Koolilaps
hindamine algklassides
siku 13. september 2003, kl 17.47 |
ei saa süsteemist aru.Kui on 2 klassi matemaatika kontrolltöö ja 15 ülesandest 15 on lahendatud õieti siis hindeks on neli-kuna tekstiülesande lahenduses( mis peab olema välja kirjutatud sõnade ja numbritega) on kirjavead( pigem lohakusest)! No mida ma ütlen lapsele-kes küsib ,et see pole ju eesti keele tunnikontroll.minu arusaamise järgi hinnatakse ju ikkagi matemaatikat.
leffagirl 13. september 2003, kl 18.40 |
õps 13. september 2003, kl 19.32 |
siku 13. september 2003, kl 21.52 |
õps 13. september 2003, kl 22.28 |
Milla 14. september 2003, kl 14.42 |
siku 14. september 2003, kl 23.28 |
L. 15. september 2003, kl 08.57 |
Liisbeth 15. september 2003, kl 09.28 |
. 15. september 2003, kl 09.45 |
Minu meelest on vahe ka selles, millised sõnad on kirjutatud valesti. Algklassilapse puhul ehk tõesti, kui kirjutab matemaatika töös "töline" või "labsed", parandaksin ära, hindamisel ei arvestaks. Aga matemaatika oskussõnade (arvude nimed!) tundmine kuulub minu arvates igal juhul 100% matemaatikasse ja on hinnatav.
Norija 15. september 2003, kl 13.02 |
õps 15. september 2003, kl 15.05 |
L. 15. september 2003, kl 15.10 |
irka 15. september 2003, kl 15.19 |
Jah, vahe peaks ikka sees olema sellel, kes terve töö perfektselt teeb ja sellel, kes mõne vea teeb. KUi viie saaks see, kes on mõne vea teinud, siis mis saab perfektselt teinud õpilane ?
Teiseks, ma mäletan oma kooli ajast, et matemaatikas pidi kõik perfektselt tehtud olema , et parimat hinnet saada. See on täppisteadus ja sinu töö (nii sisu kui vormistus) näitab kui täpselt ja õieti sa mõtled.
Teiseks, ma mäletan oma kooli ajast, et matemaatikas pidi kõik perfektselt tehtud olema , et parimat hinnet saada. See on täppisteadus ja sinu töö (nii sisu kui vormistus) näitab kui täpselt ja õieti sa mõtled.
mari 15. september 2003, kl 15.38 |
See on ju lausa karjuv ebaõiglus lapse suhtes, ma leian. Iga aineõpetaja hinnaku ikka oma ainet. Mis tahtmine ja stiimul peaks olema lapsel õppida, kui ta näeb,et pingutagu palju tahab, ikka head himmet ei saa. See neli hindeks pole veel maailmalõpp, aga kui juhtuks nii nagu mu sõbranna last oli loodusõpetuses hinnatud (kirjavigade pärast oli kaks hindeks, kuigi kõik kysimused olid täisti õigesti vastatud,)siis ma küll läheks kibekiiresti kooli selle õpetaja jutule. Ma arvan,et minul kui lapsevanemal on õigus teada,milliste süsteemide järgi hinnatakse ja kas selline õpetaja on üleüldse sobiv oma ametikohale.
õps 15. september 2003, kl 15.42 |
Pange tähele, et küsimus oli esitatud kontrolltöö kohta, mis on arvestuslik . Praegu kehtiv (kohustuslik) hindamisjuhend näeb ette:
hindamisel võetakse aluseks järgmine protsaendiskaala:
90-100% punktide arvust-hinne"5"
70-89% "4"
50-69% "3"
25-49% "2"
0-24% "1"
5% üles- ja allapoole moodustab piiritsooni, mille puhul õpetaja võib panna kas madalama või kõrgema hinde, arvestades:
töö mahtu
ülesannete keerukust
vigade arvu ja liiki
Vaidlusküsimuse tekkimisel võib pöörduda hinde pannud õpetaja poole, kes on kohustatud selgitama hindamise põhimõtteid, korda ja hindekriteeriume ning põhjendama hinde õigsust ja nõuetele vastavust.
Nii et palun lõpetage tigetsemine ja vastake nendele küsimustele, kus olete tegijad.
hindamisel võetakse aluseks järgmine protsaendiskaala:
90-100% punktide arvust-hinne"5"
70-89% "4"
50-69% "3"
25-49% "2"
0-24% "1"
5% üles- ja allapoole moodustab piiritsooni, mille puhul õpetaja võib panna kas madalama või kõrgema hinde, arvestades:
töö mahtu
ülesannete keerukust
vigade arvu ja liiki
Vaidlusküsimuse tekkimisel võib pöörduda hinde pannud õpetaja poole, kes on kohustatud selgitama hindamise põhimõtteid, korda ja hindekriteeriume ning põhjendama hinde õigsust ja nõuetele vastavust.
Nii et palun lõpetage tigetsemine ja vastake nendele küsimustele, kus olete tegijad.
emmeliina 16. september 2003, kl 09.00 |
dea 16. september 2003, kl 13.38 |
emmeliina 16. september 2003, kl 17.31 |
dea 16. september 2003, kl 18.42 |
Lisa postitus