Remont
Arensi köögimööbel
huviline 09. jaanuar 2005, kl 22.43 |
Pinchu 10. jaanuar 2005, kl 08.41 |
piilupart 10. jaanuar 2005, kl 11.19 |
elisa 10. jaanuar 2005, kl 11.31 |
mina olen ka rahul. tähtajast niipalju, et meil jäid nad u.1nädal hiljaks aga jumal tänatud sest me olime ise ka oma ehitusega maas. kokkuvõttes tuli köök täpselt õigel ajal. tehnika ostsin ma küll eraldi, sest nii tuli palju soodsam ja paigaldust arensist ei tellinud - milleks neile veel 3tuh.i juurde maksta. iga norm. meesterahvas kes suudab akudrelli käes hoida paneb selle köögi ise kokku.
kris 10. jaanuar 2005, kl 13.46 |
Arens on Eesti suurim köögimööbli valmistaja, paljud väikesed salongid ostavad ostavad oma mööbli neilt. Selge et neist on foorumis rohkem juttu kui mõnest kes 2-3 kööki kuus teeb, ka kriitikat.
Samas olen kuulnud kuidas üks snoob kiitles, kuidas tema küll mingit Arensit ei osta, salong X on täiesti teine tase. (Aga salong x ostis oma mööbli just Arensist....)
Samas olen kuulnud kuidas üks snoob kiitles, kuidas tema küll mingit Arensit ei osta, salong X on täiesti teine tase. (Aga salong x ostis oma mööbli just Arensist....)
tartlane 10. jaanuar 2005, kl 23.36 |
ktrin 11. jaanuar 2005, kl 11.50 |
huviline 11. jaanuar 2005, kl 21.44 |
m 11. jaanuar 2005, kl 23.55 |
tartlane 11. jaanuar 2005, kl 23.59 |
Pota 12. jaanuar 2005, kl 11.00 |
Tellisime Arensi Liivalai kontorist. Põhimõtteliselt panime ise asja kavandina paberile ja Arens tegi tehnilise joonise. Kasutanud oleme aasta. Üldiselt rahul. Paigaldus kah nende poolt. Oli küll kaks vigast ust - ühel värvikild väljas ja teisel käepideme augud valesti. Vahetati välja tasuta. Ise poleks paigaldama hakanud, kuna töötasapinnale lõigati osad augud sisse paigaldamise käigus. Suurim märkus on aga selle kohta, et paigaldaja ei vaevunud juhtima meie tähelepanu pliidikubu venttorule tagasilöögiklapi paigaldamise vajalikkuse kohta. Pliidikubu vent läheb eraldi otse õue ja ilma tagasilöögiklapita pressis külma sisse.
Sugulane tegeleb teises suurema turuosaga tuntud köögimööbli firmas ja tunnistas ausalt, et nende arvestatuim konkurent on Arens ning siis tuleb tükk tühja maad.
Sugulane tegeleb teises suurema turuosaga tuntud köögimööbli firmas ja tunnistas ausalt, et nende arvestatuim konkurent on Arens ning siis tuleb tükk tühja maad.
kadi 13. jaanuar 2005, kl 18.06 |
ka rahul 13. jaanuar 2005, kl 23.34 |
Alguses kõhklesin minagi - tänu just neile netikommentaaridele mis halvustasid Arensit - aga asja kainelt kaalutledes oli selge et suur eesti tegija, kes teeb sel juhtub - ja enamus kommentaare olid vähemalt paari aasta vanused, kuid firma ju areneb. Ja kui ta nii nadi oleks kui pealtnäha tundub, siis oleks ta pankrotis:) Ning alati ja igal pool lärmavad ja on muidu häälekad need kellel midagi viga oli, rahulolev kunde naljalt kiitma ei hakka.
Tellisin Tartust Fortuuna tn esindusest.. seega ideed pooleks, teostus Arens, suhtlesin korduvalt Marcelloga, täpsustasime ja parandasime ja tegime veelkord ümber ja lõpuks sai projekt valmis. Arvestades minu soove ja materiaalseid võimalusi ning tehnilistest nüanssidest ja köögi mõõtudest lähtudes. Täpselt kokkulepitud nädalal võeti ühenudst, minutipealt kokkulepitud ajal tuli kena noormees paigaldama. Olen rahul et otsustasin ka paigalduse peale kulutada, sest hoolimata osavast meesinimesest koduses majapidamises on paigaldaja siiski konkreetselt mööbliproff ja asi läks ludinal. Aega võtsid vaid üksjagu kõveratest seintest johtuvad lisatööd et mööbel korralikult ja igapidi loodi saada. Ise ülespanekul oleks küll ogaraks läinud, ainult drellpuurist võib väheks jääda, ma nägin kaht suurt tööriistakohvritäit trääni + veel mingid värgid mis kohvrisse ei mahtunud. Ning mitut seltsi silikoone ja mida iganes.
Ühesõnaga kõik toimis laitmatult, olen rahul.
