Autoabi
auto ja õlitase
marelle 19. detsember 2016, kl 10.21 |
läbisõidetud kilomeetrite järgi peaks meie autol tulema õlivahetus järgmisel kuul. aga nädal tagasi hakkas põlema tuli et õlitase madal. valasin natuke juurde, ei oska öelda palju täpselt. jälle hakkas sama tuli põlema, valasin juurde mingi 0,3 liitrit, mis veel kankus alles oli ja järgmisel päeval hakkas jälle sama tuli põlema. kas nüüd võib arvata et autol on midagi tõsisemat viga, kuna lisasime õli et oleks selle max-min märgi vahel tase, aga juba ühe päevaga hakkas jälle tuli põlema ...? auto alla küll midagi ei ole tilkunud et silmaga näha oleks.
Vana autojuht 19. detsember 2016, kl 12.36 |
Maaks 19. detsember 2016, kl 13.32 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
Erki 19. detsember 2016, kl 21.35 |
Automaakler 18. veebruar 2017, kl 19.53 |
Sõltuvalt autost, siis rusikareeglina kehtib regel,et kui süttib kollane, oranž hoiatustuluke,siis tuleb võimalusel seisma jääda, visuaalselt üle vaadata, ega kusagilt paista midagi kahtlast (lekkeid, purunenud osi vms) ja võib sõitu jätkata remonditöökotta. Kui süttib punane hoiatustuluke, siis tuleb sõiduk esimesel võimalusel seisma jätta ja edasiste kahjude ära hoidmiseks puksiirida remonditöökotta. Õlituluke võib olla kollane või punane, sõltuvalt rikkest. Kollane tuli hoiatab liiga madala ja osadel mudelitel ka liiga kõrge! õlitaseme eest Punane hoiatab siis,kui õlisurve on nt. kadunud või andur ei suuda seda tuvastada. Õlitase võib tõusta üle normi nt. diiselmootoriga autodel, kui tahmafiltri sundpõletust lühikeste sõidetud otsade tõttu lõpuni ei viida.
Lisa postitus