Hea kogemus
Hansapost - hea või halb kogemus?
Mannu 06. aprill 2003, kl 23.02 |
juula 06. aprill 2003, kl 23.41 |
Mina eelistan osta poest, kus on erinevate mudelite (ja ka hindade) vahel valida. Siis olen veendunud, et sain just soovikohase. Kataloogid tunduvad mulle liiga kategoorilised - võta ja ära virise! Aga paraku on nii mõnigi kataloogikaup ostunud kätte saades selliseks, et seda ei soovitaks vaenlasele ka mitte. Enne, kui kataloogist ostma hakkad, pane näiteks Google otsingusse "jalgrattad" ja vaata, milliseid jalgrattahoidjaid pakutakse. Näiteks www.author.ee oli kunagi suur valik jalgrattahoidjaid, jäi lihtsalt silma, olen ka ise kaalunud sellist ostu. Ilmselt pakub neid ka mõni muu jalgrattamüügifirma.
kaisukaru 07. aprill 2003, kl 00.29 |
Üldiselt võttes on kõik need kataloogid, mis postkasti topitakse, minu ja mu sõbrantsi jaoks nagu anekdootide raamat- võtame ühe sellise ette ja siis on mitmeks tunniks hea tuju tobedate kaupade vaatamisest garanteeritud. Ja kuidas need on veel välja reklaamitud- a la elegantne nahalappidest kott jms asjad. Nii et nalja nabani, imestame alati, et kas keegi sealt midagi ostab ka, need asjad tunduvad ikka igati mõttetud. Kvaliteedi peale ei julge nende toodete puhul mitte mõeldagi, nii et ei soovita sealt midagi tellida. Parem tõesti sellisest poest, mis neid kaupu suures valikus müüb.
Kristin 07. aprill 2003, kl 10.11 |
Selectiga esimene ja ülihalb kogemus.Väga halb teenindamine,valetamine vigade puhul.Vastiku iseloomu tõttu ei jätnud neid 3-ks kuuks rahule,kui hakkasin kohtu poole vaatama,hakkas midagi liikuma.Kaup kehv.Tarbijakaitse-teeb suuri sõnu,abi ei ole.Kataloogidest enam ei telli,esimene ja viimane kord.Minusugused tolad(ei taha enda kohta loll öelda) tellivadki.
Nägin Hansaposti.Päris huvitav,kindlust pole,viskasin ära.
Nägin Hansaposti.Päris huvitav,kindlust pole,viskasin ära.
muhkel 07. aprill 2003, kl 10.24 |
tea 07. aprill 2003, kl 16.32 |
tirts 07. aprill 2003, kl 17.59 |
looda sa, et tänavatel selliseid asju ei kohta!Isegi kui inimesed pole endale samasugust asja ostnud, siis massiliselt paljud on näinud seda mingis kataloogis ja neile tuleb kohe tuttav ette, et " see ongi see anttila allahinnatud pluus"
Minu lemmikud hansapostist on linnukesed, kes ilma muutudes värvi vahetavad, siis varvaste eraldajad ja seljasügamisagregaat. Soovitan kõigile.
Minu lemmikud hansapostist on linnukesed, kes ilma muutudes värvi vahetavad, siis varvaste eraldajad ja seljasügamisagregaat. Soovitan kõigile.
tellija 07. aprill 2003, kl 18.39 |
freya 07. aprill 2003, kl 20.45 |
freya 07. aprill 2003, kl 20.45 |
Kersti 11. detsember 2014, kl 12.42 |
tonger 05. august 2015, kl 07.05 |
weekend 11. august 2015, kl 18.53 |
Ema on sealt diivanvoodi tellinud, see toodi kohale nii, et maha pandi kortermaja ees õues, sest väidetavalt polnud tarnetingimustes kirjas, et tuppa peab viima. Naabrid aitasid kolmandale korrusele tuppa viia ja hiljem kui ta pahasena klienditeenindusse helistas, maksti talle tarnekulu tagasi, vabandati ka. Ma tegelt ei mäletagi enam, kuidas need tarnetingimused siis tegelikult olid, kas tuli tuppa viia või mitte, igatahes oli klienditeenindus küll viisakas tookord. Diivan ise muidu kena ja korralik, siiani näeb välja ja käib lahti-kinni nagu uus.
