Autoabi
Elektriauto kasutamine
Tesla 23. jaanuar 2018, kl 19.16 |
Tere. Plaanin osta elektriautot, aga ei kujuta ette, kuidas seda kasutada oleks. Näiteks kui elan Põhja-Tallinnas kortermajas, siis maja juurde ju autoga kunagi sõita ei saagi? Ega töö juurde? Pean teda lihtsalt vist hoidmas kuskil parklas laadimas? Ehk siis ikkagi pean sõitma bussiga parklasse, et võtta auto uja sõita edasi? Või kuidas üldse seda elu korraldavad elektriautoomanikud?
No ja ütleme, et tuleb ette võtta pikem reis Euroopasse. Näiteks Saksamaa. Kas elektritanklaid on ikka igal pool ja piisavalt, et tee peale ei jää? Või kui ka kui jään, siis mis saab?
Oleks ju mõnus, aga ei kujuta ette kui mugav ja praktiline sellega jännata oleks.
No ja ütleme, et tuleb ette võtta pikem reis Euroopasse. Näiteks Saksamaa. Kas elektritanklaid on ikka igal pool ja piisavalt, et tee peale ei jää? Või kui ka kui jään, siis mis saab?
Oleks ju mõnus, aga ei kujuta ette kui mugav ja praktiline sellega jännata oleks.
sass 04. veebruar 2018, kl 01.50 |
Maaks 14. veebruar 2018, kl 13.55 | Registreerus: 14 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
Halb plaan, majanduslikult põhjendamatu!
Kui tahad proovida kuidas oleks omada, siis Eestis tarbimiseks: http://elmorent.ee/
Euroopasse ja mujale reisimiseks: https://www.lufthansa.com/ee/en/Homepage
EDIT: Elektriauto ostjale kohustuslik kirjandus ENNE ostmist
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=14691...
Toimetatud 1 kord(a). Viimati Maaks 14.02.2018 13.57.
Kui tahad proovida kuidas oleks omada, siis Eestis tarbimiseks: http://elmorent.ee/
Euroopasse ja mujale reisimiseks: https://www.lufthansa.com/ee/en/Homepage
EDIT: Elektriauto ostjale kohustuslik kirjandus ENNE ostmist
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=14691...
Toimetatud 1 kord(a). Viimati Maaks 14.02.2018 13.57.
E AUTO 20. veebruar 2019, kl 20.38 |
MINEVIK
Pidin juhiload tegema maksa
Ostan auto maksa
Ehita garaaž maksa
Remont maksa
Ja varguse pärast muretse ka veel
Et punktist a punkti b saada kuram peab mul terve tööstuskompleks olema
TULEVIK
Võtan taskust nuti lähen netti käivitan äppi ise olen seejuures happy et ei ole mingit lubade garaaži remondi jama. Auto tuleb teen sõidu ajavõidu õnnes kõigun
Pidin juhiload tegema maksa
Ostan auto maksa
Ehita garaaž maksa
Remont maksa
Ja varguse pärast muretse ka veel
Et punktist a punkti b saada kuram peab mul terve tööstuskompleks olema
TULEVIK
Võtan taskust nuti lähen netti käivitan äppi ise olen seejuures happy et ei ole mingit lubade garaaži remondi jama. Auto tuleb teen sõidu ajavõidu õnnes kõigun
isemaag 06. aprill 2019, kl 18.04 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 3,678 |
Maaks Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Halb plaan, majanduslikult põhjendamatu!
> Kui ta
> had proovida kuidas oleks omada, siis Eestis tarbi
> miseks: http://elmorent.ee/
> Euroopasse ja mujal
> e reisimiseks: https://www.lufthansa.com/ee/en/Hom
> epage
> EDIT: Elektriauto ostjale kohustuslik kir
> jandus ENNE ostmist
> http://www.auto24.ee/foorum
> /foorum.php?tid=146911
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sa Maaks ära levita oma idiootsust üle ilma laiali, sa polnud võimeline vahet tegema aku ja kondensaatori vahel, ega vist nüüdsekski pole midagi õppinud. Targemad ja Inimesed teevad oma elektriautole juurde akulaadija mis ei kuluta voolu ja laadib pidevalt. Huiat ma sinusugustele seda skeemi jagan, sa oskasid ainult ilkuda, sinusugused on nagu pärdikutekari. Paarile väga asjalikule tuttavale olen oma skeemi saatnud, nad oskasid aitähh vastata. Keskkooli füüsikat ei pea neile õpetama, saavad ise aru, see on ehtne naturaalmajandus, kui enda poolt tööd ette näidata ei ole, siis mitte ükski leiutaja omi töid tasuta välja ei anna ja nii on täiesti aus.
