Autoabi
pidurdamine
 
vana nuhk 20. november 2005, kl 22.54
autukoolis õpetatakse mul:jalg gaasilt ära piduri kohale,teine jalg siduri kohale,väheke piduriga hoogu maha,siis sidur põhja,käik välja ja siis piduriga jõnksutades lõplikult seisma...niiviisi jäängi vist sinna platsile paariks aastaks:( kunagi sõitu juba õppinud ja niiviisi 4 sõiduõpetajast keegi ei käskinud teha..
 
... 20. november 2005, kl 23.34
Aga kuidas siis 4 sõiduõpetajat käskisid teha?
Põhimõtteliselt nõus sinu praeguse sõiduõpetajaga.
 
hmm 21. november 2005, kl 10.43
mis moodi need teised õpetajad siis õpetasid?
 
hmm 21. november 2005, kl 10.47
kuidas saab niiviisi platsil pidurdada???
 
mees 21. november 2005, kl 10.59
nii käibki, aga hästi kiiresti ja sujuvalt. Kui pingutama niimoodi hakkad siis läheb peesse.
Muidu lähevad ju libedaga kohe blokki.
 
vana nuhk 21. november 2005, kl 11.47
varem ikka et pidurdad ja võtad siis käigu välja vajadusel
 
tix 21. november 2005, kl 14.02
Kui ABS´i pole on tippiv pidurdamine väga õige ja vajalik. Käiku jõuad aga välja võtta alati. Sellega pole sugugi nii kiire, eriti veel kui kuskil foori taga või mujal liikluses seisma pead jääma. Pidurdad ja kui oled veendunud, et tagumine auto suudab ka seisma jääda, alles siis võtad käigu välja.
Kus koolis sa käid? Su õpetaja tundub mulle küll veidi imelik.
 
vana nuhk 21. november 2005, kl 14.20
kaido tahk on-või oli vaatan uue
 
jaaa 21. november 2005, kl 14.32
vaata uus jah. mul oli ka kaido tahk. ta mõnda naisinimest lihtsalt ei salli.
tema väitel ei saanud ma siduriga hakkama (ega ka ühegi teise asjaga), uue õpetajaga hakkasin üle öö sõitu oskama - oh imet :P
aga eks ta ise tea, mida ta selle siduriga tegi... ;)
 
xxxxxxx 21. november 2005, kl 14.39
kaido jutt õige. ju õppija ei sanud lhtsalt aru.
 
hmm 21. november 2005, kl 14.42
Soovtav oleks pidurda ikkagi käiguga. St kui vaja foori taga seisma jääda siis viimane asi mis alla tuleks vajutada on sidur ja seda alles siis kui mootori pöörded on langenud ~1000-ni. Käiguga pidurades ei võta auto kuni siduri allavajutamiseni kütust ja lisaks on vahel talvel käiguga pidurdamine ainuke võimalus auto üldse seisma saada.
 
sissy 21. november 2005, kl 14.54
Mina pidurdaksin ka liikluses nii, et kõigepealt võtaksin jala gaasilt ja hakkaksin vaikselt pidurdama (kui on libe ja ABS-e pole, siis jõnksutades, aga mitte järsult vaid ikka sujuvalt niimoodi), siduri vajutaksin alla alles siis, kui mootori pöörded on madalal ja siis foori taga seistes võtaksin käigu välja või pööret tehes paneksin teise käigu. Vaheta õpetajat jah...
 
mari 21. november 2005, kl 16.24
ausalt öeldes mulle jäi ka see käigu väljavõtmise käsk hämaraks praegu...
 
Egmont - to Mari 21. november 2005, kl 16.52
Loe eelmine komm uuesti läbi,mõttega.Siis taipad,kui ei siis loe veel.
 
kidraott 21. november 2005, kl 16.53
kui ise tead, kuidas paremini seisma saab, siis ei huvita eksamil küll kedagi, mismoodi sa seda tegid.
 
mari 21. november 2005, kl 16.59
ei, sellest eelmisest (sissy jutust) ma sain väga hästi aru, ise teen ka nii. sellest teemaalgataja jutust platsil käigu väljavõtmise kohta ei saanud aru, et milleks seal see vajalik peaks olema.
 
oeh 22. november 2005, kl 13.26
platsil on käigu väljavõtmine selleks vajalik, et inimene omandaks õiged sõiduvõtted. Kui ta käiku välja ei võta siis ta harjubki igal võimalikul momendil sidurit all hoidma ja seda alati ka esimesena vajutama, sest talle tundub ju muidu, et auto sureb välja. Kuna platsil on kiirus väga väike, siis peab loomulikult siduri alla vajutama, käigu välja võtma, siduri lahti laskma ja siis lõpuni pidurdama ja seda sellepärast, et õpilane omandaks õiged sõiduvõtted.
 
Styg 22. november 2005, kl 13.54
huvitav huvitav, minule pole ükski õpetaja õpetanud käigu väljavõtmist. ega ma polegi kunagi võtnud, ma ju ei tea, mis see auto siis teeb?
 
mari 22. november 2005, kl 14.09
to oeh: a mis selles siduri allavajutamises auto kinnipidamisel siis valet on?
 
oeh 23. november 2005, kl 13.45
to mari

Vaata, seda miks autol sidur on ja kuidas tema töömehhanismid toimivad räägitakse ju igas autokoolis teooria tundides ja mina ei hakka sulle siin seda küll selgitama uuesti. Küsi aga julgesti seda oma õpetajalt- hr. Johannes Pititalt või oma sõiduõpetaja käest kui teoorias on vajakajäämisi.
 
mari 23. november 2005, kl 19.42
:)))) jäägu see siis saladuseks. Ma saan ilma sinu õpetusetagi sõidetud:D
 
Pole aimugi 24. november 2005, kl 09.51
minul aautokoolis ei räägitud auto töömehhanismidest ega tehnoloogiast mitte midagi:(
 
Biider 20. märts 2020, kl 20.26
Vaat kui on ilma vahegaasita automaatkäigukast siis peab olema käsipiduril helisigna. Raisk ei tunneta muudkui vajutad gaasi. Ma räägi käisin Selvehallis Rappeli keskus tegi mo tengelpungale arapi nii et närvilisuses unus ära. No tulin siis Maarjamaa poole mõtlesin et panen sirge peal rullnokka kurrat mis jama on 240 jääb 140 puudu. Vaatan okulaarist mida tagant ka peegeldab raisk tuli rummus niikui tankil suitsukate. Jagasin matsu pointiks tõmbasin kärrsari pealt oo seier kukkus kohe 140 peale. Igaks juhuks sportkäiku ei hakand automaadil sisestama tea kui hulluks asi oleks läind sest peale sellist loomkatset olid tagumised suportid nullis.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!