no siis nad võtavadki raha juba enne ära ja pärast enam maksma ei pea. aga sellist asja ei ole, et keegi broneeriks summa krediitkaardil ära ja mingi hetk laseb selle summa lahti. raha makstakse kas ette või tagantjärele.
lugesin ka sixti tingimusi. sealt ei selgu mingit kindlat summat. mina saan ikkagi aru, et krediitkaardi andmeid on vaja selleks, et kui sa nt kohapeal autot rentides kasutad veel lisaks mingeid teenuseid, mille eest pole juba ette tasunud, siis nad võtavad kohe krediitkaardilt nende teenuste eest raha. nt kui kohapeal otsustad rentida neilt ka lapsele turvatooli või kui tagastad auto ilma paaki kütust täis panemata - siis neil on olemas su krediitkaardi andmed ja saavad kohe kasseerida sealt.
Tellimine/Maksmine/Vautšer
Tellimiseks helista Sixt Eesti tellimiskeskusse 6058148 või saada e-mail rent@sixt.ee.
Sixt Holiday Cars tellimuse kinnituseks väljastame vautšeri, mille saad kätte Sixt Eesti kontorist Rävala pst 5, Tallinnas. Vautšeri kättesaamise tingimuseks on renditasu laekumine Sixt Eestile. Tellimuse tegemisel soovime teada, milline maksmismeetod Sulle sobib - pangaülekanne, sularahas või pangakaardiga - sellele vastavalt edastame arve või palume tulla meie rendikontorisse.
Sõltumata sellest, et Sixt Holiday Cars rent on ettemaksul põhinev, vajad tellimuse vormistamiseks Sixt Eestis ning auto kättesaamisel sihtpunkti rendikontoris rahvusvahelist krediitkaarti, (Eurocard/MasterCard, Visa või American Express) millelt võetav tagatissumma jääb garantiiks lisanduda võivatele tasudele (tagastamisel tühja paagiga, lapseiste, omavastutus jms).
Vautšer on maksmist tõendav dokument, mille esitad auto kättesaamisel sihtpunkti rendikontoris. Kui unustad vautšeri, võta meiega koheselt ühendust ( +372 6058148 või +372 5161505) ja parimal juhul anna meille teada faksi number Su asukohta (nt. lennujaama infolett, hotelli vastuvõtulett või rendikontor) ning me edastame vautšeri faksi teel niipea kui võimalik.