-------------------------------------------------------
> Halb plaan, majanduslikult põhjendamatu!
> Kui ta
> had proovida kuidas oleks omada, siis Eestis tarbi
> miseks: http://elmorent.ee/
> Euroopasse ja mujal
> e reisimiseks: https://www.lufthansa.com/ee/en/Hom
> epage
> EDIT: Elektriauto ostjale kohustuslik kir
> jandus ENNE ostmist
> http://www.auto24.ee/foorum
> /foorum.php?tid=146911
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sa Maaks ära levita oma idiootsust üle ilma laiali, sa polnud võimeline vahet tegema aku ja kondensaatori vahel, ega vist nüüdsekski pole midagi õppinud. Targemad ja Inimesed teevad oma elektriautole juurde akulaadija mis ei kuluta voolu ja laadib pidevalt. Huiat ma sinusugustele seda skeemi jagan, sa oskasid ainult ilkuda, sinusugused on nagu pärdikutekari. Paarile väga asjalikule tuttavale olen oma skeemi saatnud, nad oskasid aitähh vastata. Keskkooli füüsikat ei pea neile õpetama, saavad ise aru, see on ehtne naturaalmajandus, kui enda poolt tööd ette näidata ei ole, siis mitte ükski leiutaja omi töid tasuta välja ei anna ja nii on täiesti aus.
Maaks 08. aprill 2019, kl 10.51 | Registreerus: 14 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
isemaag 08. aprill 2019, kl 12.01 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 3,678 |
Maaks Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Kui arst on rohud kirjutanud, siis ei tohi mitte m
> ingil juhul jätta neid võtmata! :-)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
MINE UUESTI KOOLI, IDIOOT! Õpi selgeks, misasi on aku ja misasi on kondensaator, kuidas toimib induktiivsus. Sa ei tea seda. Mina tean.
-------------------------------------------------------
> Kui arst on rohud kirjutanud, siis ei tohi mitte m
> ingil juhul jätta neid võtmata! :-)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
MINE UUESTI KOOLI, IDIOOT! Õpi selgeks, misasi on aku ja misasi on kondensaator, kuidas toimib induktiivsus. Sa ei tea seda. Mina tean.
Maaks 08. aprill 2019, kl 12.38 | Registreerus: 14 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
isemaag 08. aprill 2019, kl 19.52 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 3,678 |
E AUTO 09. aprill 2020, kl 14.16 |
MINEVIK
Pidin juhiload tegema maksa
Ostan auto maksa
Ehita garaaž maksa
Remont maksa
Ja varguse pärast muretse ka veel
Et punktist a punkti b saada kuram peab mul terve tööstuskompleks olema
TULEVIK
Võtan taskust nuti lähen netti käivitan äppi ise olen seejuures happy et ei ole mingit lubade garaaži remondi jama. Auto tuleb teen sõidu ajavõidu õnnes kõigun. Peale selle on asi saasta müra ja juhivaba. Kasutajale lihtne ja ajuvaba
Pidin juhiload tegema maksa
Ostan auto maksa
Ehita garaaž maksa
Remont maksa
Ja varguse pärast muretse ka veel
Et punktist a punkti b saada kuram peab mul terve tööstuskompleks olema
TULEVIK
Võtan taskust nuti lähen netti käivitan äppi ise olen seejuures happy et ei ole mingit lubade garaaži remondi jama. Auto tuleb teen sõidu ajavõidu õnnes kõigun. Peale selle on asi saasta müra ja juhivaba. Kasutajale lihtne ja ajuvaba
Truff 19. november 2020, kl 14.58 |
Kui kodus ja tööl ei ole võimalust laadida, siis peab kahjuks tarbima kiirlaadijaid. Nende peamine miinus on suurem hind (~3x kallim võrreldes kodus laadimisega).
Kuid kuna kiirlaadijas toimub laadimine küllaltki kiirelt, siis piisab näiteks sellest, et seni kuni käia poes toiduvarusid vms hankimas laeb auto poe ees kiirlaadijas. Enamik elektriautosid laeb ~30 minutiga end soovitusliku ülempiiri ehk 80%-ni täis. Tänapäevased elektriautod võimaldavad sellise energiakogusega läbida mitusada km. Eriti linnasõidu puhul.
