Loobu suitsust
Osale esmakordselt teostatavas uuringus!
Laura 18. veebruar 2013, kl 12.53 |
Tere!
Olen Tartu Ülikooli majandusteaduskonna magistrant Laura Kõiv ja kirjutan magistritööd teemal "Kliendi isiksusetüübi roll isiklikus müügis". Eesmärgiks on välja selgitada Eesti elanike suhtumine ja kogemused seoses isikliku müügiga (telefoni teel pakutavad tooted, Tupperware, Kirby ja Lux tolmuimejad jms).
Ankeet asub siin https://docs.google.com/forms/d/1ozvxGiYn2okvYeIqYR_1dfLr117vifXW6CbbNd_uK1k/viewform .
Vastamiseks kulub ca 10-15 minutit.
Tänan kõiki vastajaid juba ette!
Olen Tartu Ülikooli majandusteaduskonna magistrant Laura Kõiv ja kirjutan magistritööd teemal "Kliendi isiksusetüübi roll isiklikus müügis". Eesmärgiks on välja selgitada Eesti elanike suhtumine ja kogemused seoses isikliku müügiga (telefoni teel pakutavad tooted, Tupperware, Kirby ja Lux tolmuimejad jms).
Ankeet asub siin https://docs.google.com/forms/d/1ozvxGiYn2okvYeIqYR_1dfLr117vifXW6CbbNd_uK1k/viewform .
Vastamiseks kulub ca 10-15 minutit.
Tänan kõiki vastajaid juba ette!
Laurale 18. veebruar 2013, kl 13.47 |
Müüja peab olema demagoog, ta peab suutma valge mustaks rääkida, ta peab suutma luua illusiooni.
Samas külmavereline ja nägema vaid RAHA ja teadma, et inimene on vaid vahend raha saamiseks.
Niipea, kui sul hakkab kellestki hale ja niipea, kui sa sead inimese ettepoole mõnest pähemääritavast tootest, oled sa põrunud müüja.
Samas külmavereline ja nägema vaid RAHA ja teadma, et inimene on vaid vahend raha saamiseks.
Niipea, kui sul hakkab kellestki hale ja niipea, kui sa sead inimese ettepoole mõnest pähemääritavast tootest, oled sa põrunud müüja.
jee 18. veebruar 2013, kl 13.56 |
Lisa postitus