Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Autoabi
lõppastme koolitus ja talvesõit Tartus
 
minaise 11. jaanuar 2011, kl 16.27
Mis variante on Tartus? Milline võiks parem olla või odavam. Kus saaks kiiremini. Kus Te teinud olete? Millist soovitaksite?
Osad teevad sõitu vist Pärnus aga osad Tartus?
 
ha ha 11. jaanuar 2011, kl 17.57
võtad ikka endale sobiva aja järgi
vahet ei ole mis kooli alt sinna tartu liuväljale saabud:)
 
. 11. jaanuar 2011, kl 18.32
See koolitus on nii mõttetu moe pärast tehtav värk, et vali lihtsalt selline, mis hinna poolest kõige vastuvõetavam, käi kohal ära ja kogu moos. Ise parklas õpib ka rohkem kui liberajal võõra autoga uisutades ja teoorias õpetatakse asju, mis igale roolikeerajale juba ammu enne rooli istumist selged oleksid pidanud olema.
 
Käisin 13. jaanuar 2011, kl 10.44
Ise käisin 3 aastat tagasi OÜ Autosõit libedakoolituses ja ei ütleks, et mõttetu värk. Sai ikka tunde kätte, piirid tunnetatud ja mul küll poleks tahtmist isikliku autoga kusagil parklas karussellitama hakata. Teooriaga on ka nii, et kui oled juba ligi kaks aastat iseseisvalt sõitnud, siis kuulad ja teed järeldusi hoopis teisele teadmistepagasile toetudes võrreldes algõppega.
Sellised enesekindlald lollid ongi liikluses kõige ohtlikumad, kes "teavad isegi".
 
viimasele 13. jaanuar 2011, kl 11.02
Ei tea, kas loll on see, kes ilma selle koolitusetagi teab, et väljas on libe ja saab aru, et võõra autoga 5 x ühte harjutust läbi sõites ei saa mingeid piire selgeks ja tunnetust kätte või on loll see, kes usub, et ta sai selle koolitusega asja selgeks.
 
. 17. jaanuar 2011, kl 12.38
To Käisin

Anna andeks, aga raske on arukaks pidada kedagi, kes arvab, et mõnikümmend minutit võõra autoga platsil uisutamist sulle mingisuguseid "piire" tutvustab. Minu isiklik auto on tunduvalt suurem, madalam, teistsuguse teljevahega ja raskem kui see mersupunn, mida õppeks kasutatakse, lisaks on mu autol all korralikud naastrehvid, mis kõik tähendab, et kui läheb käest, siis tunduvalt raskemates oludes ja suuremal kiirusel, kui see 50-60km/h, millega platsil harjutusi tehti. Mis omakorda tähendab, et reageerimisaega on vähem, ruumi on vähem ja reaktsioon peab olema teine, sest auto ja selle käitumine on hoopis midagi muud. Sõida korra oma autoga kiiresti libedal pinnal, tunned tagumikuga auto vaevumärgatavat õõtsumist või vibamist - vot see on sinu auto viis sulle öelda, et kuule, libe on, ära jama. Tundsid sama asja õppeauto roolis olles? Ei? Vot just. Või imekerge vibra roolist, mis annab märku, et esiratastel pole õiget pidamist (eriti hästi märkab seda väga lahtise kruusaga kruusateel sõites, jääl on roolist saadav tunnetus muidugi teine, aga kruusal õpid seda üldse märkama) - vaevalt sa õppeauto puhul seda tundsid. Ja kui sa nüüd lahkusid platsilt illusiooniga, et oled õppinud ja oskad, siis oled kordades ohtlikum roolis, kui mistahes minusugune, kes "teab isegi". Sest vaata, ma ei tea ise, vaid ma õpin ise. Võib-olla peaksid ka seda proovima.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!