Autoabi
Nooltuledega valgusfoor?
LY 03. veebruar 2017, kl 20.09 |
Maaks 06. veebruar 2017, kl 08.56 | Registreerus: 14 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
Liiklusseadus §7
https://www.riigiteataja.ee/akt/117032011021?lei...
(2) Nooltuledega foor reguleerib sõidukite liiklust ristmikul. Foorituled on noolekujulised. Punane ja kollane tuli võivad olla ka ümmargused; sel juhul kantakse nendele noolte kontuurid. Tuled asuvad püstjalt. Tulede paigutus, põlemise järjekord ja tähendus on nii nagu ümartuledega fooril. Rohelise nooltule põledes tohib sõita noole suunas. Vasakule osutav roheline nooltuli lubab äärmiselt vasakpoolselt rajalt pöörata ka tagasi.
(3) Lisasektsioonidega foor reguleerib sõidukite liiklust ristmikul. Foori põhituled asuvad püstjalt nagu ümartuledega fooril. Rohelise tule kõrval on ühel või mõlemal pool lisasektsioon sõidusuunda näitava nooltulega, mis põleb roheliselt. Kui lisasektsioonis põleb roheline nooltuli, tohib sõita noole suunas mis tahes põhitule põledes. Vasakule osutav roheline nooltuli lubab äärmiselt vasakpoolselt rajalt pöörata ka tagasi. Lisasektsiooni kustunud nooltule ajal ei tohi sõita noole suunas. Foori rohelisele põhitulele võib olla kantud noolkujutis, mis näitab lubatud sõidusuundi selle tule põledes.
https://www.riigiteataja.ee/akt/117032011021?lei...
(2) Nooltuledega foor reguleerib sõidukite liiklust ristmikul. Foorituled on noolekujulised. Punane ja kollane tuli võivad olla ka ümmargused; sel juhul kantakse nendele noolte kontuurid. Tuled asuvad püstjalt. Tulede paigutus, põlemise järjekord ja tähendus on nii nagu ümartuledega fooril. Rohelise nooltule põledes tohib sõita noole suunas. Vasakule osutav roheline nooltuli lubab äärmiselt vasakpoolselt rajalt pöörata ka tagasi.
(3) Lisasektsioonidega foor reguleerib sõidukite liiklust ristmikul. Foori põhituled asuvad püstjalt nagu ümartuledega fooril. Rohelise tule kõrval on ühel või mõlemal pool lisasektsioon sõidusuunda näitava nooltulega, mis põleb roheliselt. Kui lisasektsioonis põleb roheline nooltuli, tohib sõita noole suunas mis tahes põhitule põledes. Vasakule osutav roheline nooltuli lubab äärmiselt vasakpoolselt rajalt pöörata ka tagasi. Lisasektsiooni kustunud nooltule ajal ei tohi sõita noole suunas. Foori rohelisele põhitulele võib olla kantud noolkujutis, mis näitab lubatud sõidusuundi selle tule põledes.
Foorimees 03. oktoober 2019, kl 15.19 |
Valge Voorus 08. september 2020, kl 18.19 |
Eesti loodab hakata kosmoses liiklust reguleerima ja satelliite turvama
Kas hullumajas on täna puhkepäev, Eesti hakkab USA, Venemaa ja Hiina sõjasateliite juhtima, on ikka võimsad ametnikud palgatud
Noh, meie ametnike ambitsioon on umbes täpselt sama kange kui see kraam, mille tarbimisega nad esmaspäeva hommikul tööpäeva alustavad Võib olla kõigepealt reguleeriks maa peal liiklise ära Eesti teedel ja tänavatel. Sellist jaburdust nagu meil eriti Tallinnas viimasel ajal valgusfooridega tehakse annab liigitada vaimse puudega inimeste ajusünnitiseks. Kiidame ka siin artiklis oma e riiki, aga nii lihtsat asja nagu fooride juhtimine sõltuvalt autode ja jalakäijate liikumisest ning muudest vajalikest parameetritest eu suudeta teha. Selleks et liiklust korrastada, tekitavad lisanduvad foorid ainult ummikuid juurde, mis omakorda suurendab õhusaastet linnas ning suurendab kütusekulu. Aeg oleks jõuda niikaugele, et värskelt koolipingist tulnud, autoga mitte kunagi sõitnud lapsprojekteerija võtab ette euroopa normid ja hakkab pimesi joonistama. Samas on Eesti põhimaanteedel hulgi kohti, kus on kiirusepiirang 50 km/h, ülekäigurada või isegi valgusfoor. Me hakkame seal kõigile trahve tegema ja riigikassat täitma. Päikest ja tuult eesti juba kontrollib asi see kosmost käskima on hakata. Mupo hakkab kontrollima kas rahvusvaheline kosmosejaam on õigesti pargitud ja purjus satelliite kinni pidama. Satelliite turvama palkame Bruce Willise riigikassas ehk veel niipalju nodi ikka on
Kas hullumajas on täna puhkepäev, Eesti hakkab USA, Venemaa ja Hiina sõjasateliite juhtima, on ikka võimsad ametnikud palgatud
Noh, meie ametnike ambitsioon on umbes täpselt sama kange kui see kraam, mille tarbimisega nad esmaspäeva hommikul tööpäeva alustavad Võib olla kõigepealt reguleeriks maa peal liiklise ära Eesti teedel ja tänavatel. Sellist jaburdust nagu meil eriti Tallinnas viimasel ajal valgusfooridega tehakse annab liigitada vaimse puudega inimeste ajusünnitiseks. Kiidame ka siin artiklis oma e riiki, aga nii lihtsat asja nagu fooride juhtimine sõltuvalt autode ja jalakäijate liikumisest ning muudest vajalikest parameetritest eu suudeta teha. Selleks et liiklust korrastada, tekitavad lisanduvad foorid ainult ummikuid juurde, mis omakorda suurendab õhusaastet linnas ning suurendab kütusekulu. Aeg oleks jõuda niikaugele, et värskelt koolipingist tulnud, autoga mitte kunagi sõitnud lapsprojekteerija võtab ette euroopa normid ja hakkab pimesi joonistama. Samas on Eesti põhimaanteedel hulgi kohti, kus on kiirusepiirang 50 km/h, ülekäigurada või isegi valgusfoor. Me hakkame seal kõigile trahve tegema ja riigikassat täitma. Päikest ja tuult eesti juba kontrollib asi see kosmost käskima on hakata. Mupo hakkab kontrollima kas rahvusvaheline kosmosejaam on õigesti pargitud ja purjus satelliite kinni pidama. Satelliite turvama palkame Bruce Willise riigikassas ehk veel niipalju nodi ikka on
Lisa postitus