aga mis te sellest arvate, kui näiteks värvipaksust mikromeetriga mõõtes selgub, et uuel ja veel registreerimata autol on värvitud terve kylg, seejuures on yks ustest ja tiib vahetatud? põhjuseks myygile ettevalmistamisel juhtunud väike apsakas, kus töömees auto vastu tõstukiposti ära nihestas...selliseid juhuseid on ja piisavalt. pealeselle läbivad autod teel eestisse päris pikki vahemaid erinevate transportidega-ikka juhtub. mõistagi ei räägi juhtunust esindused jättes reklaamidega uuele omanikule mulje, et auto otse konveierilt ja klient näeb seda esimesena lina pealt tõmbamise järel.
yldiselt tasuks iga auto ostmisel lähtuda sellest, et palju tast järgi on. igas mõttes. ja palju ta hinnast järgi on aasta pärast-tavaliselt sest piisab, et loobuda uue auto hinna ja registreerimistasude kinni tagumisest.
seega antud loo peale oleks minu soovitus-täpsustada avariidest saadud kahjustuste ulatus ja alles seejärel otsustada loobumisest. mingi ukse vahetus ja värvimine, kui asi on toonis-kökimöki. heal juhul õnnestub veel hindagi kaubelda, kuna on argument, et autol on olnud ju avariisid. ehkki selle peale myyja esitab kaaluka vastuväite-aga auto on korralikult korda tehtud. ja kui on, polegi vahet. ainult märgatav hinnavahe uuega.
on ainult aja kysimus, et millal tuleb kusagilt taas värvida ja pamper välja vahetada.