Kui laps ise tahab õppida siis oleks patt takistada. Kahjuks hiljem on koolis raske, kuna tempo käib seal tuhmima ajuga õppurite järgi, isegi mitte eriti andekal, vaid niisama üle keskmise arukal lapsel on väga vähe mõnedes tundides teha. Sageli õpetaja laseb neil lihtsalt omaette lugeda tunni lõpuosas, kuna peab materjali ikka ja jälle üle kordama. Vahest ehk tõesti niipalju juba õppida et katsetega 2.klassi kohe üle viia.
Sotsiaalne küpsus on ise rida, küllap lapsevanemana tead milline ta on.
Soovitan ka käelist tegevust arendada, ise otsusta mis tasemel ta on, kas liimid-värvid-kleebid või lausa tõsisem käsitöö. Igapidi arendav nii või naa, seosed ajutegevuse ja peenmotoorika vahel on ammutõestatud, vastastikuse mõjutusega mõlemapoolne areng.