Sama siin! Kui väga järsult rehve kandiliseks pidurdama ei pea, siis lappan ikka enne peatumist kõik käigud läbi, teinekord polegi vaja täitsa seisma jääda, enne läheb foorituli roheliseks või likvideerub misiganes muu takistus. See oht, et keegi tagant sisse tuleb, on tagant-tulija viga, et pikivahet ei hoia. Üldiselt ei lange siiski kiirus nii drastiliselt, et tagumised seda ei märka. Pigem jääb tagumistel aega reageerimiseks väheks just siis, kui viimasel hetkel kahe jalaga pidurile hüpata.
Raskeveokijuht Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Lp Karl.. Sinu välja lausutud sõna ( motorbrake) o
> n eesti keelses tõlkes mootorpidur. Lisaks on olem
> as paljudel bussidel ja veokitel olemas lausa mägi
> pidur ehk RETARDER. Toimib sisse lülitamisel kohe
> kui jala gaasipedaalilt eemaldad hakkab masin pidu
> rdama.
> Üldiselt ise kasutan nö mootoriga pidu
> rdamist nii veokil kui ka sõiduautol.. Milleks kog
> u aeg piduripedaali seljas elada kui saab ka lihts
> amalt.