Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Autoabi
Salva Kindlustuse kahjukäsitl.
 
Kadri 08. veebruar 2010, kl 12.53
Tere.
Kas kellelgi on kokkupuuteid Salva Kindlustuse kahjukäsitlusega. Endal nüüd auto ootab remonti ning kahjukäsitlejaks on Salva Kindlustus. Küsimus selline, et kaua on teil aega võtnud vastuse saamine, millal auto remonti võiks minna. Tegemist matsuga auto paremasse esiotsa. tahan teada lihtsalt hinnanguid Salva Kindlustuse kohta, kuna olen kuulnud, et seal ei tegelda kindlustusjuhtumitega just kõige kiiremalt.
Aitäh.
 
kassisaba 08. veebruar 2010, kl 13.33
Ükski kindlustus ei tegele raha välja andmisega ülikiirelt. Kaks nädalat on tavaline reageerimise aeg. Kõige mugavam-valutum on lasta seda protsessi teha masina remontijal, sebib ise garantiikirjad, varuosad.... Temal on ju teenistust vaja. Sinul on ainult kaskojuhtumi puhul omavastutus vaja välja käia, kui tavaline liikluskahju, siis pole sedagi, lähed lihtsalt remonditud autole järele.

Mis nüüd konkreetselt Salvasse puutub, siis kui süüdlane kindel, kahjujuhtum selge..., siis otsus tuleb 3 päevaga, vähemalt selline on minu praktika - vaidlemisperiood võib isegi kuu aega olla.
 
siga ja kägu 08. veebruar 2010, kl 19.18
Olin kunagi Salva Kindlustuse sponsor. Kahjuks oli ka see huijoobin, kes mulle külje pealt sisse tuli. Minu auto läks mahakandmisele pärast 5 kuu pikkust kaklemist. Salva tahtis kangesti mu autot remonti saata, millega mina kuidagi nõus ei olnud, kuna auto raam oli kõver ja nad poleks elu sees suutnud mulle garanteerida, et selles nurgataguses putkas auto avariieelsesse seisukorda saab. Võtsin remonttööde hinnapakkumise töökojast, mida tean, tunnen ja usaldan, aga siis ei meeldinud Salva esindajale need rahanumbrid, mida oleks pidanud välja käima. Nende ja minu pakkumise vahe oli umbes kolmekordne...
Nagu öeldud, pidasid Salvakad vastu kõva 5 kuud, enne kui kompensatsiooni välja maksid. Eks ma olin muidugi hästi kannatlik ja viisakas ka (kordagi ropusti ei öelnud), ja ilmselt poleks nad NII lolli juttu ajanud, kui ma ei oleks noor blond naine:)
 
alu 08. veebruar 2010, kl 22.39
salva on ainus eesti oma kindlustus nii nagu on seda ka tanklakett olerex. ja kuna eesti on väike nagu ka temas leiduv rahahulk, siis hoolikalt seda loetakse. ja ka autosid remonditakse säästlikult. et seda teha kokkuhoidlikult on tarvis enne pikalt nõu pidada, arutada ja arvutada, tingida tegijaga. see kõik võtab aega ja annab tööd kahjukäsitlejale, kes samas peab oma olemasolu iga juhtumiga tõestama kasumile orienteeritud ja konkurentsivõimelises finantsasutuses.
kui sul on nyyd miski vanem või garantiile enam mittealluv auto, siis tehakse selle remont ilmselt kyll kusagil töökojas, mis asub puu taga ja kahe suure kase vahel ja kuhu julgeb minna ainult valgel ajal ja mitte yksi..palju õnne ja kannatust.
 
siga ja kägu 09. veebruar 2010, kl 08.50
Kuna ka mina olen eestlane ja hoolimata mu rahakotis sisalduvast rahahulgast ei loobi ma iialgi raha maha, ei saanud ma kahjuks kuidagi Salva vassimise ja "säästlikkusega" leppida. Lõpetasin EESTI ASJA toetamise läbi Salva Kindlustuse.

