Autoabi
pidurdamine
vana nuhk 20. november 2005, kl 22.54 |
autukoolis õpetatakse mul:jalg gaasilt ära piduri kohale,teine jalg siduri kohale,väheke piduriga hoogu maha,siis sidur põhja,käik välja ja siis piduriga jõnksutades lõplikult seisma...niiviisi jäängi vist sinna platsile paariks aastaks:( kunagi sõitu juba õppinud ja niiviisi 4 sõiduõpetajast keegi ei käskinud teha..
... 20. november 2005, kl 23.34 |
mees 21. november 2005, kl 10.59 |
vana nuhk 21. november 2005, kl 11.47 |
tix 21. november 2005, kl 14.02 |
Kui ABS´i pole on tippiv pidurdamine väga õige ja vajalik. Käiku jõuad aga välja võtta alati. Sellega pole sugugi nii kiire, eriti veel kui kuskil foori taga või mujal liikluses seisma pead jääma. Pidurdad ja kui oled veendunud, et tagumine auto suudab ka seisma jääda, alles siis võtad käigu välja.
Kus koolis sa käid? Su õpetaja tundub mulle küll veidi imelik.
Kus koolis sa käid? Su õpetaja tundub mulle küll veidi imelik.
jaaa 21. november 2005, kl 14.32 |
hmm 21. november 2005, kl 14.42 |
Soovtav oleks pidurda ikkagi käiguga. St kui vaja foori taga seisma jääda siis viimane asi mis alla tuleks vajutada on sidur ja seda alles siis kui mootori pöörded on langenud ~1000-ni. Käiguga pidurades ei võta auto kuni siduri allavajutamiseni kütust ja lisaks on vahel talvel käiguga pidurdamine ainuke võimalus auto üldse seisma saada.
sissy 21. november 2005, kl 14.54 |
Mina pidurdaksin ka liikluses nii, et kõigepealt võtaksin jala gaasilt ja hakkaksin vaikselt pidurdama (kui on libe ja ABS-e pole, siis jõnksutades, aga mitte järsult vaid ikka sujuvalt niimoodi), siduri vajutaksin alla alles siis, kui mootori pöörded on madalal ja siis foori taga seistes võtaksin käigu välja või pööret tehes paneksin teise käigu. Vaheta õpetajat jah...
mari 21. november 2005, kl 16.24 |
Egmont - to Mari 21. november 2005, kl 16.52 |
kidraott 21. november 2005, kl 16.53 |
mari 21. november 2005, kl 16.59 |
oeh 22. november 2005, kl 13.26 |
platsil on käigu väljavõtmine selleks vajalik, et inimene omandaks õiged sõiduvõtted. Kui ta käiku välja ei võta siis ta harjubki igal võimalikul momendil sidurit all hoidma ja seda alati ka esimesena vajutama, sest talle tundub ju muidu, et auto sureb välja. Kuna platsil on kiirus väga väike, siis peab loomulikult siduri alla vajutama, käigu välja võtma, siduri lahti laskma ja siis lõpuni pidurdama ja seda sellepärast, et õpilane omandaks õiged sõiduvõtted.
Styg 22. november 2005, kl 13.54 |
mari 22. november 2005, kl 14.09 |
oeh 23. november 2005, kl 13.45 |
to mari
Vaata, seda miks autol sidur on ja kuidas tema töömehhanismid toimivad räägitakse ju igas autokoolis teooria tundides ja mina ei hakka sulle siin seda küll selgitama uuesti. Küsi aga julgesti seda oma õpetajalt- hr. Johannes Pititalt või oma sõiduõpetaja käest kui teoorias on vajakajäämisi.
Vaata, seda miks autol sidur on ja kuidas tema töömehhanismid toimivad räägitakse ju igas autokoolis teooria tundides ja mina ei hakka sulle siin seda küll selgitama uuesti. Küsi aga julgesti seda oma õpetajalt- hr. Johannes Pititalt või oma sõiduõpetaja käest kui teoorias on vajakajäämisi.
mari 23. november 2005, kl 19.42 |
Pole aimugi 24. november 2005, kl 09.51 |
Biider 20. märts 2020, kl 20.26 |
Vaat kui on ilma vahegaasita automaatkäigukast siis peab olema käsipiduril helisigna. Raisk ei tunneta muudkui vajutad gaasi. Ma räägi käisin Selvehallis Rappeli keskus tegi mo tengelpungale arapi nii et närvilisuses unus ära. No tulin siis Maarjamaa poole mõtlesin et panen sirge peal rullnokka kurrat mis jama on 240 jääb 140 puudu. Vaatan okulaarist mida tagant ka peegeldab raisk tuli rummus niikui tankil suitsukate. Jagasin matsu pointiks tõmbasin kärrsari pealt oo seier kukkus kohe 140 peale. Igaks juhuks sportkäiku ei hakand automaadil sisestama tea kui hulluks asi oleks läind sest peale sellist loomkatset olid tagumised suportid nullis.
Lisa postitus