Figuur
Rulluisutamine
Teri 09. aprill 2002, kl 22.15 |
s 10. aprill 2002, kl 12.26 |
Pidurdamiseks võta kõigepealt pisut hoog maha ja pidurdamiseks on kaks võimalust 1) nagu suuskadega 2)kasuta pidurit, aga ole ettevaatlik - ära tahapoole kaldu vaju. Hädaabi variantidena (kui märkad vajadust pidurdada liiga suure hoo pealt ja liiga hilja) tulevad kõne alla ka muru peale sõitmine või siis esimeset ettejuhtuvast telefoni/liiklusmärgipostist kinni haaramine. Harjuta sda kõike väiksema hoo pealt, kui kiirus liiga suur siis võib alguses kukkuda.
kkk 10. aprill 2002, kl 13.27 |
Coff 10. aprill 2002, kl 15.20 |
Kõnniteeäärtest ülesaamise puhul: 2 varianti. Võid proovida nii et (algul vast väiksema kiirusega), paned kõigepealt ühe jala, siis teise (sama nagu nt. suusatamisel raja vahetamine).
Teine võimalus on nii, et lihtsalt hüppad koos jalgadega (algul ikka ettevaatlikult kuigi midagi hullu selles ka pole).
Teine võimalus on nii, et lihtsalt hüppad koos jalgadega (algul ikka ettevaatlikult kuigi midagi hullu selles ka pole).
ketu 10. aprill 2002, kl 20.09 |
anne 11. aprill 2002, kl 11.59 |
corsten 15. aprill 2002, kl 21.00 |
mina teen pidurdamiseks piruetti - keeran külje ette ja teen täisringi - toimib hästi aga mitte VÄGA suurel kiirusel.
See pidur uisu all on täielik nuhtlus, mina kruttisin enda oma ära, sest sellega võib õnnetusi ka juhtuda. Näiteks kui kogemata uljalt sõites kallutad jalga taha, siis kohe hakkab pidurdama ja nii võib kukkuda. Mulle on see näiteks ees.
See pidur uisu all on täielik nuhtlus, mina kruttisin enda oma ära, sest sellega võib õnnetusi ka juhtuda. Näiteks kui kogemata uljalt sõites kallutad jalga taha, siis kohe hakkab pidurdama ja nii võib kukkuda. Mulle on see näiteks ees.
Teri 17. aprill 2002, kl 23.18 |
Lisa postitus