Teemaalgataja, kasuks tuleb, kui ise masinatest jagad ja soovitavalt ka remonditöökodadest. Sinu auto võib nende jaoks küll mõttetu romu olla, aga ma ei kahtle, et kõik kindlustusmaksed võeti küll hea meelega vastu. Kui endal tehnilist taipu pole, lase mõnel tuttaval remondimehel auto kindlasti üle vaadata, enne kui Salva pakutud lahendusega nõus oled.
 
naine 09. veebruar 2010, kl 13.21
Juhtus avarii paar aastat tagasi. Teine süüdi.Tema kindlustus Salvas, minul IF. Issand, kui kuulsin Salva ... hakkas mul kohe halb.
Uskuge või mitte- Salvas koheldi mind kui tõelist klienti. Suhtuti ülimalt viisakalt ja tähelepanelikult. Uuriti kuhu soovin oma auto parandusse !!!!!! viia. Loomulikult valisin oma auto esinduse. Kujutage ette ja mulle võimaldati seda ( auto oli vana 6 aastat).
Lugesite teksti läbi.. uskuge mind nii see kõik oligi.
 
teema algataja 09. veebruar 2010, kl 16.18
Salva pakkus mulle välja Hogan Grupp OÜ, mis asub Pärnu mnt-l.
Lasen siis auto sinna vedada ja jään ootama vigastuste hulka ning summat. Esinduse koha pealt öeldi mulle kohe EI, sest nemad üle 3 a vanuseid autosid esinduses ei paranda.OK, kuna mul Chrysler, siis ma tean ka, et Chrisleri esindus on nõme koht. Pakkusin siis Ameerika Autot..selle peale öeldi, et see ei ole Salva koostööpartner. Oskate ehk öelda, kas see Hogan Grupp on ok koht ja kas mul oleks võimalust nt Ameerika Autos lasta asi ära teha. Ma ise kahtlen, et see on Salva jaoks liiga kulukas koht...:S
Aitäh .:)
 
kassisaba 09. veebruar 2010, kl 16.50
Võta siis Hoganist hinnapakkumine ja lase Ameeriklastel see üle vaadata, kui teevad sama hinda, siis on Sul õigus seal teha lasta või kui maksad ise vahe kinni - nii lihtne ongi. Salva jaoks on Hogani pakkumine kõige alus.
Ega Su auto pole mitte liisingus? Kui liisingus, siis pead küsima liisinguandjalt nõusoleku, kus lased remontida.
 
alu 09. veebruar 2010, kl 18.28
ameerika auto ise keretöid ei tee ja võtab need alltöövõtu korras minuteada AS Värvaltransilt-isegi salval pole põhjust seda käiku heaks kiita. aga otse värvaltransi poole võid pöörduda kyll-teadatuntud tegijana peaks ka salva seda lubama.
 
Õudus kuubis 09. veebruar 2010, kl 21.23
Olin Salva klient kuni vist 1999 aastani kuni üks jänes auto nina veidi kortsutas ja ennast ka. Uskumatu oli see "kahjukäsitlus", olen sealt peale seda kaugele hoidnud.
 
naine 11. veebruar 2010, kl 09.28
Ega mul midagi lisada olegi aga nagu kirjutasin...........ei tea mis ime minuga seal Salvas siis juhtus olema aga kõik oli nõnda nagu kirjutasin.
Igaks juhuks mainin, et mittemingisugust tutvust mul seal ei olnud.
 
Indrek Saarmetsa 30. jaanuar 2018, kl 21.39
Siiralt soovitan Teile mitte Salva kindlustust teha. Jah, tõsi nad on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, kuid nende kahjukäsitluses on kõik suunatud sellele, et kliendile ei peaks mitte midagi hüvitama, või siis kokkuleppel maksta vähem, kui asi seda väärt on. Usaldage mind!
Maaks 31. jaanuar 2018, kl 11.49
Vot nüüd tuli "uudisega" välja, TÄPSELT samadel põhimõtetel töötavad kõik kindlustused üle terve maailma :-) (võtta kõigilt, kes annavad, anda nii vähestele kui vähegi võimalik) - kindlustus ei peagi olema (ja ei saagi olla) sotsiaalabi amet kes kõigile lihtsalt raha laiali jagab.
See, mida kliendile tuleb hüvitada on ALATI kirjas kindlustuskaitse lepingus ja nendes tüüptingimustes - nendes asjadest ei saa taganeda kui klent on kõik õieti teinud (ja sealsamas on kirjas, mida klient peab tegema). Ja sealsamas on ka kirjas mida EI hüvitata (välistused) ja millised juhtumid ei ole kaetud.
Lugege lepingut ENNE sõlmimist, aga mitte tagantjärele.
PS Tüüptingimused kindlustusseltside kaupa ei olegi niiväga erinevad kui võiks arvata.
 
Kajakas 08. oktoober 2018, kl 23.05
Kõige halvem kindlustus on PZU. Hoidke sellest eemale.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!