Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Autoabi
Rehvide valimine
 
libe talv 31. oktoober 2013, kl 21.38
kuigi talverehvi väikseim lubatud mõõt on 3mm,siiski tegelikkuses rehv kaotab oma normaalse töövõime libedal kui juba pool mustrit on kulunud. st juba 5 mm juures. Vanu pastlaid ärge küll alla pange. kui tõesti raha napib korralike rehvide jaoks,siis ostke mõni odavam, aga uus hiina lamell autole alla. uus korraliku mustriga hiinlane on palju etem kui mingi poolestsaati kulunud naastrehv
 
teflonmees 01. november 2013, kl 09.41
Füüsikadoktori tuttavast argumenteerijale soovitaks lugeda tänast Hvostovi artiklit funktsionaalse lugemisoskuse puudumise kohta. Aga samas vahet pole kaa, ilmselt jääks ka see artikkel arusaamatuks.

Praegu tundub argumenteerija maailm piirduvat sellega et mul on naine l*** siis järelikult on kõik naised l****d. Nalja kui palju:)
 
stjopa 01. november 2013, kl 10.30
parem uus prott naelaga kui odav uus hiinakas või vana firmakas!!!
 
Deus ex machina 01. november 2013, kl 11.47
Füüsikadoktori argument on parim! See paneb suu kenasti lukku kõigil põhikooli füüsikat õppima saatjatel.
Debiili iseloomustabki foorumis kogu oma teooria rajamine mingile kuskil loetud artiklile või kuuldud jutule, mis sageli kallutatud või lihtsalt pinnapealne. Alati on neil oma sõnade kinnituseks lausa mõni link pakkuda. Või siis on debiil lihtsalt talle 'arvamusliidriks' olevalt isikult kuulnud, et siga lendab. Ja kohe debiil kuulutabki siin, et siga on lendamas nähtud. Ja-jaa, on küll nähtud. Kes ei usu, lugegu artiklist.
Iseseisva aruteluga jookseb debiil reeglina põhjalikult rappa, kuigi üksikult ja kontekstist lahti rebituna võivad argumendid isegi loogiliselt kõlada.
Maaks 01. november 2013, kl 15.53
D.e.m. - sa oled ise samasugune tühikargaja! Kuidas sinu postitus aitab teemaalgajal rehve valida?
 
mina 01. november 2013, kl 16.10
olles naine ja paarkümmend aastat autoga (mis on puhtalt minu mänguasi) majandanud, võin oma kogemustest rääkida. kõigepealt ostsin talveks uued nokian-i lamellid. noh-jah. oli ka. aga üks suvi ja üks talv ja neist mõni lõi muhu üles ja hakkas autot väristama. siis ostsin suveks kasutatud suvekummid ja talveks uued goodyearid. talveomad olid vastikult kallid, aga muidu oli ok. nüüd ostan uued suvekummid - nankangid, mille peale keegi siin südame rütmihäire sai ja talveks uued naelummid - kelly-d. see viimane variant on kõige paremas korrelatsioonis sõidumugavuse, vastupidavuse, hinna ja pidurtusteekonna osas.
äkki kunagi ostan uued pirellid nii suveks, kui talveks - aga ilmselt mitte :)
 
mina 01. november 2013, kl 16.12
vabandust näpuka pärast - ma tean,kuidas "pidurdusteekond" kirjutatakse. aga veel - ette ja taha talveks erinevaid kumme ei paneks ja talvel kulunud kummidega ei sõidaks.
 
blond105 02. november 2013, kl 13.39
Tänud vastuste eest ja loodan, et suudate rahulikuks jääda :) Seekord oli minu rehvide ost nagu mingi needuse all. Kõik pakkujad kadusid, ei vastanud telefonile ja meilidele jne. Ilmselt keegi pakkus üle ja siis vaikselt eirati mind. Lõpuks sai välja vahetatud siiski 2 rehvi kuna enda 2 hakkapeli oli 6-7 mm sügavust veel. Juurde ostsin continentali 8 mm rehvid. Kuna väga suurt vahet ei ole rehvidel siis sai seekord paremad rehvid ikkagi ette pandud aga ma kindlasti üritan end rohkem kurssi viia selle teemaga, kuhu siis ikkagi kasulikum need paigaldada oleks. Seekord tekkis tõesti suur küsimärk kuna nii palju vastandlikke arvamusi. Kindlasti on teil kõigil mingi oma tõepõhi all ja tänan kõiki, kes viitsisid oma arvamuse siia lisada, kas siis "pehmemal" või "raskemal" moel :) Igatahes ärge viha pidage üksteise peale ja päikselist sügist teile! ;)
 
tavaline mehaanik 02. november 2013, kl 14.45
Tegelikkus on see et kõik need kõvad "kui läheb libisema siis annab veel korrigeerida" mehed istuvad sellises situatsioonis kahe krampis jalaga pidurile ja krutivad rooli ühte serva lõppu välja ja kui asi sit.alt ei lõpe siis pajatavad siin just täpselt selliseid "annab veel päästa" ligusid.
Natuke kasulikku lugemist:
http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=52
http://www.popularmechanics.com/cars/how-to/repair/6-common-tire-myths-debunked-10031440
http://www.youtube.com/watch?v=--Hb5kQCaTg
 
ja tuligi jälle lõplikule tõele viitavaid linke kuhjaga 02. november 2013, kl 19.33
või et tegelikkus
mul ei ole vaja su linke vaadatagi, selleks et teada, et ma teen sulle suve pasteldega jäärajal ükskõik mis rehvi vastu ära.
kui maaks tahtis teada, mis moodi 1 sõnavõtt võiks abistada rehvi valikul, siis nii palju abistabki, et kui ikka erilist kogemust ei oma ja auto kallis, siis tasub uutesse investeerida.
igasugused millimeetrimehed võivad minu pärast validooli haarata
fakt on see, et talverehv kaotab umbes 30% kuluvuse peal oma talverehvi omadused ja kõik
asoo. see 30 % pole mingi lõplik määrang, sest erinevalt testide tegijate kinnitustest, sõltub lõplik teelpõsivus ikkagi oskustest ja jutul lõpp.
 
