Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Autoabi
pedetuuning
 
autopede 16. juuni 2009, kl 16.01
otsin naljakat, koledat, silmatorkavat vms (maitse asi ju) kõvasti tuunitud või ületuunitud autot. pange palun siia auto24 linke kui kellelegi on midagi silma hakanud. eriti hea oleks veel lambo ustega.
 
ha ha 16. juuni 2009, kl 16.11
Tahad osta?
Eesti lehelt kindlasti?
http://automobil.kiev.ua/uploads/photos/2008/12/30/kolkhoznyjj-tjuning-4-foto1.jpg
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=91141
 
misasja nagu 18. juuni 2009, kl 11.33
kuule autopede ,kui sa oled nii kõva vend et tead mis on pede tuuning ja mis mitte.
Ja mis viga ob lambo ustel.Mis sind vaevab.

Kirjuta siia palun et mis kohast lõppeb pede tuuning või algab korralik tuuning.
Sinu arusaama järgi on 3-tel bemmidel siis antikas ja sportpütt ja lisatuled siis pedetuuning.Ja ära tule siia rääkima mingitest e30 kerega bemmidest sest neid pole ju nii palju et häiriks kõiki igal tänavanurgal ja rallitatakse nendega,sa oled ikka üks tõsine AUTOPEDE .
See pole veel tuuning ju mida maha teha.



Ja muide see käib ka nõmeda tuuningu alla kui autole on lükatud alla mingi 17 tolli velg,kuigi tehase poolt on 14 tolli.
 
jep 18. juuni 2009, kl 11.36
20 tolli velg siis kleepekas üle auto terve külje,väike kiri kuhugi et reising.Lisatuled mis on rõvedat värvi ja kui see panna mingi väikse toyota külge mis kergelt roostetab siis vot see on pedetuuning
 
ha ha 18. juuni 2009, kl 13.43
to misasja nagu
sõidad e30-ga, et teemasse võtsid?
 
misasja 18. juuni 2009, kl 14.18
ei sõida.autoks mazda.Aga kui alati selline teema tuleb siis kohe räägitake e30 rullitab siin ja seal.lihtsalt tunnen huvi et mis pornokas sind kus ja mis autoga vaevab.JA MIKS
 
ha ha 18. juuni 2009, kl 17.21
e30 ainuke bmw millega sõidaksin, tuunimata loomulikult.
audi ja nissan ning wv viivad edasi hetkel
 
Ihihihiii 18. juuni 2009, kl 18.19
Mazda ja WV ruulivad, jeeeee!
 
dee 23. juuni 2009, kl 09.44
AGA IKKAGI KUST ALGAB NORMAALNE TUUNING,SEE PEAKS ALGAMA SEAL KUS PEDE TUUNING LÕPPEB.
VASTUSEID EI OLEGI SIIS.ONGI TEEMA KINNI VIST,KUNA KÕIGIL SUUD KINNI SEST KEEGI EI TEA MIS TUUNING ON PEDETUUNING JA KUS KOHAS SEE LÕPPEB.
SIIA SOBIKS KOMMIMA NORMAALSE TUUNINGU MEHED. ANDKE TULLA SIIS
 
