |
kinnas 01. juuni 2018, kl 16.08 |
Muide poes pole sugugi KÕIK kaup kohapeal näha, seal on ainult mingi valik. Olen ostnud nipet-näpet, köögitarbeid jms - üldiselt üsna kehv ja kergesti purunev kraam. Vaatan, et nüüd neil ka tehnikakaubad müügis, neid ma küll iialgi Hansapostist ei ostaks. Oli plaanis õmblusmasina ost, aga ostsin selle siiski spetsiaalsest õmblusmasina kauplusest, kust sain eestikeelse manuali, garantii, samuti on seal vastava margi remondimees olemas. Hansapost on ilmselgelt huvitatud ainult kiirest müügist, manuali asemel saad mingi kirillitsas paberi, millega võid ainult... Ja vähemalt Janome margi kirjeldused on neil konkurendi koduleheküljelt maha kopitud, mis on nagu eriti madal tase!
G 02. juuni 2018, kl 11.59 |
Pigem rahul. Tallinna elanikuna saan kauba kätte Järve poest tasuta. Kahjuks nad mööblit enam tuppa ei too ja seetõttu tellisin samad asjad mujalt, sest teisel firmal on tuppatoomisega - rahaline võit oli 90 EUR, teinekordki valin selle teise firma.
Aga väiksemaid asju tellin ikka Hansapostist ka. Kvaliteet on ok, tagastamisvõimalus ju 14 p jooksul, kui ei meeldi.
Aga väiksemaid asju tellin ikka Hansapostist ka. Kvaliteet on ok, tagastamisvõimalus ju 14 p jooksul, kui ei meeldi.
Rita 29. veebruar 2020, kl 07.51 |
Lisa postitus