Autoabi
mis vahet on?
loll blondiin 01. detsember 2003, kl 16.09 |
kiks 01. detsember 2003, kl 16.30 |
loll blondiin 01. detsember 2003, kl 16.49 |
rep 01. detsember 2003, kl 22.47 |
jorss 01. detsember 2003, kl 23.00 |
Kas rep on sõitnud ralliautoga, ma kaldun arvama, et ei ole. Mugavusest on seal asi ikka väga-väga kaugel. Sõitke kuskil autoga mööda kartulivagusid või näiteks treppidest üles-alla ja vaadake, kuidas selle mugavusega on. Sellise raputamise ja põrutamise juures, mis rallis tavaline, pudeneksid tavaautod päris ruttu algosadeks.
loll blondiin 02. detsember 2003, kl 08.40 |
kiks 02. detsember 2003, kl 08.45 |
to jorss 02. detsember 2003, kl 12.22 |
Ihh, egash see põrutamine istmetes kinni pole.
Sportlikuma auto vedrustus on lihtsalt jäigem... ja ongi kõik.
Kahtlemata tagab sportiste stabiilsema istumisasendi ja on üldjuhul rohkem nö kere järg kui tavaline. Seega kiirel sõidul on mugavam ta muidugi.
Sportroolil on sageli lisaks väiksemale diameetrile kuju, millest on mugavam rooli keerates kinni hoida.
Sportlikuma auto vedrustus on lihtsalt jäigem... ja ongi kõik.
Kahtlemata tagab sportiste stabiilsema istumisasendi ja on üldjuhul rohkem nö kere järg kui tavaline. Seega kiirel sõidul on mugavam ta muidugi.
Sportroolil on sageli lisaks väiksemale diameetrile kuju, millest on mugavam rooli keerates kinni hoida.
Mara 02. detsember 2003, kl 13.39 |
Mony 02. detsember 2003, kl 13.57 |
Sportiste - Jäik, fikseerib keha asendi... mugavus on suhteline - kui ikka istud mõnusal suurel s-mesa diivanil seal ees, siis ebamugav, kui tuled jälle mingi toyota roolist, siis mugav... oleneb istmest ka... tõsine sportiste on traksrihmadega, mis minuteada tavaliikluses keelatud, ja vaevalt et enamik teist üldse sellises istunud on... aga on sportlikud istmed:P
Sportrool - võimaldab kiiremini keerata, manööverdamisel mugavam, maanteel sirgel sõidul jälle mitte. KINDLASTI VAJA HEAD ROOLIVÕIMU!!!
Sportrool - võimaldab kiiremini keerata, manööverdamisel mugavam, maanteel sirgel sõidul jälle mitte. KINDLASTI VAJA HEAD ROOLIVÕIMU!!!
Rekkakuski 02. detsember 2003, kl 14.49 |
Mikko 12. detsember 2003, kl 14.26 |
Sain mõned aastad tagasi Soomes proovida rallikat tõelise proffiga ja ei mäelta mugavusest midagi.See iste oli ainus mis mind sellel sõidul paigal hoidis ja rihmadest olid õlad õhtuni veel valusad.140-170km/h oli küljega kurvi läbides küll tunda kuidas tool oma külgedega mind ribidest toetab.
Rallikal on teine iste kui lihtsalt sportiste!!!
Rallika istet normaalne inimene oma autosse küll ei pane,milleks?
Rallikal on teine iste kui lihtsalt sportiste!!!
Rallika istet normaalne inimene oma autosse küll ei pane,milleks?
.,., 30. detsember 2003, kl 17.44 |
Minu eelmisel autol oli ka juhiiste sportiste, pikaks sõiduks suhteliselt ebamugav. Igatahes minul väsis selg ära (sõidan õhtul peale 10-12 tunnist istuvat tööd 55 km koju) ja hakkas valutama, praeguse autoga pole midagi viga- selg ei valuta ega midagi. Kiirematel sõitudel, ja jäärajal näiteks, on see iste muidugi hea, sest hoiab sind ilusasti istmel, ei lase kusagile välja lükata kiirusel.
Lisa postitus