Saatmata kirjad
mälestustes
üks ja sama teema 05. august 2013, kl 16.43 |
Kui keegi tahab kellegagi suhelda, siis võtku süda rindu ja rääkigu selle inimesega. Õhata ja ohata võib igalpool. Ja ikkagi käib siin mingisugune manipuleerimise tekst. Ma olen olnud suhtes, kus minuga manipuleeriti. Ja ma tean, mida manipulatsioon tähendab. Siin ohivad ja ähivad kõik. Tehke endale inimesed selgeks eelkõige, mis asi on manipulatsioon! Me kuuleme siin alati üldiselt ühe poole varianti. Aga teine pool? Ma ei saa aru, mida manipulatsiooniks nimetatakse. Ei saa. Inimesed elavad ise oma hulluses.
uskumatu 05. august 2013, kl 16.47 |
Andresele Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Õnneks ei ole minul temaga midagi pistmist. Aga ku
> i oleks pistmist...siis ma ei otsustaks pealispinn
> a järgi. Minus tekiks pigem huvi näha, mis peitub
> tema sisemuses ja teada miks ta midagi sellist tee
> b.
sa tahad mingi suvakaga siit suhelda? mitte suvakaga, ma usun, et ta on kindlasti inimene, aga kust sellised mõtted tulevad? ma tõesti olen veendumusel, et see on täielik arglike inimeste pelgupaik. aga eks arglike inimesi on ka vaja, muidu ei tunneks ju julgeid ära.
-------------------------------------------------------
> Õnneks ei ole minul temaga midagi pistmist. Aga ku
> i oleks pistmist...siis ma ei otsustaks pealispinn
> a järgi. Minus tekiks pigem huvi näha, mis peitub
> tema sisemuses ja teada miks ta midagi sellist tee
> b.
sa tahad mingi suvakaga siit suhelda? mitte suvakaga, ma usun, et ta on kindlasti inimene, aga kust sellised mõtted tulevad? ma tõesti olen veendumusel, et see on täielik arglike inimeste pelgupaik. aga eks arglike inimesi on ka vaja, muidu ei tunneks ju julgeid ära.
Natuke kurbb 05. august 2013, kl 16.47 |
Kullake, aga selleks see nurgake siia loodud oni kui puuduv võimalus inimesega päriselt suhtlemiseks. Ma usun, et enamik kasutaks võimalust. Aga kui seda ei ole... Siinset ei peaks ju isiklikult võtma ja manipulatsiooniks arvama. Inimesed kirjutavad hingelt ära sinna kogunema hakkava nukruse ja saavad parema emotsiooniga oma elusid edasi elada. Tad sa ehk paremat põhjust siia kirjutamiseks?
eelmisele 05. august 2013, kl 16.49 |
To uskumatu 05. august 2013, kl 16.49 |
Natuke kurbb 05. august 2013, kl 16.51 |
sest 05. august 2013, kl 16.54 |
Natuke kurbb 05. august 2013, kl 16.56 |
mõttetu 05. august 2013, kl 17.05 |
PippiLotta 05. august 2013, kl 17.18 |
mõttetu 05. august 2013, kl 17.24 |
PippiLotta Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Minul sama lugu, ei suhelda vastu. Tead, aga ära k
> urvasta! Elu läheb edasi ja ehk on sel meile veel
> mõnedki üllatused varuks.
aga mida sa mõtled suhtlemise all? oled temaga reaalselt suhelnud? Vaikimine on kõige hullem. Teine pool võib ennast ju segaseks mõelda nii. Lootus jääb paremasse homsesse.
-------------------------------------------------------
> Minul sama lugu, ei suhelda vastu. Tead, aga ära k
> urvasta! Elu läheb edasi ja ehk on sel meile veel
> mõnedki üllatused varuks.
aga mida sa mõtled suhtlemise all? oled temaga reaalselt suhelnud? Vaikimine on kõige hullem. Teine pool võib ennast ju segaseks mõelda nii. Lootus jääb paremasse homsesse.
Kurbb 05. august 2013, kl 17.32 |
Olen üritanud rääkida, aga ei oska enam teed temani leida. Oleme mõlemad palju vigu teinud ja üksteisega halvasti käitunud. Tema vaikib ja nüüdseks olen minagi tagasi tõmbunud ja ei otsi enam kontakti. Kunagi otsisin, aga ta lükkas mu eemale. Arvan, et ta ei taha minuga suhelda. Miks muidu mind tõrjus. Kui temalgi oleks huvi suhelda, siis võtaks ta ju minuga ühendust ja selgitaks olukorda, et ei olnud siis valmis suhtlema vms. Saaksin aru. Meil kõigil on omad emotsioonid ja tujud, mille ajel võime ülereageerids. Samas kui temas on soov suhelda, siis võiks ta seda ju mulle öelda. Olen nii palju sellele kõigele mõelnud mis juhtus ja milleks nii läks jne. Olen ka mõelnud, et ei peaks vanu asju väga lahkama ja vanades vigades urgitsema. Tahaksin temaga kui toreda ja abivalmis ning südamliku inimesega lihtsalt suhelda. Ma vajan teda oma ellu väga. Vajan tema abi...
