Koolilaps
matemaatika eraõpetaja
nojah 17. jaanuar 2006, kl 15.40 |
mann 17. jaanuar 2006, kl 17.14 |
Marju 17. jaanuar 2006, kl 23.03 |
KM 02. mai 2012, kl 23.14 |
to KM 03. mai 2012, kl 18.51 |
to KM 04. mai 2012, kl 13.57 |
õps 04. mai 2012, kl 18.39 |
viimasele 04. mai 2012, kl 19.18 |
Matsiste 05. mai 2012, kl 08.12 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 124 |
Õpilasi. kellele abistajat on vaja, on mitut liiki.
1.Vihkab õppimist ja õpetajat. Kui on vähegi võimalik (lapsevaemat ei ole juures) siis jätab tundi minemata aga vanema käest küsib alati raha õpetajale maksmiseks...
2. Tundi tuleb aga põhiline enegia läheb vingerdamiseks ja õpetaja vihkamiseks ja tunni lõpu ootamiseks.
3. Õnnetu hea õpilane, kellele on koolis sisendatud, et ta on lootusetu puupea ja matemaatika on võimatult raske. Õpetaja põhiline ülesanne on see usk murda ja selgeks teha kui lihtne matemaatika on.
4. Iseseisev kes õpetajaga suhtlemisel on "juhtiv pool" ja selle pärast kooli ei sobi. Teab juba tundi tulles alati täpselt mida küsida ja õppida tahab ja ei kannata kui õpetaja midagi muud seletab.
Igale õpilase tüübile sobib ka vastav õpetaja tüüp.
Kui kirjutate, et vajate järelaitajat, siis oleks huvitav teada millisesse tüüpi Teie laps kuulub?
Lapse vanemaid on samuti mitut tüüpi.
1.Vihkab õppimist ja õpetajat. Kui on vähegi võimalik (lapsevaemat ei ole juures) siis jätab tundi minemata aga vanema käest küsib alati raha õpetajale maksmiseks...
2. Tundi tuleb aga põhiline enegia läheb vingerdamiseks ja õpetaja vihkamiseks ja tunni lõpu ootamiseks.
3. Õnnetu hea õpilane, kellele on koolis sisendatud, et ta on lootusetu puupea ja matemaatika on võimatult raske. Õpetaja põhiline ülesanne on see usk murda ja selgeks teha kui lihtne matemaatika on.
4. Iseseisev kes õpetajaga suhtlemisel on "juhtiv pool" ja selle pärast kooli ei sobi. Teab juba tundi tulles alati täpselt mida küsida ja õppida tahab ja ei kannata kui õpetaja midagi muud seletab.
Igale õpilase tüübile sobib ka vastav õpetaja tüüp.
Kui kirjutate, et vajate järelaitajat, siis oleks huvitav teada millisesse tüüpi Teie laps kuulub?
Lapse vanemaid on samuti mitut tüüpi.
viimane 05. mai 2012, kl 17.23 |
Matsiste 05. mai 2012, kl 17.59 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 124 |
viimane Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> matsiste, ütle ka midagi uut. su jutt on need tõed
> , mida kõik ammu teavad.
Matsiste: Kui kõik inimesed seda teaksid siis nad kasutaksid oma teadmist. Palun seleta, miks ma seda kasutamist ei märka?
Raske uskuda, et inimesed meelega oma elu tahaksid raskemaks või keerulisemaks teha.
-------------------------------------------------------
> matsiste, ütle ka midagi uut. su jutt on need tõed
> , mida kõik ammu teavad.
Matsiste: Kui kõik inimesed seda teaksid siis nad kasutaksid oma teadmist. Palun seleta, miks ma seda kasutamist ei märka?
Raske uskuda, et inimesed meelega oma elu tahaksid raskemaks või keerulisemaks teha.
kvõ 05. mai 2012, kl 18.39 |
Matsiste 06. mai 2012, kl 07.10 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 124 |
oh 06. mai 2012, kl 19.27 |
Matsiste 07. mai 2012, kl 07.34 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 124 |
oh Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Ärritab ilmselt seetõttu, et lapsevanem peab hakka
> ma oma last kuhugi numbri alla paigutama, aga tema
> laps on tänaseni olnud kõige- kõige ja õpetajad k
> oolis kehvad. Nii lihtne see ongi. Sul endal ilmse
> lt kas ei ole lapsi või oled reaalsustundega vanem
> .
Kuidas seda teksti mõista? Kus ikka on ärrituse põhjus?
Minu arvates on loomulik, et kui lapsel on probleeme õppimisega siis hea lapsevanem muretseb ja otsib lahendust. Üks lahendus on koduõpetaja.
