Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Autoabi
uue auto käiguvahetus
 
marta 18. detsember 2003, kl 12.11
see võib olla, et on väga rumal küsida, aga ostsin omale uue auto salongist ja tagumine käik ei taha normaalselt sisse minna. Kui proovisõitu tegin kusagil 30000 läbisõitnud sama mudeliga, siis käisid käigud väga kergelt, aga nüüd uuel kuidagi kangelt ja üldse mitte nii libedalt.

Kas see peabki nii olema ja käigukast vajab niiöelda sissesõitmise aega või peaksin hooldusesse minema? et äkki on hoopis midagi valesti?
 
kiks 18. detsember 2003, kl 12.30
esita sama küsimus salongile, kust ostsid
 
peugeot 18. detsember 2003, kl 13.19
peugeoti väikestel mudelitel see üsna levinud viga. vähe sellest, et ei lähe hästi sisse, kipub ka välja hüppama.
 
Mony 18. detsember 2003, kl 14.22
Pesukott:D
 
marta 18. detsember 2003, kl 15.28
antud juhul ei ole tegemist pegotiga vaid maasturiga.
aga vahet pole.
küsin esindusest, et mis värk
 
sõitja 18. detsember 2003, kl 16.54
kulla inime, auto tahab lihtsalt sisse sõitmist. uuel autol loomulikult lähevadki käigud raskemini sisse, mõne aja pärast peaks asi paranema.
 
t 18. detsember 2003, kl 19.24
loll jutt see viimane
 
abix ehk 20. detsember 2003, kl 00.26
Tänapäeva autodel puudub säärane mõiste nagu'sissesõit'.Sissesõidu põhimõte on:ebtäpsete detailide kulumine kõikide teiste ebatäpsete detailide suhtes,lada,volga,mosse jne.Sulle juhtus ilmelt "vigane" exsemplar,klaarida tuleb esinduses,kust ostsid.
 
Karmiin 04. jaanuar 2004, kl 14.42
See on täiesti normaalne et tagurpidi käik läheb natuke raskemini sisse! Nimelt on tagurpidi käik sünkroniseerimata ja selle pärast lähebki natuke raskemalt. Sissesõit tagurpidi käigule ei mõju ja see ei sõltu ka läbisõidust.
Kui käik ei taha hästi minna, siis lihtsalt lase sidur korraks üles(käigukangi ära samal ajal suru) ja proovi uuesti, -kohe läheb paremini.
Osadel autodel tuleb tagurpidi käik ise mingi kiiruse pealt välja, mazda 6 näiteks 40kmh, turvalisuse pärast. Sõitke 40 km/h tagurpidi siis saate aru miks.
 
Totu 05. jaanuar 2004, kl 20.09
Ükski käik ei tohi lülituda jõudu kasutades, vaid normaalselt. Uuel autol on fiksaatorid jäigemad kui juba sõitnud autol, sellest ka kergem käiguvahetus. Iga asi kulub liikumisel, ka lääne masinad. Mis puutub sünkrosaatorisse, siis seistes käigu lülitamist see praktiliselt ei mõjuta. Võta tagurdamisel käik välja ja proovi siis liikumise pealt uuesti sisse panna.......siis saad aru mis on sünkroniseerimata käik.
 
marta 13. jaanuar 2004, kl 13.20
kallis totu ma ei saanud ikkagi aru mida tähendab sünkroniseerimata käik? Liikumise pealt tagumine käik sisse ei lähe. Seda tahtsid öelda või siis teeb rämedat häält?
 
Ramses 17. jaanuar 2004, kl 22.48
Raudselt on se normaalne ma tean kuna sõber oli seal mehaaniku praktikal se on täitsa tava jama just 206 mudelil
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!