mõttetu 05. august 2013, kl 17.38 |
Kurbb Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Olen üritanud rääkida, aga ei oska enam teed teman
> i leida. Oleme mõlemad palju vigu teinud ja ükstei
> sega halvasti käitunud. Tema vaikib ja nüüdseks ol
> en minagi tagasi tõmbunud ja ei otsi enam kontakti
> . Kunagi otsisin, aga ta lükkas mu eemale. Arvan,
> et ta ei taha minuga suhelda. Miks muidu mind tõrj
> us. Kui temalgi oleks huvi suhelda, siis võtaks ta
> ju minuga ühendust ja selgitaks olukorda, et ei o
> lnud siis valmis suhtlema vms. Saaksin aru. Meil k
> õigil on omad emotsioonid ja tujud, mille ajel või
> me ülereageerids. Samas kui temas on soov suhelda,
> siis võiks ta seda ju mulle öelda. Olen nii palju
> sellele kõigele mõelnud mis juhtus ja milleks nii
> läks jne. Olen ka mõelnud, et ei peaks vanu asju
> väga lahkama ja vanades vigades urgitsema. Tahaksi
> n temaga kui toreda ja abivalmis ning südamliku in
> imesega lihtsalt suhelda. Ma vajan teda oma ellu v
> äga. Vajan tema abi...
Lihtsalt üks soovitus. Ära pane kõike teise inimese õlgadele. Kunagi ei ole nii,et üks inimene oleks milleski süüdi või millegi eest vastutav. See on ikka kahe inimese asi.
-------------------------------------------------------
> Olen üritanud rääkida, aga ei oska enam teed teman
> i leida. Oleme mõlemad palju vigu teinud ja ükstei
> sega halvasti käitunud. Tema vaikib ja nüüdseks ol
> en minagi tagasi tõmbunud ja ei otsi enam kontakti
> . Kunagi otsisin, aga ta lükkas mu eemale. Arvan,
> et ta ei taha minuga suhelda. Miks muidu mind tõrj
> us. Kui temalgi oleks huvi suhelda, siis võtaks ta
> ju minuga ühendust ja selgitaks olukorda, et ei o
> lnud siis valmis suhtlema vms. Saaksin aru. Meil k
> õigil on omad emotsioonid ja tujud, mille ajel või
> me ülereageerids. Samas kui temas on soov suhelda,
> siis võiks ta seda ju mulle öelda. Olen nii palju
> sellele kõigele mõelnud mis juhtus ja milleks nii
> läks jne. Olen ka mõelnud, et ei peaks vanu asju
> väga lahkama ja vanades vigades urgitsema. Tahaksi
> n temaga kui toreda ja abivalmis ning südamliku in
> imesega lihtsalt suhelda. Ma vajan teda oma ellu v
> äga. Vajan tema abi...
Lihtsalt üks soovitus. Ära pane kõike teise inimese õlgadele. Kunagi ei ole nii,et üks inimene oleks milleski süüdi või millegi eest vastutav. See on ikka kahe inimese asi.
mõttetu 05. august 2013, kl 17.40 |
A 05. august 2013, kl 17.42 |
Seda ei saa Sina enam kunagi teadma?Millest koosneb tema sisemus!Õnnestus esimesel ja õnnestub ka teisel korral.Vähemalt saab rahus minna.Keegi tahtis teada,palju on vaikimise hind?Nüüd siis teab."Viimase" osa jätan enda teada!
***Sellega ei tahtnud midagi öelda vaid mida üks ei oska hinnata?See on teise õnn.Eks ruumi jätkub kõigile
isegi....jaoks?!
***Sellega ei tahtnud midagi öelda vaid mida üks ei oska hinnata?See on teise õnn.Eks ruumi jätkub kõigile
isegi....jaoks?!
Kurbb 05. august 2013, kl 17.44 |
Ma ei süüdistagi teda. Palun ära arva, et ma ei saa oma vigadest aru. Olen teinud samuti väga palju rumalusi ja praegu oleks narr hakata kaaluma, kes rohkem või kes vähem midagi tegi või ütles. Tahaksin leida lahendust ja väljapaääsu sest olukorrast, aga ei leia. Tunnen kuidas liiga sügavuti minek sellesse vanasse ja valusasse teemasse, kisub üles palju valusaid emotsioone. Peab pead tuulutama minema. Soovin, et ta jalutaks mulle tänaval vastu....:) Kallistaksin teda kõvasti, kõvasti...
Olen mõelnud 05. august 2013, kl 17.48 |
mõttetu 05. august 2013, kl 18.11 |
Ma usun, et ma võin ka endale solvumist lubada. Kui ma midagi tahan, siis ma tahan midagi tõelist ja ma ei taha mingit poolikut elu enam. Mulle ei meeldi valed. Kuigi ma kunagi ei suuda pikka viha pidada.
