Autoabi
esiklaas jääs
Salme 05. märts 2004, kl 09.49 |
bee 05. märts 2004, kl 10.32 |
alu 05. märts 2004, kl 10.33 |
Salme 05. märts 2004, kl 11.22 |
muhv 05. märts 2004, kl 12.30 |
bee 05. märts 2004, kl 14.19 |
Ma ostsin suure pudeli mingi 35-40 kr. Ei ole küll mingiks tatiks läinud akna peal, muidugi panen auto ka enne sooja ja klaasi peale ventika puhuma...ja kojameestega ikka korralikult üle pühkida. Seestpoolt - ei ole proovinud, aga loogiliselt miks mitte, siis pead ainult käsitsi mingi lapiga vms. üle pühkima.
flicka 07. märts 2004, kl 16.19 |
UusLaura 07. märts 2004, kl 20.51 |
bee 08. märts 2004, kl 12.05 |
M-X 09. märts 2004, kl 01.00 |
Kui seest jäätab, siis on salong niiske, kõige tavalisem koht on pedaalide juures mati all. Teine põhjus on hingeõhk( veeaur selles). Soovitan aeg-ajalt autot soojas ruumis ventileerida või el. soojapuhurit pruukida, samuti enne sõidu lõppu küte maha ja klaasituulutus sisse lülitada.Olen ka päeval asutuse parklas ukseklaase irvakile jätnud. ÖÖseks tasub parkida selliselt et tuuleklaas ei vaataks otse taevasse vaid majaseina nii 3-4 korrusel.(VAZ jt vanemad autod on siin edulisemad.)
On teada et igasuguse lahuse sulamistemperatuur on madalam kui puhtal veel/jääl.Seepärast ei ole hea ka keemia: jää sulatamiseks on vaja teatud kogus soojusenergiat ja see võetakse klaasist. Klaasi temperatuur langeb veelgi ja koheselt tekib uus jäitekiht. Parim on ikkagi mõni korralik kaabits millel on osa servi hammastega ja kaabitaga hari. Viimasega saab ka seestpoolt klaasi kaapida. Minul on esimene asi hommikul : mootor käima, klaasituulutus tööle ja ise akent puhastama; on aken puhas võib ka sõita( ja mootor kestab kauem).
Siin toodu baseerub keskkooliteadmistel a.d.73.
On teada et igasuguse lahuse sulamistemperatuur on madalam kui puhtal veel/jääl.Seepärast ei ole hea ka keemia: jää sulatamiseks on vaja teatud kogus soojusenergiat ja see võetakse klaasist. Klaasi temperatuur langeb veelgi ja koheselt tekib uus jäitekiht. Parim on ikkagi mõni korralik kaabits millel on osa servi hammastega ja kaabitaga hari. Viimasega saab ka seestpoolt klaasi kaapida. Minul on esimene asi hommikul : mootor käima, klaasituulutus tööle ja ise akent puhastama; on aken puhas võib ka sõita( ja mootor kestab kauem).
Siin toodu baseerub keskkooliteadmistel a.d.73.
ehhee 09. märts 2004, kl 11.04 |
pole üldse esiklaasi puhastamiseks kraapijat kasutanud aastaid. ainult de-icerit. väga mugav. aga kui on väga külm, siis jah, kui kohe kojameestega üle lasta, tekib uus kirme. selle vältimiseks lasen sel kraamil niisama minema valguda. ja alest peale lühemat sõitu võib kojamehed käima lükata.
kati 13. märts 2004, kl 20.14 |
Alias 23. märts 2004, kl 19.22 |
Lisa postitus