Tuunitud Gala 12. märts 2024, kl 15.28
Kunagi aastaid 10-12 tagasi kui eestis veel nö väljamaa autosid eriti ei liikunud sain saksast odavalt 750 bemmi üle nipli keeratud kere ja korraliku mootori. Algul oli plaan lihtsalt auto juppidena maha müüa ja sealt väike kasum saada kuid siis hakkasid peas igasugu huvitavad mõtted keerlema et sellisele suurele mootorile mingi muu rakendus leida teise auto kere peal. Kuna siis bemareid ja muid selliseid ei liikunud tekkis mõte et hoopis mingile nõuka masinale see vahele kompunnida kogu krepliga. Sai vaadatud pobedat ja volgat kuid see ei olnud ikka see. Teostus oleks küll lihtne võinud olla kuid tahtsin teha midagi eksklusiivsemat ja ka kiiremat. Ziguli kere oli sel ajal ka moes kuid moskvits tundus just see õige. Valisingi kereks mosse 412 aastast 78. Ütleme nii et tööd oli palju ja esmapilgul näis projekt võimatuna kuid siis sai lõike käi ostetud ja naabri Volodja käest gaasikeevitus kohale lohistatud ja tegime kambaga ära asja. Õllet kulus mingi 7 pudelit kogu töö käigus. Igaljuhul hommikuks oli mossel V12 5,0 220kw peal. Päeval sai siis asja seadistatud ja timmitud veidi karbussi jne ning õhtul siis läksimegi naisi lantima Jube kihvt oli ikka küll kui lendasid mossega letti kumm suitses tühikäigul all Siis üks mingi tüüp tuli veel pärast pidu ülbama et õu mees tahad lutti saada mu opel rekordi käest mul 2,2 pritsug peal Muidugi ta mõtles et mul tavaline mosse ja siis läksimegi võidu ajama. Noh siis oli start ja kutt sõidab oma rekoriga vaikselt minema mõtles vist et on jube lahe mees siis lükkasin mossel lapati põhja tahho hüppas 7 tuhandesse spido hetkega 180 kummid suitsesid kogu metsavahe oli paksu suitsu täis siis gaas maha hetkeks ja moment ja mossel oli 150 kella peal ja rekordiga kohakuti veel 5 sekundit ning 160 näitav spido põhjas, seier kõver mootor 5000 pöördes kiirus võis olla juba 220 kanti siis aga hüppas mingi põder metsavahel ette kurat tõmbasin täiega selga talle sitt ja soolikaid lendas, aga mosse on kõva plekiga õnneks ja üks väike mõlk tuli aind. Vot selline mosse oli mul. Siiamaani näen unes neid vingeid kihutamisi ja läbusid. A see veel et sellele samale mossele sai hiljem väike muudatus sisse viidud performansi osas. Kuna hakkasin tegelema juba tollel ajal saksamaalt autode toomisega eestisse siis tekkis ikka vahest selliseid häid pakkumisi. Ja oligi sain odavalt (tollel ajal) 50000 eeguga audi v8 avariilisena (4,2). Kuna mosse oli juba nii palju armsaks saanud siis otsustasingi seda täiustada ka veel audi tehnikaga: nelivedu + lisa hobujõud 4,2 v8`st. Esiotsa jäi bemari v12 põrisema ja pagasnikusse sai paigaldatud siis v8 4,2 + quattro sillad. Käigukast jäi bemari oma. Nii mõnigi külaluksepp laitis alguses selle plaani maha muidugi kuid päev hiljem pidid ikkagi oma sõnu sööma Täpselt 24 tundi ja 3 inimest + 20 liitrit saaremaa X kulus kogu töö teostamiseks. Mossest oli saanud neljaveoline supermürsk, isekeskis nimetasime seda hellitavalt 4 x 4 saluudiks. Jah tõesti, mosse kui palju ta enam mosse oligi) oli tõesti kiire: 0-100 mõõtsime ajaks 2,6 sekundit, 200 tuli vähem kui 6 sekundiga kellale ning tippkiiruse piirasime omaendi huvides 300ni mille saavutamiseks kulus vaid 12 sekundit. bmw 220kw + audi 206kw= 426 kw + nelivedu pole ka ime Jäärajal oli lahe kärutada, tegime vastavad piidid alla mossele, keeraime rehvist 10-lised poldid läbi, ots teravaks pidamine oli ausalt öeldes parem kui mõne daewooga kuumal asfaldil. Ei lahe masin on, kahju aind et bensu hinnad nüüd nii kõrgel on, ei tasu enam sõit ära sellisega, nüüd sõidan fiat ritmoga 85 Mossega on nüüd sellised lood, et sellest on järel vaid üksikud detailid kuna kiirusel 230km/h otsustas audi v8-l üks keps laia maailma rändama minna mille tagajärjel siis taga sild blokeerus ja kujutage ise ette, 230km/h kruusateel ja kui keegi kõrvalt üllatusena käsipiduri peale tõmbab. Ülla-ülla ütleks selle peale. Igaljuhul tegi mosse uhked 3 tiiru ümber oma rist telja + 2 ringi ümber oma pikitelje niitis maha karjuseaia osa lepavõsast, paigutas ümber 3 ca 50 kilost maakivi, vedas heinamaale 200 meetrit uut kuivenduskraavi ja peatus seejärel lõpuks kivimurrus. Sinna ta ka jäi. Autos olnud 5-l inimesel ei juhtunud peale kergete põrutuste ja peapöörituse midagi kuna mosse kõva plekiga ikkagi. Jaah muidugi sai osa tehnikast sealt raami vahelt ka välja lõigatud, mine tea äkki läheb veel vaja kunagi mõne uue projekti tarbeks
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!