Reisimine
sixt autrorent, kiire!
Karuott 17. juuli 2006, kl 14.12 |
r 17. juuli 2006, kl 14.19 |
??? 17. juuli 2006, kl 15.02 |
ma ei ole küll sixti renditingimustega kursis. aga miks peaks krediitkaardilt mingi summa broneeritama? krediitkaardi olemasolu on tagatis, et oled maksujõuline. kui broneerid endale hotellitoa, siis tahetakse krediitkaardinumbrit või krediitkaarti näha põhjusel, et juhul, kui otsustad ilma maksmata hotellist lahkuda, saavad nad vajalikud summad sinu käest igal juhul kätte. usun, et samamoodi toimub ka sixtil. nad ei broneeri midagi, vaid võtavad selle raha sinu kaardilt siis, kui sa maksad neile teenuse eest. kui nad soovivad ettemaksu, maksadki ette, kui soovivad, et maksad pärast auto tagastamist, maksad pärast. krediitkaart kui selline on lihtsalt tagatis.
M 17. juuli 2006, kl 15.39 |
See asi ei ole nii, nagu eelmine vastaja kirjutas. Loe Sixti kodulehelt, seal on 2 erinevat süsteemi erinevate maksetingimustega: Holiday cars (low-cost holiday car rental, selle puhul võetakse krediitkaardilt raha ette maha) ja car rental (maksad kohapeal). Meie kasutasime Horvaatias teist varianti. Kõik toimis väga hästi, anti tuttuus auto ja teenindus oli igati meeldiv.
Paljud hotellid võtavad ka raha ette maha, kui broneerid toa soodushinnaga. Seega ei ole krediitkaart alati ainult tagatiseks vajalik.
Paljud hotellid võtavad ka raha ette maha, kui broneerid toa soodushinnaga. Seega ei ole krediitkaart alati ainult tagatiseks vajalik.
??? 17. juuli 2006, kl 15.53 |
no siis nad võtavadki raha juba enne ära ja pärast enam maksma ei pea. aga sellist asja ei ole, et keegi broneeriks summa krediitkaardil ära ja mingi hetk laseb selle summa lahti. raha makstakse kas ette või tagantjärele.
lugesin ka sixti tingimusi. sealt ei selgu mingit kindlat summat. mina saan ikkagi aru, et krediitkaardi andmeid on vaja selleks, et kui sa nt kohapeal autot rentides kasutad veel lisaks mingeid teenuseid, mille eest pole juba ette tasunud, siis nad võtavad kohe krediitkaardilt nende teenuste eest raha. nt kui kohapeal otsustad rentida neilt ka lapsele turvatooli või kui tagastad auto ilma paaki kütust täis panemata - siis neil on olemas su krediitkaardi andmed ja saavad kohe kasseerida sealt.
Tellimine/Maksmine/Vautšer
Tellimiseks helista Sixt Eesti tellimiskeskusse 6058148 või saada e-mail rent@sixt.ee.
Sixt Holiday Cars tellimuse kinnituseks väljastame vautšeri, mille saad kätte Sixt Eesti kontorist Rävala pst 5, Tallinnas. Vautšeri kättesaamise tingimuseks on renditasu laekumine Sixt Eestile. Tellimuse tegemisel soovime teada, milline maksmismeetod Sulle sobib - pangaülekanne, sularahas või pangakaardiga - sellele vastavalt edastame arve või palume tulla meie rendikontorisse.
Sõltumata sellest, et Sixt Holiday Cars rent on ettemaksul põhinev, vajad tellimuse vormistamiseks Sixt Eestis ning auto kättesaamisel sihtpunkti rendikontoris rahvusvahelist krediitkaarti, (Eurocard/MasterCard, Visa või American Express) millelt võetav tagatissumma jääb garantiiks lisanduda võivatele tasudele (tagastamisel tühja paagiga, lapseiste, omavastutus jms).
Vautšer on maksmist tõendav dokument, mille esitad auto kättesaamisel sihtpunkti rendikontoris. Kui unustad vautšeri, võta meiega koheselt ühendust ( +372 6058148 või +372 5161505) ja parimal juhul anna meille teada faksi number Su asukohta (nt. lennujaama infolett, hotelli vastuvõtulett või rendikontor) ning me edastame vautšeri faksi teel niipea kui võimalik.
lugesin ka sixti tingimusi. sealt ei selgu mingit kindlat summat. mina saan ikkagi aru, et krediitkaardi andmeid on vaja selleks, et kui sa nt kohapeal autot rentides kasutad veel lisaks mingeid teenuseid, mille eest pole juba ette tasunud, siis nad võtavad kohe krediitkaardilt nende teenuste eest raha. nt kui kohapeal otsustad rentida neilt ka lapsele turvatooli või kui tagastad auto ilma paaki kütust täis panemata - siis neil on olemas su krediitkaardi andmed ja saavad kohe kasseerida sealt.
Tellimine/Maksmine/Vautšer
Tellimiseks helista Sixt Eesti tellimiskeskusse 6058148 või saada e-mail rent@sixt.ee.
Sixt Holiday Cars tellimuse kinnituseks väljastame vautšeri, mille saad kätte Sixt Eesti kontorist Rävala pst 5, Tallinnas. Vautšeri kättesaamise tingimuseks on renditasu laekumine Sixt Eestile. Tellimuse tegemisel soovime teada, milline maksmismeetod Sulle sobib - pangaülekanne, sularahas või pangakaardiga - sellele vastavalt edastame arve või palume tulla meie rendikontorisse.
Sõltumata sellest, et Sixt Holiday Cars rent on ettemaksul põhinev, vajad tellimuse vormistamiseks Sixt Eestis ning auto kättesaamisel sihtpunkti rendikontoris rahvusvahelist krediitkaarti, (Eurocard/MasterCard, Visa või American Express) millelt võetav tagatissumma jääb garantiiks lisanduda võivatele tasudele (tagastamisel tühja paagiga, lapseiste, omavastutus jms).
Vautšer on maksmist tõendav dokument, mille esitad auto kättesaamisel sihtpunkti rendikontoris. Kui unustad vautšeri, võta meiega koheselt ühendust ( +372 6058148 või +372 5161505) ja parimal juhul anna meille teada faksi number Su asukohta (nt. lennujaama infolett, hotelli vastuvõtulett või rendikontor) ning me edastame vautšeri faksi teel niipea kui võimalik.
Karuott (rumal) 17. juuli 2006, kl 17.02 |
M 17. juuli 2006, kl 17.04 |
Muuseas, vahel on kohe vägagi nii, et broneeritakse summa (rendimakse + deposiit) krediitkaardilt ära ja lastakse hiljem lahti. Mul selline kogemus nt eelmisest aastast Sloveenias. Pärast, kui auto tagastad, vabastatakse esialgne broneering ja tehakse lõppmakse (ilma deposiidisummata).
Mina broneerisin otse Sixti kodulehel, mitte Eesti esinduse kaudu.
Mina broneerisin otse Sixti kodulehel, mitte Eesti esinduse kaudu.
user_b2b001 11. märts 2024, kl 21.00 | Registreerus: 7 kuud tagasi Postitusi: 7 |
Võin soovitada https://economybookings.tp.st/4yHspqJn
Seal saad ise võrrelda hindu ja tingimusi. Ning mis peamine, saad rentida ükskõik kus
Seal saad ise võrrelda hindu ja tingimusi. Ning mis peamine, saad rentida ükskõik kus
Lisa postitus