Selle raha eest on valida nii mõndagi. Ise kaaluksin eelkõige selle kandi pealt, milleks autot vajan, on Sul ka harrastusi, kus auto abiks- purjelaud, golfikepid jms peaks ikka ära mahtuma. Ostaksin liisingu esimeselt ringilt naasnu, mille hoolderaamat ja läbisõit kõik otsekui peopesal, avariilisus seega kah. Diiselmootori jätaks mängust välja, kui vaid naine sõidab ja ise tangib- sellist jälki haisu pole su käte ja riiete juurde vaja!Teine omanik tahaks olla just Eestis sõitnud autol, millel alarm-raadio- talverattad kõik ostupaketis, igal juhul läbisõiduga saja tuhande kilomeetri piirimail, mitte valge, ning näiteks Peugeot või jaapanlane, mitte mingi väike "linnaputukas", mis maanteel eluohtlik. Tumedama polstriga võiks kah olla, mõnigi mark sobiks, näiteks Mazda 626 või 323, aga kuula maad tutvusringkonnas, paljud on teenindustes saanud halva kohtlemise osaliseks või julmalt lüpsta- neid salongiuksi ära käpi!Ära osta autot emotsioonide ajel, vaid praktilisest küljest lähtudes. Metallikvärv on mõnelgi margil lisaraha eest, aga see kaitseb keret paremini. NB!Paljudel markidel on keregarantii juba 10-12a. ära seda unusta kontrollimast- ning üldse. kesiganes müüja oleks väljastpoolt autofirmat- lepi temaga ja margiesindusega kokku tehnoseisundi kontroll, kui hoolderaamat kadunud- see maksab kolm-nelisada krooni, kuid säästab sulle hiljem rohkem- kui autol on põhjaaluseid vigastusi, mida ostes ei saa tuvastada!Kui tahad tuttuut osta- jälgi Eesti Aasta Auto 2004 tulemusi jaanuaris- valik on juba tehtud! ja tee oma valik selle põhjal- finaali pääsesid tõesti head relvad!Kui armastad perega rännata, osta vagun-tüüpi kerega e. universaal, hiljem parem müüa kah- järelturg on etem praktilisel sõidukil.Käid metsades seenel ja marjul, ära vali liig madalat autot ning ülearu pisukest.