Head foorumikaaslased aga aitavad lahendust otsida.
Kas Sinu arvates on alati on laps süüdi kui koolis õpetaja seletusest aru ei saa ja õpetaja on alati eksimatu? Aeg oleks tunnistada, et nii nagu on rumalaid lapsevanemaid on olemas ka saamatuid ja rumalaid õpetajaid ja on olemas lihtsalt sobimatuse probleem. Konkreetne üldiselt normaalne õpetaja ei sobi mingi konkreetse õpilasega. See õpilane ei saa aru selle õpetaja jutust. Mõne teise õpetaja jutust aga saab.
-------------------------------------------------------
> Ärritab ilmselt seetõttu, et lapsevanem peab hakka
> ma oma last kuhugi numbri alla paigutama, aga tema
> laps on tänaseni olnud kõige- kõige ja õpetajad k
> oolis kehvad. Nii lihtne see ongi. Sul endal ilmse
> lt kas ei ole lapsi või oled reaalsustundega vanem
> .
Kuidas seda teksti mõista? Kus ikka on ärrituse põhjus?
Minu arvates on loomulik, et kui lapsel on probleeme õppimisega siis hea lapsevanem muretseb ja otsib lahendust. Üks lahendus on koduõpetaja.
Head foorumikaaslased aga aitavad lahendust otsida.
Kas Sinu arvates on alati on laps süüdi kui koolis õpetaja seletusest aru ei saa ja õpetaja on alati eksimatu? Aeg oleks tunnistada, et nii nagu on rumalaid lapsevanemaid on olemas ka saamatuid ja rumalaid õpetajaid ja on olemas lihtsalt sobimatuse probleem. Konkreetne üldiselt normaalne õpetaja ei sobi mingi konkreetse õpilasega. See õpilane ei saa aru selle õpetaja jutust. Mõne teise õpetaja jutust aga saab.
oh 07. mai 2012, kl 17.53 |
Kui laps saab üldiselt aru, ei ole tal ka õppematrjali omandamisega raskusi, sõltumatult pedagoogi pädevusest. Ei väida kaugeltki, et kõik õpetajad on tasemel, aga seda ei ole ka kõik lapsevanemad.
Lihtsalt sobimatuse probleemist tuleb aidata lapsel üle saada- tulevikus ei ole pahatihti võimalik ka töökaaslasi ja ülemusi valida. Elus peab oskama lävida ka mitte meeldivate inimestega.
Otseselt rumalate õpetajate olemasolu koolides ma siiski ei usu. On küll sellele ametile mitte sobivaid inimesi, aga nad ei ole veel sellepärast rumalad. Ja sel juhul ei saa aru terve klass, mitte mõni õpilane vaid.
Koduõpetajal on lihtsalt võimalik arvestada aeglasema mõtlemistempoga ja rääkida täpselt nii kaua, kui laps taipab. Klassis peab õpetaja arvestama üldise tempoga, see on paratamatus. Samas on koolides olemas ka järelaitamistunnid, kus pedagoogil on võimalik korduvalt ühte ja sama rääkida ning läheneda individuaalselt- muide need ei maksa karmi raha.
Lihtsalt sobimatuse probleemist tuleb aidata lapsel üle saada- tulevikus ei ole pahatihti võimalik ka töökaaslasi ja ülemusi valida. Elus peab oskama lävida ka mitte meeldivate inimestega.
Otseselt rumalate õpetajate olemasolu koolides ma siiski ei usu. On küll sellele ametile mitte sobivaid inimesi, aga nad ei ole veel sellepärast rumalad. Ja sel juhul ei saa aru terve klass, mitte mõni õpilane vaid.
Koduõpetajal on lihtsalt võimalik arvestada aeglasema mõtlemistempoga ja rääkida täpselt nii kaua, kui laps taipab. Klassis peab õpetaja arvestama üldise tempoga, see on paratamatus. Samas on koolides olemas ka järelaitamistunnid, kus pedagoogil on võimalik korduvalt ühte ja sama rääkida ning läheneda individuaalselt- muide need ei maksa karmi raha.
Pole Mötet! Ausalt! 29. mai 2012, kl 10.58 |
Iga öpetaja öpetab isemoodi. Sellepärast oleks ikkagi vaja JUST selle öpetaja juures käia, kes on tegelikult ka selle konkreetse lapse öpetaja. Parem makske oma lapse matemaatikaöpetajale, mitte ärge otsige väljastpoolt, see vöib tühi vaev ja möttetu rahakulutus olla.