tellija 12. august 2015, kl 11.18 |
no voodipesu ei kannata mitte mingit kriitikat, muster oli peale esimest pesu juba peaaegu kadunud, peale kolmandat pesu polnud enam midagi. viskasin minema. kahju, et pole kusagil müüa minule vaja minevate mõõtudega voodipesu peale hansaposti. üldse tegelikult aru ei saa, miks peab sellist p.ska tootma, loodusressursside raiskamine. kreenholmil lasti põhja minna, ometi tuli sealt kvaliteetne toodang, siiamaani kasutusel veel, materjal vastupidav, ka värvid ikka veel kirkad.
telaila 26. november 2015, kl 19.09 |
pettunudmuti 27. november 2015, kl 11.13 |
weekend Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Ema on sealt diivanvoodi tellinud, see toodi kohal
> e nii, et maha pandi kortermaja ees õues, sest väi
> detavalt polnud tarnetingimustes kirjas, et tuppa
> peab viima. Naabrid aitasid kolmandale korrusele t
> uppa viia ja hiljem kui ta pahasena klienditeenind
> usse helistas, maksti talle tarnekulu tagasi, vaba
> ndati ka. Ma tegelt ei mäletagi enam, kuidas need
> tarnetingimused siis tegelikult olid, kas tuli tup
> pa viia või mitte, igatahes oli klienditeenindus k
> üll viisakas tookord. Diivan ise muidu kena ja kor
> ralik, siiani näeb välja ja käib lahti-kinni nagu
> uus.
Minu jutt HALVAS KOGEMUSES Omnivast sisaldabki HANSA POSTIGA seonduvat. See paneb mõtlema jaa. LOE läbi, kui aega on.
-------------------------------------------------------
> Ema on sealt diivanvoodi tellinud, see toodi kohal
> e nii, et maha pandi kortermaja ees õues, sest väi
> detavalt polnud tarnetingimustes kirjas, et tuppa
> peab viima. Naabrid aitasid kolmandale korrusele t
> uppa viia ja hiljem kui ta pahasena klienditeenind
> usse helistas, maksti talle tarnekulu tagasi, vaba
> ndati ka. Ma tegelt ei mäletagi enam, kuidas need
> tarnetingimused siis tegelikult olid, kas tuli tup
> pa viia või mitte, igatahes oli klienditeenindus k
> üll viisakas tookord. Diivan ise muidu kena ja kor
> ralik, siiani näeb välja ja käib lahti-kinni nagu
> uus.
Minu jutt HALVAS KOGEMUSES Omnivast sisaldabki HANSA POSTIGA seonduvat. See paneb mõtlema jaa. LOE läbi, kui aega on.
kogemus 08. märts 2016, kl 12.46 |
Hansapost põhimõtteliselt ei tarni teile kaupa normaalse aja jooksul. Neil pole muidugi kirjas seda kuskil aga tegelikult on tegemist virtuaalse-vahenduskaubamajaga ehk siis probleemide puhul ka lahendusajad pikemad. Nii et Hansapostist tellides arvestage 14 päevase tellimusajaga. See muidugi on kuskil tingimustes väikselt kirjas ja seda reaalselt ei promota aga siiski- tänapäeval, internetist kaupa tellides ei eelda klient, et see 2 nädalat tuleb. Kusjuures seda pole neil ka tellimuse peal kirjas, võiks klientidele siis meiliski teada anda et nad pole võimelised kauba normaalselt, nagu teised e-poed 2-4 päeva jooksul tarnima.
* 09. märts 2016, kl 20.07 |
Ostsin hiljuti Hansapostist kella ja voodipesu. Jäin väga rahule. Kaupade hind oli odavam kui tootja/müüja kodulehel, kaup oli kvaliteetne. Voodipesu kodumaine, aga poodides seda näinud ei ole ja tootjalt otse ostes oleks üksjagu kallim tulnud.
Tellimuste täitmine on tõesti Hansaposti pikemaajaline ja paki saatmine maksab ka lausa 5 euri, kui ise Tallinnasse Järvele esinduspoodi järele ei viitsi minna. Enamik e-poode pakub teenust tõesti odavamalt ja märksa kiiremini. Aga tarneaja ja paki saatmise maksumuse info on Hansaposti kodulehel kenasti kirja, seega midagi ette heita ei ole. Igaüks ise otsustab. Mina sain paki 2 nädalaga kätte.
