Koolilaps
alusharidus
kari 25. august 2003, kl 17.17 |
aasta pärast saadan oma tirtsu kooli. lugeda- kirjutada ta oskab,10-ne piires liita-lahutada ka, aga tahaks nagu midagi talle veel pakkuda. kuna ta käib nii lasteaias kui ka tantsukoolis, siis teda eelkooli-koolitusse panna ei tahaks, läheb liiga koormavaks. kas võib internetist leida nn.alushariduse programme, mille järgi saaks ise kodus õpetada. olen ka ise otsinud, leiab natuke siit ja natuke sealt, aga midagi põhjalikumat vist ei pakuta, või ei oska ma otsida?
nanduk 25. august 2003, kl 17.27 |
Vabanda, aga milleks sa seda teed? Maimuke läheb kooli, oskab lugeda-kirjutada, aga kui klassis on pooled lapsed, kes vaevu veerivad või ei tunne üldse tähti? Mis siis? Lapsel hakkab lihtsalt igav ja siis kaob kogu motivatsioon üldse koolis pingutada.
*mitte õelusest, hoopis tore on, kui lapsevanem tahab last arendada.
**tean, olen ise koolis vastu ahju magamas käinud ja lõppkokkuvõttes ainult laiskust õppinud.
*mitte õelusest, hoopis tore on, kui lapsevanem tahab last arendada.
**tean, olen ise koolis vastu ahju magamas käinud ja lõppkokkuvõttes ainult laiskust õppinud.
. 25. august 2003, kl 20.28 |
mõttetu 26. august 2003, kl 01.12 |
L. 26. august 2003, kl 09.08 |
õpihimuline 26. august 2003, kl 09.45 |
Kui laps ise tahab õppida siis oleks patt takistada. Kahjuks hiljem on koolis raske, kuna tempo käib seal tuhmima ajuga õppurite järgi, isegi mitte eriti andekal, vaid niisama üle keskmise arukal lapsel on väga vähe mõnedes tundides teha. Sageli õpetaja laseb neil lihtsalt omaette lugeda tunni lõpuosas, kuna peab materjali ikka ja jälle üle kordama. Vahest ehk tõesti niipalju juba õppida et katsetega 2.klassi kohe üle viia.
Sotsiaalne küpsus on ise rida, küllap lapsevanemana tead milline ta on.
Soovitan ka käelist tegevust arendada, ise otsusta mis tasemel ta on, kas liimid-värvid-kleebid või lausa tõsisem käsitöö. Igapidi arendav nii või naa, seosed ajutegevuse ja peenmotoorika vahel on ammutõestatud, vastastikuse mõjutusega mõlemapoolne areng.
Sotsiaalne küpsus on ise rida, küllap lapsevanemana tead milline ta on.
Soovitan ka käelist tegevust arendada, ise otsusta mis tasemel ta on, kas liimid-värvid-kleebid või lausa tõsisem käsitöö. Igapidi arendav nii või naa, seosed ajutegevuse ja peenmotoorika vahel on ammutõestatud, vastastikuse mõjutusega mõlemapoolne areng.
xxx 26. august 2003, kl 10.25 |
Ära öpeta seda,mida ta niikuinii koolis öppima hakkab.Arenda pigem silmaringi,arutlemist,loogikat.Lugege lehti ning arutage maailma asjade yle.Jaluta mööda muuseume ning selgita kunsti.Öpeta geograafiat ja kus mida huvitavat näha saab.Vaadake dokumentaalfilme.Koos!!Vot seda köike koolis enamasti ei saa.Vähemalt mitte sel määral ja isiklikult lähenedes.Aita tal elust aru saada ja maailmapilti kokku panna.
¤¤¤ 26. august 2003, kl 15.34 |
kari 26. august 2003, kl 15.35 |
äitähh!!! teise klassi panemine ei tule kõne alla, kuna tirtsu sünnipäev oktoobris ja nagu-nii läheb kuueselt kooli. nukuriideid ta õmbleb( käsitsi),kleebib-lõigub-joonistab ka.
xxx-:) oma silmaringi laiendamisega tegeleb ta ka usinasti, küsimusi tuleb ustest ja akendest! kui aus olla, siis sinu poolt pakutavad tegevused kuluks nii minule, kui ka paljudele teistele täiskasvanutele ära, jääb siis üle ainult oma lapsekesed ka kaasa võtta.:)
xxx-:) oma silmaringi laiendamisega tegeleb ta ka usinasti, küsimusi tuleb ustest ja akendest! kui aus olla, siis sinu poolt pakutavad tegevused kuluks nii minule, kui ka paljudele teistele täiskasvanutele ära, jääb siis üle ainult oma lapsekesed ka kaasa võtta.:)
pii 26. august 2003, kl 20.58 |
Lisa postitus