Mul on laps 7. klassis ja neil on üks öpetaja ja paralleelklassi 7. klassis on teine öpetaja, ja isegi need 2 öpetajat öpetavad täiesti erinevalt matemaatikat. Ühel klassil on alla 30-aastane naisöpetaja, teisel klassil on üle 60-aastane meesöpetaja, ning meetodid on absoluutselt erinevad.
Mul on laps 7. klassis ja neil on üks öpetaja ja paralleelklassi 7. klassis on teine öpetaja, ja isegi need 2 öpetajat öpetavad täiesti erinevalt matemaatikat. Ühel klassil on alla 30-aastane naisöpetaja, teisel klassil on üle 60-aastane meesöpetaja, ning meetodid on absoluutselt erinevad.
arvan 29. mai 2012, kl 19.35 |
Matsiste 30. mai 2012, kl 07.26 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 124 |
arvan Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Mõnikord on siiski kasulik, et õpetaks erinevad õp
> etajad.
> Mõnest õpetajast saab laps lihtsalt pa
> remini aru, pole tähtis ei õpetaja sugu ega vanus.
> Klapp õpetaja ja õpilase vahel peab olema, et tul
> emust saada.
> Kogemus olemas.
Matsiste: Väga õige! Vastastikkune sobivus peab olema.
Vastuvaidlejatele aga lohutuseks, et mõni õpetaja oskab rohkem kohaneda erinevate õpilastega ja samuti mõni õpilane suudab rohkem aru saada erinevatest õpetajatest.
Sellistel juhtudel pole sobivuse probleem eriti suur.
Mõnel juhul on parim õpetaja mitte elukutseline pedagoog vaid tavaline isik kes seda õpetatavat asja oskab ja viitsib kuulata ja mõistab ka õpilase mõtteid ning arvamusi.
-------------------------------------------------------
> Mõnikord on siiski kasulik, et õpetaks erinevad õp
> etajad.
> Mõnest õpetajast saab laps lihtsalt pa
> remini aru, pole tähtis ei õpetaja sugu ega vanus.
> Klapp õpetaja ja õpilase vahel peab olema, et tul
> emust saada.
> Kogemus olemas.
Matsiste: Väga õige! Vastastikkune sobivus peab olema.
Vastuvaidlejatele aga lohutuseks, et mõni õpetaja oskab rohkem kohaneda erinevate õpilastega ja samuti mõni õpilane suudab rohkem aru saada erinevatest õpetajatest.
Sellistel juhtudel pole sobivuse probleem eriti suur.
Mõnel juhul on parim õpetaja mitte elukutseline pedagoog vaid tavaline isik kes seda õpetatavat asja oskab ja viitsib kuulata ja mõistab ka õpilase mõtteid ning arvamusi.
Matsiste 30. mai 2012, kl 07.30 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 124 |
Pole Mötet! Ausalt! Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Iga öpetaja öpetab isemoodi. Sellepärast oleks ikk
> agi vaja JUST selle öpetaja juures käia, kes on te
> gelikult ka selle konkreetse lapse öpetaja.
............
Matsiste: Kui lapse ei saanud aru oma õpetaja
seletusesest siis on just kasulik proovida mõne teist moodi õpetaja seletamist. Ehk see sobib!
Kui anda raha oma õpetajale siis võib juhtuda, et õpilane tuubib asja pähe, saab head hinded kätte aga matemaatika jääb tegelikult ikka segaseks.
Toimetatud 1 kord(a). Viimati Matsiste 30.05.2012 07.34.
-------------------------------------------------------
> Iga öpetaja öpetab isemoodi. Sellepärast oleks ikk
> agi vaja JUST selle öpetaja juures käia, kes on te
> gelikult ka selle konkreetse lapse öpetaja.
............
Matsiste: Kui lapse ei saanud aru oma õpetaja
seletusesest siis on just kasulik proovida mõne teist moodi õpetaja seletamist. Ehk see sobib!
Kui anda raha oma õpetajale siis võib juhtuda, et õpilane tuubib asja pähe, saab head hinded kätte aga matemaatika jääb tegelikult ikka segaseks.
Toimetatud 1 kord(a). Viimati Matsiste 30.05.2012 07.34.
mi 30. mai 2012, kl 10.06 |
Aga kui oma õpetaja pole üldse huvitatud tasu eest peale tunde õpetama. Ka konsultatsioonis ei selseta teemat üle, vaid ütleb, et õpetage ise kodus. Ja üldse on mõne õpetaja seisukoht, et kui laps ei saa tunnis aru siis palgake talle eraõpetaja. Nii et, tulebki täiesti uus õpetaja otsida.
Matemaatika järeleaitamistund 22. aprill 2014, kl 09.46 |
Mllli 24. mai 2014, kl 12.29 |
Lisa postitus