Autoabi
mis on kasu(m) likum, auto lammutamine või mitte
eerika 02. märts 2017, kl 10.33 |
kumb tegevus oleks auto puhul kasulikum mulle, kas lasta algosadeks lahti võtta ja kõik mis vähegi kõlbab, varuosadena maha müüa ja siis ülejäänud vanarauda viia.
või viia vanarauda koos täiega ...
kuidas saab rohkem raha? iga sent arvel.
autol on mootoririke jamootor on juba laiali lammutatud, auto on seisnud pea aasta tänaval. liiklusest on maha võetud ajutiselt.
või viia vanarauda koos täiega ...
kuidas saab rohkem raha? iga sent arvel.
autol on mootoririke jamootor on juba laiali lammutatud, auto on seisnud pea aasta tänaval. liiklusest on maha võetud ajutiselt.
soni 02. märts 2017, kl 11.15 | Registreerus: 10 aastat tagasi Postitusi: 216 |
Maaks 02. märts 2017, kl 15.19 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
Kui õnnestub midagi varuosadena ära müüa, siis selline tegevus ilmselt kõige soodsam sulle, samas otsid ostjaid neile tükkidele võib-olla mitu aastat.
Kuusakoski maksab täna autoromust ~100€/tonn, seega sõiduauto eest max 160..180€ (täiskomplektne, õlidega) https://www.kuusakoski.com/globalassets...
Kui viia neile puhastatud ja vedelikest vabastatud sõiduk saad 130€/ tonnist (sisuliselt siis ainult kere + sillad + mootor, polstrid-pamprid-plastid eemaldatud)
Toimetatud 1 kord(a). Viimati Maaks 02.03.2017 15.19.
Kuusakoski maksab täna autoromust ~100€/tonn, seega sõiduauto eest max 160..180€ (täiskomplektne, õlidega) https://www.kuusakoski.com/globalassets...
Kui viia neile puhastatud ja vedelikest vabastatud sõiduk saad 130€/ tonnist (sisuliselt siis ainult kere + sillad + mootor, polstrid-pamprid-plastid eemaldatud)
Toimetatud 1 kord(a). Viimati Maaks 02.03.2017 15.19.
kelluke 100 02. märts 2017, kl 22.45 |
Br44 03. märts 2017, kl 12.50 |
Jupikaupa müümine aja raiskamine pigem, kui pole just uuemapoolne auto kuna pole eriti ostjaid osadele. Vanem kui 2000 aasta auto puhul nagunii enamike autode turuhind nii väike, et pole eriti sellist kes mootorit või kerejuppe vajab(läheb katkine auto pigem juba lammutusse, vanametalli) ja hinnad nagunii madalad kuna romulad täis selliseid. Ise ei viitsiks jännata, kunagi 90-tel oli sellel mõte kui iga vana roostes loksu oli vaja sõidus hoida, nüüd aga on vanema auto putitajaid väheks jäänud.
Lisa postitus