Hea kogemus
Uber ja Taxify - kogemusi?
Rainy day 11. juuni 2016, kl 15.18 |
Tere,
Kuna ise autojuht ei ole, siis kasutan ca 2-3 korda nädalas taksoteenuseid. Kuid olen vist nö vanakooli kasutaja, sest pole veel kordagi kasutanud Uber ega Taxify'd. Nüüd aga tekkis suur huvi nende teenuste vastu.
Palun jagage muljeid - millised on teie kogemused, kumb on parem - kas Uber või Taxify, millised on olnud autojuhid, ega ei ole nendega probleeme tekkinud jne.
Tänan ette!
Kuna ise autojuht ei ole, siis kasutan ca 2-3 korda nädalas taksoteenuseid. Kuid olen vist nö vanakooli kasutaja, sest pole veel kordagi kasutanud Uber ega Taxify'd. Nüüd aga tekkis suur huvi nende teenuste vastu.
Palun jagage muljeid - millised on teie kogemused, kumb on parem - kas Uber või Taxify, millised on olnud autojuhid, ega ei ole nendega probleeme tekkinud jne.
Tänan ette!
uber 11. juuni 2016, kl 19.17 |
taxify 11. juuni 2016, kl 23.57 |
tean 12. juuni 2016, kl 00.46 |
Sillekas 15. juuni 2016, kl 12.50 |
Pille 15. juuni 2016, kl 17.08 |
Zzzz 19. juuni 2017, kl 07.32 |
kopikakoi 20. juuni 2017, kl 23.15 |
50 miljonit 10. aprill 2020, kl 19.16 |
Minul oleks Martin Villigile selline soovitus, et loogu oma seniste säästu miljonitega tõeline idufirma. Mungoa idud või mis nad olid. Lutserni idud ka. Kui idude aretamiseks vajalikke keldreid ehitada ei taha investeerida siis Pääskülas on mitu kilomeetrit niiskeid koopaid. Ajagu sealt talvituvad koroonalevitajad nahkhiired välja ja tehku metsikult suur naturaalne idufirma sampinjonidega kooskõlas. Toiduaineid krabatakse tänapäeval poelettidelt kalli hinna eest nagu soojad saiad Mis pagana pärast need idud ükskord kasvama ei hakka, aru ma ei saa. Idu kas mädaneb või kasvab korralikuks taimeks. Kui pole suutnud seda teha, tuleb see taimekasvatus lõpeada. Midagi peab ikka väga paigast ära olema, kui riik annaks mingile poolmädanevale idule 50 miljonit. Samal ajal kui väikeettevõtted ei saa kuskilt sentigi abi ja lähevad ükshaaval pankrotti
Lisa postitus