Autoabi
NISSAN MICRA
Sol 05. märts 2004, kl 12.42 |
Kas on keegi sõitnud selle käruga? Ja kui maanteel norm sõita (100km/h) siis palju on tegelik kütusekulu? Suht kallis auto kui lisadega võtta ja jõudu ka vähevõitu, aga muidu meeldib. Jagage kogemusi, teeninduses öeldakse, et igati norm auto. Mu sõidukiirus paraku ei soosi vist ikka seda marki, jään endise juurde.. Ette tänades kõiki teadjaid.
Mony 05. märts 2004, kl 12.46 |
a 05. märts 2004, kl 14.05 |
sol 05. märts 2004, kl 14.09 |
Selge, asi otsustatud, micra kõvasti joone alla. Ise kiman audiga, paar aastat vana, aga pean võtma väiksema auto, et maja saada, üksik ka, väiksuses pole mulle probleemi..aga turvalisus ja mugavus on olulised küll.
Teglikult miks siin sõna võtsin ka see, et saada kinnitust, et micra on möödapanek nissanil...
Teglikult miks siin sõna võtsin ka see, et saada kinnitust, et micra on möödapanek nissanil...
alu 05. märts 2004, kl 15.23 |
hämm, micra ja 100km/h...läheb see yldse niipalju välja ve?:))...ja kui lähebki siis, pakun välja, et tunne oleks nagu tabureti otsas-mingit õiget pysivust ega juhitavust seal kyll olla ei saa. bensukulu-väike mootor on yksjagu pöördes sel kiirusel, möödasõitudel tuleb käik alla vahetada-ei sealt tule mingit lubatud ökonoomiat reaalselt...
kurruvutt 05. märts 2004, kl 21.25 |
Olen sõitnud 06. märts 2004, kl 01.28 |
Kas keegi teist üldse uue Micra roolis olnud on? Kommentaare lugedes tunduvad kõik lihtsalt tühikargajad. Olen sõitnud Micraga 4 kuud, nii linnas kui maanteel. Mõlemil oli auto oma minekult bemmivendadega joonel suht võrdne. Põhjus lihtne, auto sedavõrd väike ja kerge kerega, et hea minek garanteeritud.
Sõitsin 1,2liitrise mootoriga. Suurema mootori eeliseid ei kujuta ettegi, usun, et on suht kõva pill.
Praegu sõidan turbomootoriga Audi A4-ga ja tõtt-öelda vahet suurt polegi. Linna vahel on Micral aga omad eelised. Pluss suht tagasihoidlikust Audist atraktiivsem välimus :)
Sõitsin 1,2liitrise mootoriga. Suurema mootori eeliseid ei kujuta ettegi, usun, et on suht kõva pill.
Praegu sõidan turbomootoriga Audi A4-ga ja tõtt-öelda vahet suurt polegi. Linna vahel on Micral aga omad eelised. Pluss suht tagasihoidlikust Audist atraktiivsem välimus :)
Donald 07. märts 2004, kl 18.46 |
Sõidan u. kuu aega Nissan Micraga ja täiesti norm auto. Maanteel sõidan vabalt 110-ga. Salong seest täiesti avar - olen 180cm pikk ja ruumi jääb ülearu. Olen sõitnud ka Audi ja MBW-ga, kuid Micrat ei vahetaks küll kummagi vastu. Pereautoks ta jääb muidugi väikeseks , aga üksi või lapsega sõita - anna ainult minna. Turvalisusest nii palju, et päev tagasi juhtus minu nina all avarii - Audi ja Bemm põrkasid esiotsadega kokku - mõlemad olid lömmis. Ei päästa siin suurus enam midagi kui õnnetus käes!
Mony 08. märts 2004, kl 10.11 |
alu 08. märts 2004, kl 15.51 |
yks 09. märts 2004, kl 12.10 |
alu 10. märts 2004, kl 09.04 |
Yks,
peale esimest 20 000'ndet km on mingi muutus toimunud minekus, paremuse poole, aga see pole võrreldav nt eelmise mudeli 1,6'se mootori tõmbega. peale selle on see auto seest yks odav ja näotu hall plast, istmekattel on juba esimesed kulumise tunnused, mootorihääl on kuulda sisse ja tagaistmel pole ruumi rohkem, kui lastele. ja seda kõike 200 000 eest...peab ikka lol olema, kui selle raha eest leiad nissani a mitte audit või bemmi , mis ka kasutatuna on igati viisakam...
peale esimest 20 000'ndet km on mingi muutus toimunud minekus, paremuse poole, aga see pole võrreldav nt eelmise mudeli 1,6'se mootori tõmbega. peale selle on see auto seest yks odav ja näotu hall plast, istmekattel on juba esimesed kulumise tunnused, mootorihääl on kuulda sisse ja tagaistmel pole ruumi rohkem, kui lastele. ja seda kõike 200 000 eest...peab ikka lol olema, kui selle raha eest leiad nissani a mitte audit või bemmi , mis ka kasutatuna on igati viisakam...
yks 15. märts 2004, kl 17.23 |
Lisa postitus