Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Autoabi
Krokodillidega auto käivitamine !!!
 
Kroku 20. jaanuar 2010, kl 14.38
Krokodillidega ei tohi autot käivitada ! Kas see vastab tõele ,et et auto aju läheb tuksi !!!
 
Auto-proff 20. jaanuar 2010, kl 14.47
Jama jutt, kui kõike õigesti teed
 
Au to Juht 20. jaanuar 2010, kl 14.50
Võib ikka käivitada. Paned teise auto paraleelselt järgi krokodillidega. Pluss plussi ja miinus miinusesse. Doonorauto ei tohiks töötada käivitamise ajal. Seda just doonorauto enda elektroonika pärast. Paraku võiks doonorauto töötada nii paar minutit enne abivajaja käivitamiskatset. Siis saab abivajaja ka natuke voolu akusse ilma doonorauto akut piinamata.
 
pähh 20. jaanuar 2010, kl 15.08
mis moodi siis tohib? vändaga?
 
ha ha 20. jaanuar 2010, kl 15.49
10a olen andnud ja saanud voolu krokotillidga, alati on andja auto 2500rpm laadinud 5min ja seejärel on abivajaja käivitunud.
käivituse hetkeks ei ole eemaldatud krokotille, alles peale käivitumist, käivitumise hetkel andja ka hoiab pöördeid kõrgemal.
andja autol akult + ja - ning sajal + akule(või + mis toodud eraldi välja, kui aku tagaistmeall või pagassis) ja - mootori külge.

mitte midagi ei ole juhtunud ühelegi masinale
andjaks on olnud ka kaheakuga uus maastur:)

krokotillid võiks olla reka sildiga:), rohkem metalli kasutatud tegemisel:)
 
well ... 20. jaanuar 2010, kl 16.40
No me oleme käivitanud ikka nii, et doonorauto (huvitav väljend iseenesest) on käinud samal ajal.
Ja kui krokodillidega ei tohi, siis tõesti, mis oleks alternatiiv?
 
Käsna Kalle 20. jaanuar 2010, kl 16.45
Samas mingi 1% oht siiski on, et doonorauto elektroonika võib tuksi keerata. Kõige kindlam on siis, kui doonoriks vana hea Lada või Mosse.
 
ok 20. jaanuar 2010, kl 18.28
Minul on nii et krokodillid veavad käima pole mingit doonorit vaja.
 
Rax 20. jaanuar 2010, kl 18.37
Käivitamise hetkel peaks jah nn. doonarauto mootor ja süüde välja lülitatud olema. Hiljem võib elektroonikaelementide (aju, pingeregulaator) remont kujuneda väga kulukaks. Ja see, et siiani pol emidagi juhtunud ei tähenda, et järgmise käivitamisega ka kõik hästi läheks.
 
to rax 21. jaanuar 2010, kl 01.24
ära oma arvutit igaksjuhuks välja lülita kuna sa ei või kunagi kindel olla, et ta sul uuesti käima läheb.
 
Maaks 21. jaanuar 2010, kl 09.18
Doonorauto käib, paned krokodillidega autode "+" ja "+" kokku ja doonorauto "-" paned kokku käivitatava auto mootori küljes mõne metallesemega ehk siis "massi". Viimasena ühendad selle "massi". Siis lased minutit 5-10 laadida ja annad tuld.
"-" otse massi ühendamine võtab koormust maha akujuhtmetelt, mistõttu jääb starterile rohkem voolu.
 
. 21. jaanuar 2010, kl 10.46
Ega soovitatakse jah doonori mootor seisata, et muidu võib pingerelee ära kooleda. (Generaator ei saa kunagi ju tavaolukorras starteri pinget tunda)
Ise olen seda koguaeg teadnud, kuid mootorit pole doonoril seisma jätnud( pohh on lihtsalt) Pole miskit veel maha kõrbend (a mul gen. kah 140a)
 
rax 21. jaanuar 2010, kl 10.52
Arvuti on jah üldiselt 24/7 sees. Aga isegi kui ei peaks enam üks hetk käima minema siis ostan uue. Kuid lihtsalt auto korrasolekust võib mõnel inimesel palju rohkem sõltuda.
 
jhhg 21. jaanuar 2010, kl 14.40
to-haha
jälle teema millest sa midagi ei tea
võib juhtuda nii ja naa
kas rikud enda auto või siis selle keda abistad!!
eriti kui on reka sildiga krokud
tavalistega on nii oht kui käivitamise aitamise efekt väiksem ja paras ainult laadimiseks kasutada
 
Susie 21. jaanuar 2010, kl 18.05
Kas mõni autoteenindus ka seda "krokoteenust" pakub ja mis see maksta võiks? Väike küsitlus tutvusringkonnas, ja kedagi kest piisavalt kindel oleks krokodega ei esialgu leidnud...
 