Mööbli (ja ka muu kauba) ostmiseks julgen soovitada On24.ee veebipoodi. Sealt toodi mulle näiteks diivan ilusti tuppa kohale (kohe reklaamitigi välja, et tarne on tuppa).
Tellimuste täitmine on tõesti Hansaposti pikemaajaline ja paki saatmine maksab ka lausa 5 euri, kui ise Tallinnasse Järvele esinduspoodi järele ei viitsi minna. Enamik e-poode pakub teenust tõesti odavamalt ja märksa kiiremini. Aga tarneaja ja paki saatmise maksumuse info on Hansaposti kodulehel kenasti kirja, seega midagi ette heita ei ole. Igaüks ise otsustab. Mina sain paki 2 nädalaga kätte.
Mööbli (ja ka muu kauba) ostmiseks julgen soovitada On24.ee veebipoodi. Sealt toodi mulle näiteks diivan ilusti tuppa kohale (kohe reklaamitigi välja, et tarne on tuppa).
ei usu 10. märts 2016, kl 13.09 |
Hansapostist 16. märts 2016, kl 01.46 |
tellija 23. märts 2016, kl 10.22 |
Olen tellinud Hansapostist murutraktori,3-dal päeval transporditi koduhoovi ja igati rahul.Muidugi tegin enne eeltöö netis ja ei tasu just kõige odavamat varianti tellida,ikka võimsus ka loeb.Veel olen tellinud madratsid ja pesukuivatamise karuselli,samuti tuli kiiresti kohale ja kaup korralik.Hea ka see,et pakutakse järelmaksu.Siiani väga rahul.
Kohvigurmaan 27. märts 2016, kl 14.53 |
Tom 16. aprill 2016, kl 23.14 |
Tellija 16. mai 2016, kl 10.14 |
Tellisime Hansapostist reisivoodi pakiautomaati, aga saadeti hoopis postkontorisse. Tuli välja, et pakk ei mahtunud ära pakiautomaati, aga teised firmad on ikka helistanud kliendile ja küsinud, kuidas või kuhu pakk saata, aga nemad panid omavoliliselt suvalisse postkontorisse, ei helistanud ega küsinud ka üle, kuidas või kuhu klient soovib. Telefoni klienditeenindus ja kirjadele vastav klienditeenindus pole samuti kooskõlas. Tekkis tunne, et oleks eraldi 2 firmat. Telefoni teel saad osaliselt info ja ülejäänud info kättesaamiseks pead kirjutama meili teel(telefonis klienditeenindaja kohe ütlebki, et palun kirjutage meile, tema ei oska vastata). Väga pettunud, enam siit firmast me ei telli.
Peida kommentaar Muuda mu hinnangut
Peida kommentaar Muuda mu hinnangut
mari 16. mai 2017, kl 11.10 |
Jüri 21. mai 2017, kl 13.53 |
Hansaposti hinnad pole odavad nagu netipoodides tavaks, postikulud eriti kallid!
Ja kätte saad MINIMAALSELT 2 NÄDALA PÄRAST! :( Kes viitsib nii kaua oodata!?
Mulle meeldib kaup24, seal pidevalt soodukad,mis on ikka ka soodukad! Tellin alati kulleriga koju, soodne ja mugav ja tavaliselt saad ikka 3 päevaga kauba kätte.
Praaki pole saanud, lõhnu ja kodumasinaid saab eriti soodsalt.
Selectist ostan jopesid, pükse ja kingi, siis kui allahindlus on tehtud. Suurused on alati täiega sobinud!
Ja kätte saad MINIMAALSELT 2 NÄDALA PÄRAST! :( Kes viitsib nii kaua oodata!?
Mulle meeldib kaup24, seal pidevalt soodukad,mis on ikka ka soodukad! Tellin alati kulleriga koju, soodne ja mugav ja tavaliselt saad ikka 3 päevaga kauba kätte.
Praaki pole saanud, lõhnu ja kodumasinaid saab eriti soodsalt.
Selectist ostan jopesid, pükse ja kingi, siis kui allahindlus on tehtud. Suurused on alati täiega sobinud!
nujah 24. mai 2017, kl 23.09 |
Lisa postitus