Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Autoabi
Kas tasub osta Peugeot 2008?
 
pipipipi 21. juuni 2015, kl 12.58
On kellelgi kogemusi Peugeot 2008 autoga, diisel, automaat? Masin on väga ilus, aga "prantslane" ju :(((
 
Pesukoti omanik 21. juuni 2015, kl 14.26
Meie oleme juba aastaid Peugeoti kasutajad olnud ja väga rahul.
Kunagi sai selle margi kasuks otsustatud, kuna selle firma autosalong oli mõnusalt kodu lähedal, kus siis korralises hoolduses saab käia. Ja nii olemegi selle margi juurde jäänud. Iga kolme-nelja aasta järel vahetame uue mudeli vastu välja, vana auto ostab salong tagasi sellise hinnaga, et jääk jääb liisingu jääkväärtusest üle uue auto sissemaksuks uue liisingu võtmisel.
Ma ei tea, kuidas vanemad Peugeotid vastu peavad ja on, aga uute autodega ei ole meil küll ühtegi probleemi olnud. Ei roosteta, ei lagune. Sõidumugavuse jms oleme ka väga rahul, aga eks see on maitse asi (näiteks minule ei ole audi ja volkari istmed mugavad ja nähtavus roolis ei ole ka minu jaoks kõige parem. BMW maastur sobib hästi, aga on minu põhimõtete kohaselt autole kui tarbeesemele kulutatava mõistliku summa jaoks liiga kallis).
Kevadel just vahetasime auto välja ja valisime 2008. Meie arust väga tip-top valik. Alguses tundus veider see minirool, aga tegelikult on jumala mugav. Mootori osas kahtlesime alguses ka, kas äkki ei ole liiga nõrk, aga usaldasime müüja juttu ja ei mingit probleemi. Mida ei olnud üllatuseks pakettvarustuses, mis muidu alati olnud on, on esiistmetevaheline liigitatav käetugi ning uste kohal käehoidikud. Meil on autod olnud alati bensumootori ja manuaalkäigukastiga, seega diisli ja automaadi kohta ei oska kommenteerida.
 
pipipipi 21. juuni 2015, kl 15.09
Aga kuidas ikkagi nende 2008 tagaistmetega lood on? Kirjelduse järgi pidid olema väga-väga-väga ebamugavad, nii et pikemate sõitude ajal ei taha keegi seal taga istuda?
 
Pesukoti omanik 21. juuni 2015, kl 15.18
Ilmselt see sõltub jällegi inimesest, seega ma ei julge öelda, et minu arvamus pretendeeriks tõele.
Minule üldiselt pehmed ja sügavad istmed, nagu näiteks audidel ja volkaritel on, ei meeldi, sest pikemal sõidul jääb mul neis autodes selg kangeks. Proovinud olen erinevaid mudeleid ja palju kordi, sest mu lähedaste tuttavate ringis kasutatakse palju neid autosid.
Peugeot 2008-s sain aga emadepäeva ajal võimaluse pikemalt ka tagaistmel sõita. Kokkuvõttes istusin päeva jooksul autos 8 tundi, neist 2+2 tundi tagaistmel - minul selg kangeks ei jäänud ega muud jama ei olnud. Peatoed sobisid ka. Aga nagu ütlesin, mulle Peugeoti istmed sobivad, kõigile kindlasti ei meedi kõvamad istmed.
 
nii ongi 21. juuni 2015, kl 20.15
küürakale ja lapsele sobib see tagumine iste nagu valatult. mootorid sellele 2008 on janused ja see tuleb sellest, et motod tiba jõuetud. mootorid neil eelmine sajand ja ei vasta euro 6 nõuetele. manuaaliga on erksamad aga automaat ongi peugeotil selline unine, mis võtab poole mõnust ära. liisingumemmede juttu ära võta tõsiselt sest nemad ei ole suutelised raha eest normaalset liikurit ostma.
 
hobune 22. juuni 2015, kl 01.30
Pole sel 2008 häda midagi kui sihipäraselt kasutatakse. Sihipäraselt - linnas ummikutes uimamine ja pühapäeval mõni väljasõit rohelisse.
Saksa autodega ei saa otseselt võrrelda, sest need peavad ka bahnil sirge jalaga tallamise välja kannatama. Sellepärast on neil hind oluliselt kõrgem. BMW maasturiga võib Berliinist Nürnbergi sõita nii et ei viska jopetki seljast, Peugeot 2008-ga sellist eksperimenti hästi ette ei tahaks võtta.
Eesti oludes need nüansid nagunii välja ei tule nii et jah...

VAG (Volkswagen-Audi) kõrval on Peugeot teine firma, mis ÜLDSE oskab diiselmootorit teha, nende diisel minuarust OK. Käigukasti kohta ei oska midagi arvata. Üldine koostekvaliteet ja kasutatavad lahendused on sellised, et üle 3-4 aasta see auto nagunii vastu ei pea. Seega kui lühikesse liisingusse võtad nagu kommenteerija "pesukoti omanik" ja Euroopat ei lähe avastama on bro.
 
nii ongi-le 22. juuni 2015, kl 17.32
Palun täpsusta, millistele faktidele Sinu info ja hinnangud tuginevad?
Mina loen, et "2008 mudeli mootorivalikus on uued Euro6 normidele vastavad PureTech turbo bensiinimootorid ning uued Blue HDi diiselmootorid koos uue põlvkonna käigukastidega, tagades omas segmendis madalaima keskmise kütusekulu alates 3,8 liitrit sajale kilomeetrile".
Annan ka viite, kust selle info sain:
http://forte.delfi.ee/news/auto/muugihitt-kahe-aastaga-kolmsada-tuhat-peugeot-2008-mudelit?id=71762523
 
yolo 22. juuni 2015, kl 18.33
3,8+2 on reaalne miinimum!!
 