tavaline mehaanik 02. november 2013, kl 23.37
Ja tuligi välja järgmine "veel annab korrigeerida" jääraja rallihunt. Vähe sellest, ülejäänud maailma tõed talle ei sobi, tal on selle eest omaenda lõplikud tõed. Teen sulle jäärajal ära!? Krdi kuueaastane oled või??Saba ees vastassuunda viskab võtab lõua värisema ja ongi kõik.
 
tõde 05. november 2013, kl 07.35
Kuigi rahadega on raskusi,siis rehvid ei ole koht kus kokku hoida,võib maksta elu.
 
dfi 13. november 2013, kl 10.25
Natukene infot. Kaks asja, millega meil ei tohiks auto juures kokku hoida: 1. rehvid 2. pidurid.
Kui rehvidega raha napib, soovitan osta kasvõi mingid 40 eur tk maksvad hiina lamellidki alla-on ka paremad kui need 3 mm pastlad aastast 2003.
Üks asi, mida ma teha ei soovitaks, on osta rehve paari kaupa, ehk ala ühele sillale 3 mm mustriga ja teisele tuttuued 9-11 mm mustriga rehvid. See on sõites päris ohtlik kombinatsioon. Nimelt olen nii välja sõitnud, et esiveolisel vanal masinal oli ees 6 mm rehv ja taga 3 midagi. Läks linnas ligi 5 cm sügavuses vaalus lihtsalt saba ootamatult käest, midagi päästa ei olnud ainult kergendada tagajärgi ja ikkagi tutvus vallis tuligi (antud tee oli vb 50 cm laiem kui auto seal risti peal oli).

Mina ei soovitaks rehve mis silla lõikes erinevad üle 3 mm. Miks? Loe järgnevat:
paneks kirja nii:
esivedu:
:1: 3 mm ees 6 mm taga: + ei liputa saba, kurvis ei viska kergelt külge ette + ei teki normaalselt sõites ootamatut ülejuhitavust - pidurdusteekond pikk - ei saa kohalt hästi minema, manööverdada ja kõrvalteelt peateele välja (rattad käivad ringi kogu aeg). Neutraalne: pidurdusel tikub isegi absi toel otse puksima.
:2: 6 mm ees ja 3 mm taga: + lühem pidurdusteekond kui eelmise variandiga + saab kohalt minema ja manööverdada lihtsamalt ja kõrvalteelt välja (ühesõnaga ei kaabi nii meeletult tühja-aga pange kõrvale tuttuus rehv...oojaa, hoopis teine teema :) ) + pidurdades läheb otse, kuid paremini absi toel suunatav kui ennem. Kui muidu on see variant hea siis selle asjaga ongi kõige suurem miinus see, et - tekib täiesti ootamatult ülejuhitavus või läheb saba käest. Näiteks kasvõi linnas kiirusel 20 km/h vasakule teiste autodega ühiselt pööret tehes-ja oledki kõrvalrea autol sabaga sees käinud. Kõige hullem on olukord veel nö pöördel/kurvis pidurdamisel.
Ju kes ei ole kogenud seda veel- Teil on siis hästi läinud.

Tagavedu:
:1: 3 mm ees ja 6 mm taga:
+ saab kohalt minema hästi ja peateele välja + kiirendades ei liputa nii jubedalt saba + ei aja ootamatult näiteks pidurdades saba ette - pidurdades otse nagu esiveoline - pidurdusmaa pikk - ja kui käest läheb, väga raske tagasi saada, kuna esiratastega ei teki head pidamist (ei räägi parklast vaid päris maanteest) ning kipub ikkagi külg ees kraavi minema (võimas tagaveoline, automaat, kõik kontrollid peal- ei midagi tuisusel maanteel lükkamata lumes-läks käest kõige kiuste ja saba ees kraavi, samamoodi läinud sama auto samade rehvidega suvel vihmasel tõusul kruvis käest-vihma nii et kojamehed ei jõudnud enam äragi pühkida ja tee oli täiesti ühtlase vee all))

:2: 6 mm ees ja 3 mm taga:
+ pidurdusmaa lühike + pidurdusel rohkem kontrollitav kui eelmise variandi puhul + külg ees olles esiratastel hea pidamine (suuna hoidmisel mõtlen)
- ei saa kohalt minema - liputab väga palju saba kiirendamisel - pidurdusel läheb saba käest ootamatult

Ühesõnaga, ärge kasutage pastlaid (3 mm mustrit), ei soovita ka kulunud rehve (6 mm) (siin võiks juba ära vahetada need). Kui rahakott ei luba, sõitke või hiina 40 eurise UUE lamelliga, parem ikkagi kui see 3 mm pastal.
Seega ärge seadke ennast, oma autos viibijaid ja teisi liikluses osalejaid ohtu. Rehvid on autol talvel nr 1 ja need peavad olema head. Muidu ei saa parkimiskohalt minema, ei saa foori taga minema ja mis kõige olulisem-ei saa õigel hetkel pidama.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!