Autoabi
mõte Mazdast
sille 27. november 2003, kl 12.49 |
Olen sõitnud pikka aega Opeliga.
Masin sain nüüd nii vanaks ja rahakott remontirahast tühjaks.
SElge see, et Opel on minu silmis ikka lagunev auto.
Seega vaatan, et Peugeot 206 on väike, linnas juba palju ja eks ta oma aja ole ära ka elanud.Olen kuulnud, et varuosadega on probleeme, kui midagi peaks juhtuma.
C3, garantii antakse uuele autole ainult 1 aasta.
Mazdadele pakutakse 3 aastat. Auto on juba ostes hästi varustatud, nii et peaaegu ostad selle hinnaga, mis hinnakirjas.
Olen vaadanud Mazda2-te ja ja nüüd on ka sportlikum Mazda3.
Kas kellelgi on kogemusi või vastuväiteid. Mind huvitab vastupidavus ja madal kütusekulu auto puhul.
Masin sain nüüd nii vanaks ja rahakott remontirahast tühjaks.
SElge see, et Opel on minu silmis ikka lagunev auto.
Seega vaatan, et Peugeot 206 on väike, linnas juba palju ja eks ta oma aja ole ära ka elanud.Olen kuulnud, et varuosadega on probleeme, kui midagi peaks juhtuma.
C3, garantii antakse uuele autole ainult 1 aasta.
Mazdadele pakutakse 3 aastat. Auto on juba ostes hästi varustatud, nii et peaaegu ostad selle hinnaga, mis hinnakirjas.
Olen vaadanud Mazda2-te ja ja nüüd on ka sportlikum Mazda3.
Kas kellelgi on kogemusi või vastuväiteid. Mind huvitab vastupidavus ja madal kütusekulu auto puhul.
alu 27. november 2003, kl 13.42 |
mazda 3'e vastupidavuse kohta ei oska tõenäoliselt veel keegi sõna võtta, kuna esmaesitlus autole soomes oli vähem, kui kuu tagasi. mingeid "synnivigu" siiani pole täheldatud. yldiselt hea sõita, armatuurlaud silme ees hea ja selge kujundusega, kuigivõrd tundus ujuvat teel rohkem, kui uus almera. samuti hind märgatavalt kõrgem, kui viimasel. mu meelest hea, nägus auto, aga...hinnaga (alates 220 000.-) siiski väikeklassi hulgas on yle pingutatud. lisada natuke juurde ja saab juba mazda6'e...
triiton 27. november 2003, kl 13.51 |
Mazda on minu arvates üsna töökindla mootoriga auto. Aga Esma autost tasuks suure ringiga mööda sõita, muidu hakkab su rahakott pärast garantiiaja möödumist ikka päris suure kiirusega tühjenema. Minul läks näiteks üks ca 100 kroonine andur katki, nemad vahetasid välja hoopis radiaatorid ja kõiksugu muud kraamid, arve tuli neljakohalise summa teise poolde. Pärast hakkas autol ikka keset tehnilist ülevaatus mootor keema.
sille 27. november 2003, kl 15.04 |
Lota 27. november 2003, kl 15.23 |
laura 03. detsember 2003, kl 11.26 |
anneli 06. detsember 2003, kl 00.32 |
Olen Mazda 323 omanik ja oma autoga ülimalt rahul. Armas ja väike, nurrub mõnusalt, sõidab sujuvalt. Hea manööverdada, mahub kõikjale ära. Minu arvates naisteautoks väga sobilik. Mazda 3 on muidugi palju ägedam, tõenäoliselt vahetan mõne aasta pärast oma praeguse auto just Mazda 3 vastu välja.
njahh 08. detsember 2003, kl 02.36 |
sekretär 11. detsember 2003, kl 16.59 |
acks 27. detsember 2003, kl 00.53 |
Tasub mõelda ka Audi A3 peale. Esmapilgul soolase hinna (300K alla) kompenseerib 2% liisingintress - vabalt valitud liisingfirmast kogu liisingperioodiks (vähemalt 2003.a. kehtis see kõikidele uutele audidele, 2002.a. oli intress 2.5%, näis mis aastal 2004). Miinuseks on pea olematu lisavarustus standardis (elektriaknad, immo-signa, ABS jms hädavajalik on siiski olemas). Igasugune lisa teeb aga auto hinna üle mõistuse kalliks.
Ise sai ostetud suvel üks viimaseid A3 vana mudeleid. ca 50K eest sai tasuta lisavarustust ning liisingu kuumakse analoogiline uue Civicu või Corollaga. Auto hind on 5 aasta pärast kindlasti Audi kasuks. Seni väga rahul.
Ise sai ostetud suvel üks viimaseid A3 vana mudeleid. ca 50K eest sai tasuta lisavarustust ning liisingu kuumakse analoogiline uue Civicu või Corollaga. Auto hind on 5 aasta pärast kindlasti Audi kasuks. Seni väga rahul.
Lisa postitus