Pesukoti omanik 23. juuni 2015, kl 09.38
Meie auto keskmine kütusekulu on praegu 5,6 l sajale. Suurema osa ajast sõidame linnas. Maanteel võtab 110-120 sujuvalt ja kiirelt välja, rohkem pole proovinud ja Eesti teedel pole ka mõistlik. Välismaal (v.a Soome) ei ole kunagi oma autoga käinud, seal rendime kui vaja. Sellest ka BMW soosimine.
"Liisinguemmena" olen seisukohal, et auto kui suhteliselt lühiealise tarbeeseme alla ei ole otstarbekas pappi kinni panna, sest see ei tooda kasumit, vaid hoopis vähendab summat, mis auto ostuks kulutad ja mis hiljem oleks võimalik müües tagasi saada. Seepärast tasub vabad vahendid kasumlikumalt investeerida ning auto eest tasuda sadavatest intressidest vms.
 
hobune 23. juuni 2015, kl 10.41
"papi kinnipanemine" ja teised sellised väited on suuresti emotsionaalsed. Iga ostja peab ikka ise otsustama, milleks tal autot vaja on ja sellest ka nende erinevad hinnad. Kasvõi Audi maksab põhjusega rohkem kui Peugeot. Ühtegi autot ei saa pikaajaliselt müüa mingi üleloomuliku hinnatasemega.

"pisike ja punane seljakott" , nagu rõigas soovitab osta (ostke väiksem auto ja ülejäänud raha tooge aktsiisi kujul riigikassasse) on selge enesetapp juba turvalisuse poolest. Sellega kogemata vastu plekist tänavalaternat koksamine lõpeb halvemal juhul käeluumurruga, maanteekiirustest ei taha mõeldagi.
Autod alates 16 000 EUR nagu see Peugeot 2008 on linnas juba enamvähem. Nädalalõpul võib suvilas ka käia.
Alates 26 000 EUR, maitseasi , kas volkkar või Subaru - pidavatel Tallinn-Riga vahel sõitjatel peaks miinimum selline olema.
GT (gran tour) autod, millega pole probleem Itaalias veini järel käia on veel kallimad ja mitte uhkuse pärast vaid põhjusega.

Välismaal auto rentimine on ka nagu on. Esiteks on see alati võõras auto, kasvõi juhtimisvõtete poolest ja teiseks ei saa kunagi rohkem varustust või välismaalt ostetud kaupa kaasa võtta kui ühistransporti mahub. (kulleriga eraldi saatmine on teine asi)
 
Pesukoti omanik 23. juuni 2015, kl 12.46
Loomulikult iga ostja otsutab ise, mida ja kuidas ta oma rahaga teeb, aga kuna keegi eespool siin halvustas liisinguvõtmist, nagu oleks see viimane võimalus mingitki autot endale istumise alla saada, siis selle peale ütlesin, et minu arust ei ole mõistlik autot tänapäeval enam täie hinnaga välja osta, sest hiljem müües saab vähem tagasi, sama raha tulusalt investeerides saab aga intressi/dividendi arvelt liisingut maksta ja pärast on ka kogu raha veel alles.
Kindlasti sõltub auto valik vajadustest, aga kuna teemaalgataja küsis Peugeot 2008 kohta, siis ilmselt see vastab ta vajadustele, lihtsalt ta kahtles päritolumaa usaldusväärsuses nagu aru sain.
 
irw 23. juuni 2015, kl 22.56
Pesukoti omanik Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Meie auto keskmine kütusekulu on praegu 5,6 l saja
> le. Suurema osa ajast sõidame linnas. Maanteel võt
> ab 110-120 sujuvalt ja kiirelt välja, rohkem pole
> proovinud ja Eesti teedel pole ka mõistlik. Välism
> aal (v.a Soome) ei ole kunagi oma autoga käinud, s
> eal rendime kui vaja. Sellest ka BMW soosimine.
>
> "Liisinguemmena" olen seisukohal, et auto kui suh
> teliselt lühiealise tarbeeseme alla ei ole otstarb
> ekas pappi kinni panna, sest see ei tooda kasumit,
> vaid hoopis vähendab summat, mis auto ostuks kulu
> tad ja mis hiljem oleks võimalik müües tagasi saad
> a. Seepärast tasub vabad vahendid kasumlikumalt in
> vesteerida ning auto eest tasuda sadavatest intres
> sidest vms.






MIANDA PAREM KAHED ÄRA!!!
Arne Tamm 24. oktoober 2017, kl 21.51
Hästi naljakas on lugeda kaks aastat vanu kommentaare, kus võtavad sõna inimesed, kes pole 2008-daga kunagi sõitnud. Hetkel sõidan Peugeot 2008 Active Plus EAT6 S&S 1.2 Turbo
PureTech 81kW. Ajaliselt pool linnas, pool maanteesõit, kütusekulu keskmiselt 5,2. Maanteel sõites oma suuruse kohta väga mugav. Ei viitsi rohkem kirjutada. Uskmatute lohutuseks veel niipalju, et kasutuses ka Chrysler Woyager, seega peaksin eriti nõudlik olema.
 
haige värk 27. oktoober 2017, kl 19.11
haige inime ,otsid vana teema välja.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!