ha ha 21. jaanuar 2010, kl 20.20
jhhg, sa teoreetik jälle platsis

10a ei ole midagi juhtunud, saad aru, ei ole ja kui isegi 1 korra 10a jooksul juhtub, siis mis sellest?

reka omad selle pärast, et sõiduautode omadel(umbes120kr) on krokotillid liiga väikesed ja õhukesest plekist, et vajuvad pihus laiali
 
Kroko Till 21. jaanuar 2010, kl 21.33
Krokudega käivitamisel pange krokud peale ja ärge kiirustage, laske umbes 5 minutit lihtsalt laadida tühja akut.Siis läheb juba iseenesest käima.Doonorauto võiks käivitamise ajal olla süütest väljas.On juhuseid,et elektroonika ütleb üles,pinge muutub käivitamisel.Kui mittekäivitamisel on süüdi külm ilm,siis võiks sutsu eeterit ka lasta,muidu kulutab asjata starterit.
 
ha ha 21. jaanuar 2010, kl 21.42
starteri kulumises ja eeteri puuduses on seos?
minu 88a pann läheb -20 poolest pöördest juba käima, ei ole vaja eetrit ega krokotille
möllake jah eetriga:)
 
Au to Juht 22. jaanuar 2010, kl 11.48
Doonorauto lelektroonika võib sealt saada löögi, kus tuleb järgi liiga suur vool genekale ja regulaatorile. Aku ei anna kunagi nii suurt koormust elektrisüsteemile kui teise auto starter. Võib minna õnneks, võib ka mitte.
 
meha 24. jaanuar 2010, kl 10.05
Teeks nii, et oletajad ja kuskilt kellegi sahinat kuulnud inimesed ei kommenteeri tehnikateemadel.
Doonoril mootor las käib.
+ abivajaja +`iga kokku
- abivajaja mootoriga kokku
mõni minut las käib, siis starterit
esimesena - lahti ja teisena + lahti


Kogu teadus ja ärge uskuge kuulujutte teemal- võib tekkida, kellelgi olevat juhtunud, jne, jne
 
Rax 24. jaanuar 2010, kl 10.34
Meha sina oled see kes siin praegu oletab!
 
ooo 24. jaanuar 2010, kl 19.49
kuule meha sul on loll jutt !!!
 
käivitusabi 25. jaanuar 2010, kl 10.05
http://www.akukeskus.ee/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=13
 
Au to Juht 25. jaanuar 2010, kl 14.00
Seda, seisev või töötav auto käivitamise ajal, peaks vaatama konkreetse masina manuaalist. Mida vanemad masinad, seda väiksem on tõenäosus et probleeme ei tule.
 
Rax 25. jaanuar 2010, kl 15.22
Asjatundja vastus http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=110135
 
ha ha 25. jaanuar 2010, kl 16.02
Mait vää?
¤ et ei koormaks genekat ¤
no pane jalg pedaalile ja suru pöördeid kõrgemale:)
 
jhhg 25. jaanuar 2010, kl 18.01
olen näinud kuulnud peetis laadimisest
ei nimeta masinaid otseselt aga tööjuures kui ma lasen toonorina käia suitsutegemise jagu ja seisva mootoriga käivitada pole probleeme aga kui Bossid käivitavad minu riistaga teist siis alati nädal või kaks hiljem on üle korra dioodi plokk või pingeregulaator ja see toimub juba aastaid ja kümneid kordi ja õppust ei võta nii nagu siingi mõned ütlevad , et minu jutt on jama
 
ma 25. jaanuar 2010, kl 18.33
panin ükskord jaanalinnud bemmi tõmbama,no ei jõudnud raisad käima vedada
 
jorss 25. jaanuar 2010, kl 19.20
HA-ha, kui Sa asja ei jaga, ole parem vait. Sa võid pedaali põrandasse suruda ja mootorit piirajas hoida, sellest hoolimata ei pruugi doonori pingeregulaator ja geneka dioodid terveks jääda kui laibal starterit annad. Starteri voolutarve on lihtsalt niivõrd suur ja genekas ning pingeregulaator ei pruugi selle kõikumisega toime tulla.
Akukeskuse jutul on ka vead sees, miinust ei ühendata käivitamisel mitte laiba akuga vaid mootoriga.
 
ha ha 25. jaanuar 2010, kl 20.55
Võib minna katki, ei pruugi terveks jääda
no mida jutt
jhhg vähemalt ütles, et temal kogemus, kuigi jah konkreetsest autost ei essugi:)

lõpetage see võib olla jutt ja rääkiga konkreetsetest sündmustest

kui ma näen ühte meest, kes kindlat ütleb et tema geneka pingeregulaator viskas sussid püsti teist autot käivitades, siis tulen siia ja vabandan teie kõikide ees, kes te siin ehkutate

senikaua kasutan krokotille edaspidi ka nagu mina või meha
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!