Aga miski minus tol päeval murdus, ma mõtlesin, et las jääda. Ma vaistlikult teadsin, et nii läheb, aga ma ikkagi lootsin. Ja pärast seda ei tahtnud ma enam midagi loota. Ma lihtsalt leppisin olukorraga. Ma leppisin olukorraga, et minu armastus jääb mu enese ettekujutuse viljaks. Sest ma ei osanud teistmoodi sellele nime anda.
Aga sul on õigus, kui väidad, et vanades haavades sorkimine midagi head ei too. Tõsi, see kannab veel erksamalt vanad mälestused esile, mida on väga valus taluda. Mul on lihtsalt nii kurb sellepärast, et ma nii palju armastasin teda ja usaldasin teda. Aga ma ei taha enam ennast petta. Ma lasin endale palju haiget teha ja oleks teinud kõik, et meie suhtlemine temaga oleks õnnestunud. Aga ju see siis ei olnud tema jaoks nii oluline või oli see lihtsalt mingisugune tagasitegemise vajadus, ma ei tea. Ma ei süüdista kedagi mitte milleski. Ma tean, et iga ainult läbi valusate kogemuste mu süda saab aina tugevamaks.
Ainukene asi, mida ma tahtsin, oli see, et ta lihtsalt suhtleks minuga. Ma tahtsin teada, kes ta tegelikult on. Aga ma ei taha inimesele peale suruda ja ma pean leppima sellega, et kõik läks nii nagu läks.
See on nagu pikk unenägu. See aina kestab ja kestab.
Võib-olla ma tahtsin liiga palju. Loll plika, nagu ma olen.
Aga miski minus tol päeval murdus, ma mõtlesin, et las jääda. Ma vaistlikult teadsin, et nii läheb, aga ma ikkagi lootsin. Ja pärast seda ei tahtnud ma enam midagi loota. Ma lihtsalt leppisin olukorraga. Ma leppisin olukorraga, et minu armastus jääb mu enese ettekujutuse viljaks. Sest ma ei osanud teistmoodi sellele nime anda.
Aga sul on õigus, kui väidad, et vanades haavades sorkimine midagi head ei too. Tõsi, see kannab veel erksamalt vanad mälestused esile, mida on väga valus taluda. Mul on lihtsalt nii kurb sellepärast, et ma nii palju armastasin teda ja usaldasin teda. Aga ma ei taha enam ennast petta. Ma lasin endale palju haiget teha ja oleks teinud kõik, et meie suhtlemine temaga oleks õnnestunud. Aga ju see siis ei olnud tema jaoks nii oluline või oli see lihtsalt mingisugune tagasitegemise vajadus, ma ei tea. Ma ei süüdista kedagi mitte milleski. Ma tean, et iga ainult läbi valusate kogemuste mu süda saab aina tugevamaks.
Ainukene asi, mida ma tahtsin, oli see, et ta lihtsalt suhtleks minuga. Ma tahtsin teada, kes ta tegelikult on. Aga ma ei taha inimesele peale suruda ja ma pean leppima sellega, et kõik läks nii nagu läks.
See on nagu pikk unenägu. See aina kestab ja kestab.
Võib-olla ma tahtsin liiga palju. Loll plika, nagu ma olen.
Kurb??? 05. august 2013, kl 18.36 |
tänan 05. august 2013, kl 18.47 |
Et selgitasid oma vaatenurka. Omalt poolt lisan, er Sul on väga õigus. Kungi ei ole süü ainult ühepoolne. Sageli viib üks asi teiseni ja nii ta läheb. Ausus paraku, on seine asi, et kas teda on ja täieikult või ei ole üldse. Ausust eeldades peab ise ka vasti usat mängu mängima, muidu on tulemused ettearvamatud.
Minu jaoks on usalduse küsimus samuti ülioluline ja jui inimene ei julge olla see, kes ta tegelikult on ja hakkab läbinähtavat mängu mängima, ei suuda ma teda enam usaldada ja väheneb ka austus. Tõelised tunded austvad üksteist ja ei mängi plikde mänge vaid seisab sirge seljaga oma tegude taga.
Tõesti on palju muidki kohti, eks ma üritan neid avastma asuda.
Minu jaoks on usalduse küsimus samuti ülioluline ja jui inimene ei julge olla see, kes ta tegelikult on ja hakkab läbinähtavat mängu mängima, ei suuda ma teda enam usaldada ja väheneb ka austus. Tõelised tunded austvad üksteist ja ei mängi plikde mänge vaid seisab sirge seljaga oma tegude taga.
Tõesti on palju muidki kohti, eks ma üritan neid avastma asuda.
kurbb 05. august 2013, kl 18.51 |
Kurb??? 05. august 2013, kl 19.02 |
kurbb 05. august 2013, kl 19.06 |
Lisa postitus