Kuid kuna kiirlaadijas toimub laadimine küllaltki kiirelt, siis piisab näiteks sellest, et seni kuni käia poes toiduvarusid vms hankimas laeb auto poe ees kiirlaadijas. Enamik elektriautosid laeb ~30 minutiga end soovitusliku ülempiiri ehk 80%-ni täis. Tänapäevased elektriautod võimaldavad sellise energiakogusega läbida mitusada km. Eriti linnasõidu puhul.
Allar87 18. aprill 2021, kl 19.28 |
lihtne 21. juuli 2021, kl 22.14 |
E Auto 19. november 2021, kl 18.13 |
Tänapäeva inimesed ei liiguta enam mingit autot. Lugesid ju et istusid 3 tundi järjekorras nagu lambad ja ootasid et keegi olukorra ära lahendab. Kahe vasaku pöidlaga ei suudagi midagi muud kui äppi näppida Paar tükki olid igavusega onakat pannud, need pole päris lambad See Tesla kaalub 2 tonni hui sa seda liigutad. Kõik vidinad kust kinnivõtta on plastikust ja tulevad kohe küljest ära. Oma vana mosset võid niisugusel kujul liigutada. Juba mõnda aega katsetatakse kuidas saaksid meie liikluses hakkama isesõitvad autod. Tesla on teinud sellest veel ühe sammu edasi ning leiutanud iseseisva auto. See tussutaavi isesõitev buss põrutas soomes ühele juba otsa. Ma ütlesin kohe kui taavipoiss sinna suundus et oh õudust see veel puudu kuid ehk oli taavi kogemata külmiku tarkvara bussile lasknud jääkuubikute oma Ja selline saabki euroopa tulevik olema laadimisjaamade ümber tuleb magalahotellid ehitada Neid kasutavad riistapikenduseta pemmimehed või teslaeided
No näed nüüd! 20. november 2021, kl 03.05 |
Soome oli tark mees ja ostis elektriauto. Poes kiideti kaupa taevani ja anti igasugust reklaami lehti ning öeldi, et läbidõit ühe laadimisega on 360 km.
Otsustas uue elektriauto omanik sõita vanematekoju ja näidata neile seda minimaalset süsinikujälge jätvat autot ka oma vanematele. Nende juurde oli nii palju maad, et ühe laadimisega saab kenasti edasi - tagasi ära sõita ja jääb varu ka pärast poest läbi käija.
Asus värske omanik oma kauni ja kalli kaasaga teele. Auto sõitis nagu imeriist, vaikselt ja mõnusalt, salongis kõlas meeldiv ning mõnus muusika. Sõit kulges lõbusalt, kuid äkki hakkas autol üks punane tuluke vilkuma ning see tuluke näitas, et autol oli jõud otsas. Kuigi sõidetud oli ainult umbes 90 km. Kui kena paar leidis hea abilise, kes transportis nad laadimispunkti, siis said nad oma teed jätkata.
Ei tea, ajalugu vaikib, miks läbidõit nii lühike oli võib - olla oleks pidanud enne kodu lähedal I korral aku tühjaks sõitma, siis uuesti laadima nagu soovitatakse teha teiste akutööriistsdega?
Vot nii on lood nende akuasjadega!
Otsustas uue elektriauto omanik sõita vanematekoju ja näidata neile seda minimaalset süsinikujälge jätvat autot ka oma vanematele. Nende juurde oli nii palju maad, et ühe laadimisega saab kenasti edasi - tagasi ära sõita ja jääb varu ka pärast poest läbi käija.
Asus värske omanik oma kauni ja kalli kaasaga teele. Auto sõitis nagu imeriist, vaikselt ja mõnusalt, salongis kõlas meeldiv ning mõnus muusika. Sõit kulges lõbusalt, kuid äkki hakkas autol üks punane tuluke vilkuma ning see tuluke näitas, et autol oli jõud otsas. Kuigi sõidetud oli ainult umbes 90 km. Kui kena paar leidis hea abilise, kes transportis nad laadimispunkti, siis said nad oma teed jätkata.
Ei tea, ajalugu vaikib, miks läbidõit nii lühike oli võib - olla oleks pidanud enne kodu lähedal I korral aku tühjaks sõitma, siis uuesti laadima nagu soovitatakse teha teiste akutööriistsdega?
Vot nii on lood nende akuasjadega!
Lisa postitus