Ühel eelkõnelejal on õigus integreeritava tehnika osas - kui ikka väga osav ei ole ja kobedat tikksaagi ei ole siis pliidiplaadi augu ja kraanikausiaugu jms sisse saagimine on peenike värk, see tööpinnalaminaat on päris kõva materjal. Kui sa ise midagi üles pannes ära lõhud või vigastad on see su oma probleem, kui seda tellitud paigaldaja teeb, saad uue:)
Tellisin Tartust Fortuuna tn esindusest.. seega ideed pooleks, teostus Arens, suhtlesin korduvalt Marcelloga, täpsustasime ja parandasime ja tegime veelkord ümber ja lõpuks sai projekt valmis. Arvestades minu soove ja materiaalseid võimalusi ning tehnilistest nüanssidest ja köögi mõõtudest lähtudes. Täpselt kokkulepitud nädalal võeti ühenudst, minutipealt kokkulepitud ajal tuli kena noormees paigaldama. Olen rahul et otsustasin ka paigalduse peale kulutada, sest hoolimata osavast meesinimesest koduses majapidamises on paigaldaja siiski konkreetselt mööbliproff ja asi läks ludinal. Aega võtsid vaid üksjagu kõveratest seintest johtuvad lisatööd et mööbel korralikult ja igapidi loodi saada. Ise ülespanekul oleks küll ogaraks läinud, ainult drellpuurist võib väheks jääda, ma nägin kaht suurt tööriistakohvritäit trääni + veel mingid värgid mis kohvrisse ei mahtunud. Ning mitut seltsi silikoone ja mida iganes.
Ühesõnaga kõik toimis laitmatult, olen rahul.
Ühel eelkõnelejal on õigus integreeritava tehnika osas - kui ikka väga osav ei ole ja kobedat tikksaagi ei ole siis pliidiplaadi augu ja kraanikausiaugu jms sisse saagimine on peenike värk, see tööpinnalaminaat on päris kõva materjal. Kui sa ise midagi üles pannes ära lõhud või vigastad on see su oma probleem, kui seda tellitud paigaldaja teeb, saad uue:)
ei ei ei ei 14. jaanuar 2005, kl 20.34 |
Klient Tartu 08. aprill 2015, kl 23.32 |
to klient tartu 03. mai 2015, kl 13.54 |
Tige 06. aprill 2018, kl 22.46 |
Olen selle üleeelmise kirjutajaga absoluutselt nõus.
Kõigepealt maksad 10000 euri ära ja sinnamaani on kôik ilus ja kena. Aga kui laekub kõver mööbel, defektsete juppidega, miittetöötava tehnikaga jne jne jne.... siis oled oma hãdas sama hästi kui üksi. Kirjadele ei vastata nädalaid, lubadustest kinni ei peeta, ainult nõutakse iga liigutuse eest raha juurde maksmist (nende vead). Uskumatu asutus, ma ûtleks.
Kõigepealt maksad 10000 euri ära ja sinnamaani on kôik ilus ja kena. Aga kui laekub kõver mööbel, defektsete juppidega, miittetöötava tehnikaga jne jne jne.... siis oled oma hãdas sama hästi kui üksi. Kirjadele ei vastata nädalaid, lubadustest kinni ei peeta, ainult nõutakse iga liigutuse eest raha juurde maksmist (nende vead). Uskumatu asutus, ma ûtleks.
Maaks 11. aprill 2018, kl 14.45 | Registreerus: 14 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
Mul siis vedas ilmselt. Arens sai valitud, sest neil oli kõige lühem (ainult 2 kuud - haige värk) tarneaeg ja oli soov mööbel enne jõule kätte saada. Odav kindlasti ei olnud, tähtajast peeti kinni. Paigalduse tegi samuti Arens ja seni on kõik küll OK - uksed käivad kinni/ lahti ja kapid seisavad sirgelt.
Paigalduse ajal oli tarnest üks õige mustriga täiteliist puudu, aga see pandi hiljem külge - kahepoolse teibiga küll :-) eks näis mitu aasta püsib.
Tehnika ostsin muidugi ise - nende pakutuga võrreldes oli vahe päris suur.
Paigalduse ajal oli tarnest üks õige mustriga täiteliist puudu, aga see pandi hiljem külge - kahepoolse teibiga küll :-) eks näis mitu aasta püsib.
Tehnika ostsin muidugi ise - nende pakutuga võrreldes oli vahe päris suur.
Natalja 23. juuni 2018, kl 13.25 |
Teine kord pöördume Arensi poole, selleks et köögi endale tellida. Teenindus just Elina on super sõbralik ja osav, alati saab soovitada häid asju ja põhjendada miks just see valik oleks õige.
Esimine köök sai nüüd kaks aastat täis, näeb sama perfektselt välja nagu oleks just kokku pantud.
Soovitan kõigile siiralt.
Nat
Esimine köök sai nüüd kaks aastat täis, näeb sama perfektselt välja nagu oleks just kokku pantud.
Soovitan kõigile siiralt.
Nat
Väga halb kogemus 01. september 2020, kl 20.05 |
Klienditeenindus 02. september 2020, kl 10.43 |
on meil veel nõukaaja tasemel, kus klient peab teenindaja ees kükke ja kummardusi tegema ning alandlikult päevade viisi kodus istudes ootama, millal härradel tekib tahtmine kliendiga tegelda. Raha järgi joostakse tulistvalu, ebameeldivates olukordades aga jäädakse koheselt "haigeks". Aga kui te veidigi avaldate rahulolematust, siis tembeldatakse hulludeks. Ollakse harjutud väljapressitud kiidukõnedega, mida oma reklaamiks lastakse massiliselt teha (või tehakse ise), ning puutetundlikkus vähimagi kriitika suhtes ajab neid lausa raevu.
Ei ole rahul 13. november 2020, kl 15.26 |
Mina kogemus ei ole kahjuks olnud nii hea nagu mõnel eeskõnelejal. Makse sai tehtud neli kuud tagasi, kuid kaks ja pool kuud on möödunud tarneajast. Igal sammul antakse valelubadusi, tähaaegasid lükatakse muudkui edasi. Info saamiseks tuleb ise helistada ja pinnida. Klienti hilinemisest ette ei informeerita. Järgmisel korral ei vali kindlasti Arensit.
Lisa postitus