Kui seest jäätab, siis on salong niiske, kõige tavalisem koht on pedaalide juures mati all. Teine põhjus on hingeõhk( veeaur selles). Soovitan aeg-ajalt autot soojas ruumis ventileerida või el. soojapuhurit pruukida, samuti enne sõidu lõppu küte maha ja klaasituulutus sisse lülitada.Olen ka päeval asutuse parklas ukseklaase irvakile jätnud. ÖÖseks tasub parkida selliselt et tuuleklaas ei vaataks otse taevasse vaid majaseina nii 3-4 korrusel.(VAZ jt vanemad autod on siin edulisemad.)
On teada et igasuguse lahuse sulamistemperatuur on madalam kui puhtal veel/jääl.Seepärast ei ole hea ka keemia: jää sulatamiseks on vaja teatud kogus soojusenergiat ja see võetakse klaasist. Klaasi temperatuur langeb veelgi ja koheselt tekib uus jäitekiht. Parim on ikkagi mõni korralik kaabits millel on osa servi hammastega ja kaabitaga hari. Viimasega saab ka seestpoolt klaasi kaapida. Minul on esimene asi hommikul : mootor käima, klaasituulutus tööle ja ise akent puhastama; on aken puhas võib ka sõita( ja mootor kestab kauem).
Siin toodu baseerub keskkooliteadmistel a.d.73.