Ega eriti midagi lisada ei oskagi. Minu jaoks võõras mark (pole sees istunud ja sõitnud) aga veidi otsingut kasutades saan aru, et tegemist pole raami peal maasturiga (unibody frame tähendab sisuliselt kandevkeret). Mis kindlasti ei vähenda tema võlu kasutaja jaoks. Aga see pole auto, millega päris offroadima minna. Nii sama loodust nautima võib ikka minna. Ma saan aru, et vahekast (see on see tükk, mis kõhu all peale käigukasti asub) on tegelikult part-time kast, mis jagab AWD reziimis esisillale momenti juurde, kui tagarattad libisema hakkavad vahemikus 33/67, st et enamuse jõust saab tagasild. Kogu seda kupatust juhib keeruline elektroonika, mille toimimismehhanismi Mitsul ma täpselt ei tea aga analoogiat kasutades võib arvata, et võrreldakse esimestelt ja tagumistelt ratastelt tulevat signaali. Nii et üldjuhul veavad tagarattad ja kui esirattad libisema hakkavad (selle tuvastab aju signaalide võrdlemisest), lisab esisilda veidi jõudu juurde. Nii et maanteel pole see AWD võrreldav Toyota Land Cruiseriga, kus on ikka püsiv difrentsiaaliga nelivedu (full-time). Olles ise ühe Mitsuga samalaadse ehitusega auto omanik võib öelda, et niikaua, kui see keerukas süsteem töötab, on kõik hästi. Kui midagi tuksi läheb, siis võib see olla kulukalt remonditav.