Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Autoabi
Kvaliteetauto Hyundai
 
H. 12. märts 2011, kl 16.24
Kunagi oli niiet Hyundai = lagunev ja mõtetu saastauto. Aga siis hakati üritama imagot parandada. Fiati ja Skodaga oli ka vist u 10a tagasi sama lugu...
Aga kuidas siis Hyundai tegelikult on, on endiselt jama või on kvaliteet paranenud? Ja kui kasutatud autosid vaadata, siis mis aastast alates võiks Hyundaid kvaliteetseks ja heaks pidada?
Ise pole sõitnud, aga kuidas on lood lagunemisega, juhitavus, ökonoomsus, mugavus, kiirendus?
 
? 12. märts 2011, kl 22.13
kas mõni tootja veel peale hyundai pakub 7 aastast garantiid? või millised teised autod on pika garantiiga?
 
7a 12. märts 2011, kl 22.38
7a tähendab,et pead 7 a käima autoga esinduse hoolduses ja maksma nende määratud hinda.natuke jõhker surm rahakotile.
Maaks 14. märts 2011, kl 12.50
Hyundai kestab täiesti rahuldavalt, samuti pole mingeid etteheiteid garantiihooldusele. Ökonoomsus on võib-olla natuke alla keskmise - ehk siis ei ole öko, aga algselt vähem kulutatud raha eest saab hulka kütust osta :-)
Kodanik 7A-st muidugi heameelega ei hooldaks üldse oma autot sest niikuinii läheb mingi aeg müüki. Ja hooldus ei ole ainult õlivahetus - muidu nimetataks seda "õlivahetus" :-)
 
omanik 15. märts 2011, kl 11.47
Ise olen ketsiomanik ja seetõttu huvitab mind, kui Hyundaist kirjutatakse või räägitakse. Soovitan vaadata Autolehe kodulehekülge, sealt saad kõige adekvaatsema ja statistiliselt usaldusväärse info ja näed, et on hea auto. Enda oma saab 8-aastaseks ja mul pole mitte miski remonti vajanud, käin igal aastal korra esinduses hoolduses. Hammasrihm on vahetatud. Kõige ökom ei ole tõesti. Just vaatasin, põhiliselt linnas sõites ja talvel, kus ei jõuagi õieti üles soojeneda, oli bensiinikulu 8,9 sajale. Suvel on see 6,5 linnas ja 5,6 maanteel umbes. Arvan, et selle kulu teen tasa sellega, et pole olnud remonte vaja, millele lisanduks närvikulu.
Ahjaa, Autolehes on aastate vahemiku kaupa, kõik tõesti ei ole nii head.
 
well 15. märts 2011, kl 23.32
Minu noor sugulane, kes autotehnikuks õpib, ütles, et Hyundai on üks paremaid automarke, neile koolis räägiti :) Endal isiklik kogemus puudub, aga tundub sümpaatne, mõlgutan mõtteid Santa Fe suunas...
 
asd 18. märts 2011, kl 21.25
hyundai on normaalne auto - kindlasti mitte kõige parem aga kaugeltki mitte kõige halvem. Kvaliteetsem ja töökindlam kui näiteks Volvo. On mõningad väiksemad tüüpvead, kuid üldiselt on ülevalpidamine mõistliku hinnaga. Vana Santa Fe, Terracan või Tucson võib olla riskantsem ost kui uued i20 ja i30. Aga nagu ikka- võid tutika Audi või BMW-ga ka esimese 6 jooksul 7 korda hoolduses käia, võib juhtuda järelikult ka muu mudeliga. Üldiselt mõistliku inimese auto.
 
Ka autojuht 25. märts 2011, kl 23.43
Autodega on päris lihtne....kui sõidad aastas 10 000 km siis sõidad tõesti 10 aastat muretult, aga kui sõidad aastas 70 000- 100 000 km, siis ei sõida ka Bentlyga eriti kaua....nii et:-(
Mootoriga ja veermikuga seotud õlide vahetus on vajalik ja seda teostage vastavalt ettekirjutistele, sealt kokku ei maksa hoida....Mis puutub veermikku üldiselt on ka suht lihtne....kui üks puksike hakkab surema ja seda kohe ära ei vaheta siis see on nõrgim lüli ja lammutab lõpuks kõik asjad puruks....allakäigutrepp ühesõnaga.

