Ma ei tea hetkel, kui palju pinge on sest pole ampermeetrit.
aprillis kontrolliti akut ja genekat teeninduses. Sealt siis öeldi, et pinge madal. Kui palju näitas, ei tea. Soovitati korralikult täis laadida. Laadisin.
Vett pole juurde vaja. Elemendid on ilusasti elektrolüüdi sees.
Nii loll ma nüüd ka pole.
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Autor: ha ha
Aeg: 09-19-09 14:47
Mina ei sa päris aru mis viskab pildi tasku, makk, terve auto, starter?
Tegelikult käivitamise hetkel peabki maki ja tuled välja lülitama, et käivitamiseks max voolu saada akust kätte.
*
Kui aku on uus ja korras, siis ma võin auto käivitamise ajal hoida makk-raadiot sisselülitanuna, ja see ei pilguta ka kordagi. Kui esimene aku õhtale läks siis enne lõppu hakkas see teema, et annad starterit - makist läheb vool välja. Paned maki uuesti sisse - mälu tühi - vaja uuesti jaamad saedistada.
Nüüd selle akuga hakkas sama jant enne kui otsad andis. Ma olin surmkindel, et talvel see aku nagunii ei funka. Aga, et nüüd soojal ajal!
Kui see aku on korra täiesti tühi olnud, siis kohe laetud, nüüd jälle teist korda täiesti tühi, siis ega sellest vist enam elulooma saa??? (täiesti tühi all mõtlen seda, et aku on niipalju tühi, et starter enam ei tee poolt pööretki).
Või on mõtet laadida jälle täis? Talv tulekul.
Aku ise on
STECO 60Ah ; 430 A En ; 12V
Auto on
Opel Vectra 1,6i bensiin.