Mis puutub autode ja üldse toodete Garantiisse, siis seda peaks seadusest lugema mida see mõiste tähendab. Garantii kui selline eeldab kaht varianti, kas ese/asi vahetatakse välja või parandatakse ära ja kui sama defekt ilmneb kolm korda peab juba klient uue saama, seega kaheldav on selle 7 aastat garantii jutu idee....
 
7 26. märts 2011, kl 10.24
see on ju kuluvatele osadele nagu puksid ja amordid, kui ikka nukid tuksi lähevad, siis maksad täie rauaga
 
8 31. märts 2011, kl 19.21
Tõlgi eesti keelde. Mis nukid?
 
vbn 31. märts 2011, kl 20.58
hyunday ei ole mitte kunagi kvaliteetauto. punkt.
Imelik, et niipalju vastukaja yldse.
 
Hyundai 31. märts 2011, kl 21.33
See auto hakkab roostetama juba 2 aasta möödudes, tagaluuk esimesena. Turvalisuse poolest täielik null, anna Jumal, et sellega avariid ei tee. Kõige hullem on NIISKUS, see auto ei sobi meie karmi kliimasse üldse.

Aga kui tahad lihtsalt autot kasutusrendiks, suudad õigel ajal tõestada, et see saan roostetab ise ja sa pole sellele kuidagi kaasa aidanud, ja avariid ei tee, sobib see mark küll.
 
lisaks 31. märts 2011, kl 21.34
see niiskus tähendab seda, et talvel ei tule uksed enam lahti
Maaks 01. aprill 2011, kl 10.18
7 Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> see on ju kuluvatele osadele nagu puksid ja amordi
> d, kui ikka nukid tuksi lähevad, siis maksad täie
> rauaga
"Ka autojuht" ja kodanik "7" ei tea kahjuks asjast midagi aga ikka kirjutavad :-)
Minuteada on hundail garantii 5a. Kuluvosadele nagu pigasugused puksid on lühem harantii (100000km) aga nukid EI OLE kuluvosad! Garantii kehtivuse eelduseks on õigeaegne hooldused volitatud esindustes. Ja mis puutub hyundai sobivust eesti kliimasse, siis mul ei ole kunagi olenud paremat talveautot kui mu Tuc.
Seega kallid volkari/mersuvennad - teis räägib kadedus :-) (ja see on eestlastele ainuomane) Keegi ei taha tunnistada, et ta on lolli otsuse teinud ja endale LIIGA KALLI auto ostnud ja nüüd veri ninast väljas liisingut plekib ja ise kraavipeal õli vahetab.
 
Tyson 01. aprill 2011, kl 10.24
Mis võiks autoomanikul olla selle vastu, et ta teeb ise või laseb kord aastas autole hooldusülevaatuse teha? Selge on ju, et hooldatud auto peab paremini vastu kui hooldamata.
 
ha ha 01. aprill 2011, kl 10.32
Chuck Norris ei hoolda oma autot:)
auto hooldab teda:)
 
no 01. aprill 2011, kl 21.21
saksa uuringute järgi üks kvalliteetsemaid, igaljuhul laguneb vähem kui saksa "noobelmargid".hea auto, tasub osta küll.
 
hundi 06. august 2017, kl 19.06
kodus on IX35 aastast 2014, pole ühtegi halba sõna öelda, saksa autodest hoian ammu eemale.
on olnud Opel, Passat, Ford - raudselt EI.
Head olid veel Nissan ja Mazda,kippusid küll roostetama ja jupid olid ka kallid, aga neid kulus vähe.
 
Au to Juht 07. august 2017, kl 13.48
Hyundai on omadega rongi alt välja tulnud juba nii 10 aastat tagasi. Väikeautod on odavad ja ei paku teab mis suuri mugavusi, aga oma hinna kohta on autot küll. Kui korralised hooldused kenasti ära teha, siis sellise tavakasutuse juures peab kenasti vastu. Tean kaht autot mis sõitsid 10 aastat (nii natuke alla 20000 aastas) ja ei vajanud erakorralist remonti. Vahetatud sai kuluosasid. Korra pidurikettaid ja kaks ringi ka esisilla jublakaid. Viimane sõltub rohkem sõidetavatest teedest, mitte margist.
 
Allar 13. juuni 2018, kl 23.22
Hyundai i20 nel on 10 aastane rooste garantii.Auto on kolmandat aastat ja ülimalt rahul.mingeid naginaid ei ole ka talvel.Kahju et siin võtavad sõna " targad " kel pole autost õrna aimugi.2016 tunnistati kõige vastupidavamaks autoks.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!